زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی بروکلین بکهام

بیوگرافی بروکلین بکهام

بروکلین بکهام پسر فوتبالیست معروف انگلیسی دیوید بکهام است. وی در آوریل 2022 با نیکولا پلتز بازیگر آمریکایی ازدواج کرد.
نام و نام خانوادگی بروکلین بکهام
تاریخ تولد 4 مارس 1999
محل تولد لندن، انگلیس
سن 23 سال
حرفه مدل، عکاس و آشپز
ملیت انگلیسی
وضعیت تاهل متاهل
نام همسر نیکولا پلتز

بروکلین بکهام پسر دیوید بکهام فوتبالیست سابق انگلیسی و ویکتوریا بکهام خواننده و مدل انگلیسی است. عروسی لاکچری بروکلین در آوریل 2022 سوژه بسیاری از رسانه های جهان شد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی بروکلین بکهام را ببینید.

درباره بروکلین بکهام

بروکلین جوزف بکهام (Brooklyn Beckham) در تاریخ 4 مارس 1999 در وست مینستر، لندن، انگلستان به دنیا آمد. وی مدل، عکاس و سرآشپز است. بروکلین بزرگترین فرزند دیوید بکهام، فوتبالیست سابق بریتانیایی و ویکتوریا بکهام خواننده سابق و طراح لباس بریتانیایی است. وی دو برادر به نام های رومئو بکهام و کروز بکهام و یک خواهر به نام هارپر بکهام دارد.

بروکلین و برادرش رومئو در دسامبر 2004 به طور مشترک در یک کلیسای کوچک خصوصی در محوطه عمارت والدین خود در هرتفوردشایر غسل تعمید گرفتند. پدرخوانده های بروکلین التون جان، دیوید فرنیش و الیزابت هرلی هستند.

زندگی هنری

بروکلین بکهام در سن 15 سالگی در شیفت های آخر هفته در یک کافی شاپ در غرب لندن کار می کرد. وی اما در سال 2014 به طور حرفه ای کار مدلینگ را آغاز کرد و روی جلدهای مجلات معروف مد ظاهر شد. بروکلین در کنار اسکارلت جوهانسون بازیگر آمریکایی، کارلی کلوس مدل معروف آمریکایی و هنری کاویل بازیگر بریتانیایی سفیر برند هواوی و گوشی های هوشمند آنر 8 آن بوده است.

بروکلین بکهام در سال 2017 اعلام کرد که مدرک عکاسی را در دانشکده طراحی پارسونز در مدرسه جدید نیویورک دنبال خواهد کرد. اما وی در کارهای عکاسی خود موفق نبود و بارها عکس های وی سوژه شبکه های اجتماعی شد. در سال 2021 وی برای تبدیل شدن به یک سرآشپز حرفه ای امتحان کرد اما در کار آشپزی هم آنطور که باید موفق نشد ولی به دلایل علاقه شخصی خود این کار را دنبال می کند.

حقایق و حواشی

  • ازدواج با نیکولا پلتز

بروکلین بکهام در ژانویه 2020 با نیکولا پلتز بازیگر آمریکایی نامزد کرد و در 9 آوریل 2022 در پالم بیچ، فلوریدا در یک مراسم یهودی ازدواج کردند. هزینه ازدواج لاکچری آنها بیش از 3 میلیون دلار برآورد شد. این مراسم در عمارت 76 میلیون پوندی پدر نیکولا، نلسون پلتز که یک تاجر است برگزار شد.

  • نامزدی با کلویی مورتز

بروکلین بکهام و کلویی مورتز بازیگر و مدل آمریکایی از سال 2016 با یکدیگر در رابطه بودند و بسیاری تصور می کردند این دو با هم ازدواج خواهند کرد اما آنها پس از چند بار جدایی و آشتی در سال 2018 از هم جدا شدند.

  • روابط دیگر

بروکلین بکهام پیش از کلویی مورتز با سونیا بن عمار مدل و خواننده فرانسوی-تونسی و همچنین با لکسی وود مدل کانادایی و همینطور با هانا کراس مدل انگلیسی در رابطه بود.

راه ارتباط

گالری تصاویر

عروسی بروکلین بکهام با نیکولا پلتز در آوریل 2022
بروکلین بکهام و همسرش نیکولا پلتز
بروکلین بکهام در کنار پدرش دیوید بکهام و مادرش ویکتوریا بکهام
بروکلین بکهام و خانواده اش در جشن کریسمس 2021
کودکی بروکلین بکهام 
بروکلین بکهام و مادرش ویکتوریا بکهام
بروکلین بکهام و پدرش دیوید بکهام
بروکلین بکهام و خواهرش هارپر
آموزش آشپزی بروکلین بکهام 
عکاسی بروکلین بکهام 
بروکلین بکهام و کلویی مورتز

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی بروکلین بکهام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی بروکلین بکهام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.