زمان مطالعه: 5 دقیقه
بهترین تورهای داخلی با سالیان سفر

بهترین تورهای داخلی با سالیان سفر

 اگرچه تعداد زیادی از گردشگران، علاقمند به خروج از کشور برای سفر هستند، اما از حق که نگذریم، کشور ما...

 

اگرچه تعداد زیادی از گردشگران، علاقمند به خروج از کشور برای سفر هستند، اما از حق که نگذریم، کشور ما ایران هم مملو از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی فراوانی‌ست که به سبب آب‌وهوای چهار فصل و متنوعش، می‌تواند گزینه فوق‌العاده مناسبی برای مسافرت‌های چند روزه باشد و آژانس سالیان سفر به گردشگران توصیه می‌کند که با وجود اهمیت داشتن تورهای خارجی و رؤیت جاذبه‌های طبیعی و تفریحی کشورهای دیگر، از زیبایی‌های ایران به هیچ وجه غافل نشوند. به همین منظور، سالیان سفر در تمام طول سال تورهای متنوعی را به سه مقصد گردشگری ایران یعنی کیش و قشم و مشهد، هدایت می‌کند و با پیشنهاداتی ویژه در خدمت آن دسته از گردشگرانی‌ست که می‌خواهند از زیبایی‌های کهن و بکر ایران لذت ببرند. در زیر به معرفی این سه شهر مطرح کشور خواهیم پرداخت، تا همراهان گرامی بتوانند بهترین گزینه‌ها را برای استفاده از تورهای داخلی انتخاب کنند.

کیش، مروارید خلیج فارس
مطمئناً جزیره کیش به دلیل برخورداری از ویژگی‌هایی منحصربفرد، معرف حضور همه گردشگران داخلی و حتی بسیاری از گردشگران خارجی‌ست. این ویژگی‌ها که این جزیره را به یکی از توریستی‌ترین مناطق کشور بدل کرده است، هماهنگی بالایی با استانداردهای جهانی دارد و از نظر تعدد تفریحات و مراکز دیدنی و تجاری، کیش را می‌توان در صدر شهرهای کشور دانست.

 

امکانات جالب‌توجه و پرشماری که در این جزیره گرد آمده‌اند، تور کیش را به عنوان پرمخاطب‌ترین تور داخلی معرفی کرده‌اند و سالانه بیش از یک میلیون نفر توریست پا به جزیره مرجانی می‌گذارند. در کنار جاذبه‌های فراوان طبیعی، در سال‌های اخیر سازمان منطقه آزاد کیش به کمک سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با بها دادن به اهمیت صنعت گردشگری، اقدام به ساخت مراکز تفریحی بزرگی کرد که در میان آن‌ها برخی پروژه‌ها برای اولین‌بار در کشور به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند. همچنین مراکز اقامتی و هتل‌های پرتعدادی با تنوع بسیار بالا که به خوبی پاسخگوی تمام سلیقه‌ها بوده اند و خیال گردشگران را از نظر انتخاب مناسب‌ترین گزینه راحت کرده‌اند. با توجه به همین اهمیت بالای جزیره کیش در نگاه گردشگران، سالیان سفر -مجری تخصصی تورهای داخلی و خارجی-‌ سالانه تورهای زیادی را رهسپار جزیره پرطرفدار می‌کند و تلاش شده‌ است که تنوع بالایی در هزینه‌ تورهای کیش و مدت زمان آن‌ها وجود داشته باشد. این تورها با کیفیتی بالا و مناسب هر سلیقه‌ای برگزار می‌شوند که با مراجعه به وب سایت tourtokish.com میتوانید تور مناسب برای سفر خود را انتخاب کنید. همچنین آفرهای تور کیش هم برای کسانی که قصد مسافرت ارزان به کیش دارند و علاقمند به تورهای ارزان کیش هستند، در سالیان سفر با تنوع بالایی ارائه می‌شود. به جرئت می‌توان گفت که این آفرهای تور کیش پاسخگوی نیاز همه گردشگران خواهد بود، چرا که سعی شده است قیمت‌ تورهای کیش از تنوع بسیار بالایی برخوردار باشد. نکته دیگر، بهترین زمان سفر به کیش است که می‌توان با اطمینان از شرایط جوی کیش، آن را اواخر زمستان و اوایل بهار دانست.

مشهد، شهر امام رضا(ع)
مشهد مقدس هم یکی از آن شهرهاست که در تمام طول سال مخاطب دارد و زائران و گردشگران بسیاری به دلایل مختلفی به مشهد سفر می‌کنند. بزرگ‌ترین دلیل سفر به مشهد بدون‌شک و تردید وجود بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان علی‌‌بن‌موسی‌الرضا است که عاشقان پرشمارش خود را از سراسر کشور و حتی از خارج از کشور برای دست‌بوسی به زیارت آن حضرت می رسانند.

 

در کنار این ویژگی بزرگ، شهر مشهد هم تلاش‌های زیادی برای جلب رضایت زائران و گردشگران کرده است و مراکز اقامتی و تفریحی و تجاری فراوانی را سر و سامان داده است، که می‌توانند گردشگران از یک سفر معنوی و تفریحی بی‌دغدغه مطمئن کنند. مراکز اقامتی مشهد تنوع بی‌نهایت بالایی دارند و در قیمت‌های مختلفی در اختیار زائران قرار می‌گیرند. مراکز تجاری بزرگ مشهد هم دغدغه مسافران را در مورد خرید سوغاتی از مشهد که یکی از رسوم مطرح ایرانیان است، از بین می‌برند و در کنار تمام این تسهیلات، می‌توان از تفریحات مشهد نام برد که به جد تنوع بالا و هیجان‌انگیزی دارد.

از این رو، سالیان سفر در وب سایت تخصصی tourtomashhad.com تورهای مشهد را به صورت پکیج در تمام فصول سال و در مدت زمان‌های مختلف به زائران و گردشگران عرضه می‌کند تا بتوانند تجربه بسیار خوبی را از سفر به مشهد در زمان مورد علاقه‌شان به دست بیاورند.

تور مشهد در قیمت‌های مختلفی در دسترس شماست؛ اما سالیان سفر پیشنهاد می‌کند که از تورهای لحظه ‌آخری مشهد هم دیدن کنید که در اولین زمان ممکن شما را به زیارت مشهد خواهند فرستاد. تورهای لحظه آخری، همیشه تورهای پرطرفداری بوده‌اند؛ چرا که بسیاری از زائران و گردشگران بدون تصمیم قبلی و برنامه‌ریزی، اقدام به سفر به مشهد می‌کنند. سالیان سفر همچنین پکیج‌های متنوعی را برای تورهای نوروزی مشهد در نظر گرفته است تا زائران و گردشگران بتوانند، مطابق سلیقه و بودجه‌شان، بهترین تور نوروزی مشهد را انتخاب کنند؛ اما پیشنهاد می‌شود که از قبل نسبت به رزرو تورهای نوروزی مشهد اقدام کنید، چرا که ممکن است چروازها و هتل‌های مورد علاقه‌تان را در روزهای آخر از دست بدهید.

قشم، جزیره عجایب هفت‌گانه
جزیره قشم را بدون‌شک می‌توان از مهجورترین شهرهای گردشگری تا چند سال اخیر دانست. بزرگترین جزیره ایران که مملو از ویژگی‌ها و جذابیت‌های طبیعی است، در راه جذب گردشگر راه سختی را پیش رو نداشت و بر خلاف همتای پرزرق‌وبرقش -جزیره کیش- مسیر ساده‌تری را برای جلب رضایت همراهانش در پیش داشت. قشم را می‌توان یکی از عجیب‌ترین مناطق کشور دانست؛ چرا که تنوع بسیار زیاد جانوری و مناطق دیدنی یگانه‌ای نظیر: دره ستارگان، غارهای خربس، اولین و بزرگ‌ترین پارک کروکدیل خاورمیانه، اولین ژئوپارک کشور، قلعه پرتغالی‌ها و ده‌ها ویژگی بزرگ دیگر، این جزیره را در سال‌های اخیر به یکی از مناطق مطرح گردشگری کشور تبدیل کرده است. از این‌ها گذشته، جزیره قشم بازارها و مراکز تجاری بزرگی دارد که یکی از مهم‌ترین دلایل بسیاری از گردشگران برای سفر به قشم، بازدید از همین مراکز است که با تنوع بسیار زیادی، میزبان برندهای بزرگ خارجی هستند و تجربه یک خرید ارزان از قشم را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

 

تورهای قشم در تمام سال به این جزیره رهسپار می‌شوند، اما سالیان سفر -مجری تخصصی تور قشم- توصیه می‌کند که اگر قصد سفر تفریحی به جزیره قشم را دارید، اواخر زمستان و فصل بهار، زمان مناسب‌تری برای انجام این تصمیم است؛ چرا که ممکن است به واسطه آب و هوای گرم جزیره قشم در تابستان و تا اواسط پاییز، سفر دلچسبی را به این جزیره تجربه نکنید! سالیان سفر این نوید را به همراهان همیشگی‌اش می‌دهد که با بهترین تورهای قشم در وب سایت تخصصی tourtoqeshm.com در خدمت شما عزیزان خواهد بود. همچنین اگر تا کنون اقدام به رزرو تورهای قشم نکرده‌اید، نگران نباشید. سالیان سفر پکیج تورهای لحظه‌آخری قشم را با بالاترین کیفیت در اختیارتان خواهد گذاشت. تورهای لحظه آخری قشم در قیمت‌ها و شرایط مختلفی عرضه می‌شوند تا گردشگران عزیز بتوانند بهترین و مناسب‌ترین گزینه را از میان گزینه‌های زیاد به راحتی انتخاب کنند. همچنین سالیان سفر در تعطیلات اول سال نو، تورهای نوروزی قشم را در تنوع بالایی هدایت خواهد.

برای اطلاع از شرایط و مشاوره تلفنی با کارشناسان سالیان سفر تماس بگیرید: 021-22020188

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین تورهای داخلی با سالیان سفر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین تورهای داخلی با سالیان سفر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.