زمان مطالعه: 1 دقیقه
در آغوش گرفتن و تاثیر آن بر روی انسان ها

در آغوش گرفتن و تاثیر آن بر روی انسان ها

بغل کردن یکی از راه های بی هزینه ابراز محبت به یکدیگر است که بسیار نادیده گرفته میشود و حس امنیت در انسان ایجاد می کند

بنام یگانه عالم

بغل کردن یا در آغوش گرفتن یکی از راه های ابراز محبت است. در هنگام بغل کردن هورمونی در بدن ترشح میشود بنام اوکسی توسین که ارامش والتیام بخشی، امنیت و صمیمیت و عشق و امید و حمایت را به همراه دارد. در آغوش گرفتن باعث میشود از نظر روانی سالم بمانیم.

بغل کردن یکی از راه های بی هزینه ابراز محبت به یکدیگر است که بسیار نادیده گرفته میشود. مخصوصا به زوج ها پیشنهاد میشود یکدیگر را در اغوش بگیرند. زیرا باعث میشود ناراحتی ها از شما دور شود و حس ارامش پیدا کنید و شما را به یکدیگر نزدیک خواهد کرد.

اگر دقت کرده باشید وقتی نوزاد یا بچه گریه میکند و به اغوش مادر میاید به ارامش میرسد و حتی میخوابد مادر باتمام خستگی ها زمانیکه نوزادش را بغل میکند در ارام ترین حالت روحی قرار میگیرد و این ازفواید برجسته بغل کردن است. یا بطور مثال زمانی که کسی غم بزرگی دارد و شما او را بغل میکنید او حس بهتری پیدا میکند حس درک شدن و ارامش.

به طور کلی بغل کردن برای بشر بسیار مهم است چون باعث آرامش می‌شود. وقتی توسط همسر یا پدر و مادر و یا خواهر و برادر در اغوش گرفته میشویم عملا اضطراب‌مان کاهش می‌یابد.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «در آغوش گرفتن و تاثیر آن بر روی انسان ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره در آغوش گرفتن و تاثیر آن بر روی انسان ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.