زمان مطالعه: 11 دقیقه
در برون سپاری پروژه متلب به چه مواردی دقت کنیم؟

در برون سپاری پروژه متلب به چه مواردی دقت کنیم؟

پروژه متلب جزو پروژه‌هایی محسوب می‌شود که افراد جهت انجام آن همواره از کمک مجموعه‌هایی حرفه‌ای همچون متلبی بهره می‌برند.

مشغله کاری و همچنین ارزشمند بودن زمان باعث شده تا افراد در انجام بسیاری از پروژه‌های خود از اشخاص یا مجموعه‌های مختلف کمک بگیرند. پروژه متلب نیز جزو پروژه‌هایی محسوب می‌شود که افراد جهت انجام آن همواره از کمک مجموعه‌هایی حرفه‌ای همچون متلبی بهره می‌برند. طی این مطلب ابتدا کمی راجع‌به متلب صحبت کرده و در ادامه شرح خواهیم داد که جهت انجام پروژه متلب خود باید به چه مواردی توجه داشته باشید؟ با ما همراه باشید.

نرمافزار متلب

پیش از شرح نکات لازم جهت سپردن پروژه‌های متلب خود به مجموعه‌های مختلف، بهتر است تا شما را با نرم افزار مربوطه آن آشنا کنیم. اساس کار در نرم‌افزار متلب انجام عملیات و محاسبات با رویکرد ماتریسی است. متلب درواقع یک محیط نرم‌افزاری جهت انجام محاسبات عددی و یک زبان برنامه‌نویسی نسل چهارم محسوب می‌شود. واژه متلب از ترکیب دو واژه ماتریس (MATrix) و آزمایشگاه (LABoratory) تشکیل شده‌ است.

برون‌ سپاری پروژه متلب

امروزه افرادی که دارای تخصص لازم نیستند و یا وقت کافی جهت انجام پروژه‌های خود ندارند، آن‌ها را به مجموعه‌های متخصص در این زمینه واگذار می‌کنند. دانش پژوهان و مهندسان با توجه مشغله‌های خود تصمیم می‌گیرند تا پروژه‌های متنوع خود ازجمله شبیه‌ سازی مقاله با متلب را در اختیار مجموعه‌هایی معتبر همچون متلبی قرار دهند. در ازای این اعتماد، مجموعه مورد نظر موظف است با بهره‌گیری از متخصصانی برجسته و حرفه‌ای، کارها را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند.

یکی از بهترین راه‌ها برای صرفه‌جویی در زمان آن است که به شکل اینترنتی و به کمک سایت‌های خدمات‌رسان در زمینه متلب، پروژه‌‌های خود را تکمیل کنید. در این روش دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست و می‌توانید کار خود را به سرعت پیش ببرید. یکی دیگر از نکات جالب در این نوع از سفارشات آن است که می‌توانید با توجه سایت مدنظر، به خوبی روی روند انجام پروژه خود به شکل آموزش محور نظارت داشته باشید.

نکات لازم جهت برون سپاری پروژه متلب 

جهت برون سپاری پروژه‌های متلب باید به موارد گوناگونی توجه کنیم تا شاهد بهترین نتیجه باشیم. نکات مختلفی هستند که از اهمیت بالایی هنگام سپردن پروژه به مجموعه‌های مختلف برخوردارند. در ادامه برخی از مهم‌ترین این نکات را شرح خواهیم داد.

پروژه متلب

1. تحقیق در مورد مجموعه

پیش از سپردن پروژه مدنظر خود به شرکت‌ها و مجموعه‌ها، باید از اعتبار آن‌ها مطمئن شوید تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوید. در این راه بهتر است که به وب سایت مجموعه مورد نظر رجوع کرده و نظرات مشتریان قبلی را به خوبی بررسی کنید. در قدم بعدی باید سابقه فعالیت مجموعه را مورد بررسی قرار دهید. متلبی یکی از نام آشناترین و باسابقه‌ترین مجموعه‌های انجام‌دهنده پروژه‌های متلب است که توانسته پیوسته با پروژه‌های باکیفیتش منجر به رضایت سفارش‌دهنگان شود. 

نمی‌توان به خوبی یک مجموعه را که به تازگی کار خود را در زمینه آماده‌سازی پروژه متلب شروع کرده، مورد بررسی قرار داد؛ به همین دلیل اگر قصد دارید از انجام پروژه‌ خود به بهترین شکل ممکن اطمینان حاصل کنید، حتما از کمک مجموعه های باسابقه‌ای همچون متلبی بهره بگیرید. متلبی کار خود را در زمینه انجام‌های پروژه‌های متلب از سال 1389 آغاز کرد و در طول بیش از یک دهه فعالیت خود موفق شد توجه متقاضیان زیادی را به سمت خود جلب کند.

یکی از افتخارات بی‌نظیر این سایت مربوط به رضایت 100 درصدی سفارش‌دهندگانش می‌شود. درواقع این مجموعه پیوسته سعی می‌کند تا تمام خواسته‌های دانش‌ پژوهان و مهندسین صنایع مختلف را درنظر بگیرد و کار را به کامل‌ترین شکل ممکن به آن‌ها تحویل دهد. جهت برآورد میزان تجربه و موفقیت کارهای یک مجموعه کافیست تا به بازخوردهای آن و محصولات تخصصی فروشگاه آن رجوع کنید.

 

2. تخصص

یک مجموعه انجام‌دهنده پروژه متلب باید دارای تیمی از متخصصان حرفه‌ای در رشته‌های مختلف باشد تا بتواند نیازهای کاربرانش را فراهم کند. برخورداری از کارشناسان حرفه‌ای و متخصص باعث می‌شود تا سفارش‌های متقاضیان در کمترین زمان و با بهترین کیفیت آماده شود. سایتهای معتبر فعال در این زمینه برای حفظ کیفیت برند خود سعی می‌کنند تا در هنگام آغاز همکاری با متخصصان، آزمون‌های ویژه‌ای را از آن‌ها بگیرند تا از توانایی این کارشناسان مطمئن شوند. این سایتها باید در رشته‌های مختلف متخصصان متلب استخدام کنند تا بتوانند به تمام نیازهای متقاضیان به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند. متلبی با داشتن متخصصین فرهیخته از بهترین دانشگاه های کشور و در تخصص های مختلف و با داشتن فیلترهای سخت جهت همکاری, همواره افراد توانمند را در مجموعه خود جای داده است.

3. سرعت عمل

ممکن است جهت انجام یک پروژه متلب زمان زیادی نداشته باشید و قصد داشته باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن آن را آماده‌سازی کنید. در این صورت تنها مجموعه‌ای می‌تواند بهترین خدمات‌رسانی را به شما داشته باشد که بتواند پروژه‌تان را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به شما تحویل دهد. تنها شرکت‌هایی قادر هستند پروژه‌های سنگین متلب را در مدت زمانی کم و با بهترین کیفیت در اختیارتان قرار دهند که از تیم گسترده‌ای از متخصصان ماهر بهره ببرند. متلبی یکی از مجموعه‌های فوق‌العاده در کشور است که سرعت و کیفیت تحویل کارهایش همیشه زبانزد عام و خاص بوده است.

4. کیفیت

بدون شک مهم‌ترین اصل در تحویل پروژه متلب توجه به کیفیت آن است. اگر یک متقاضی پس از برون سپاری پروژه خود و تحویل آن به یک مجموعه از کیفیت آن رضایت نداشته باشد، برای پروژه‌های دیگرش از کمک آن‌ها استفاده نمی‌کند. درواقع تنها شرکت‌هایی موفق خواهند بود که اصل کیفیت را که مهم‌ترین اصل است، زیر پا نگذارند. فرشگاه متلبی با حفظ کیفیت پروژه‌ها و حتی بهبود آن‌ها طی سالیان متمادی فعالیتش توانسته بارها متقاضیان را به سمت خود بکشاند. درواقع به جرئت می‌‌توان گفت هر دانش پژوهی که یک بار جهت انجام پروژه خود به متلبی مراجعه کرد، از کیفیت این مجموعه بسیار راضی بود و دفعات دیگر نیز از کمک متلبی برای انجام کارهای مختلف خود بهره گرفت.

یکی از مهم‌ترین نکات در تشخیص اعتبار و کیفیت کار تحویلی از سوی شرکت‌های خدمات‌رسان متلب آن است که به بانک سفارشات و پروژه‌های آن‌ها توجه کنید. تعداد بالای سفارش‌ها و رضایت کاربران می‌تواند به‌ خوبی نشان‌دهنده سطح کیفیت کارهای این سایتها باشد.

5. پشتیبانی

هر مجموعه جهت اینکه بتواند مشتریان و متقاضیان خود را حفظ کند، باید توجه ویژه‌ای به خدمات پشیبانی خود داشته باشد. یک پشتیبانی خوب می‌تواند علاوه‌بر جذب و متقاعد کردن متقاضی، به حفظ کیفیت و ارتقای مجموعه نیز کمک کند. تمام مجموعه‌های موفق و بزرگ می‌دانند که جهت افزایش هرچه بیشتر رضایت مخاطبان، باید پاسخگوی سوالات و مشکلات مختلف آن‌ها باشند. بنابراین هرچه خدمات پشتیبانی یک شرکت قدرتمند‌تر باشد، توانایی آن مجموعه در کسب رضایت مشتریان و متقاضیانش بیشتر خواهد بود. بعد از انجام پروژه نیز پشتیبانی شرکت‌های خدمات‌رسان در زمینه متلب باید جهت رفع ابهامات به خوبی پاسخ متقاضیان را بدهند. متلبی پشتیبانی را در تمام خدمات خود جز تعهداتش قرار داده است.

6. صداقت در کار

یکی از مهم‌ترین موضوعات در برو‌ن سپاری پروژه متلب، مربوط به صداقت در روند کاری می‌شود. باید از اطلاعات واقعی کسب و کار مجموعه مربوطه اطمینان حاصل کنید و مجوزهای قانونی آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا دچار مشکل نشوید. یکی دیگر از بهترین‌ راه‌های تشخیص صداقت در کار آن است پیش از عقد قرارداد، مشاوره بگیرید و میزان دانش و صداقت مجموعه را بسنجید. مشاوره در سایت متلبی رایگان است.

7. تضمین هزینه

در مجموعه‌های معتبر انجام‌دهنده پروژه متلب، هزینه باید زمانی از سفارش‌دهنده به شکل کامل دریافت شود که او کاملا و به شکل 100 درصدی از پروژه خود رضایت داشته باشد. برخی از سایت‌ها حین انجام پروژه، مبلغ قرارداد را به شکل ناگهانی افزایش می‌دهند که چنین چیزی عملا در مجموعه‌های معتبر به هیچ وجه مشاهده نمی‌شود.

سفارش‌دهنده باید تنها زمانی هزینه را به شکل کامل پرداخت کند که تمام انتظاراتش برآورده شده باشد. به عنوان مثال متلبی این تضمین را به سفارش‌دهندگان خود می‌دهد که در صورت رضایت کامل‌شان تمام هزینه را به مجری مربوطه پرداخت کنند. برخی از شرکت‌های شناخته نشده کار را به شکل ناقص به سفارش‌دهنده تحویل می‌دهند و درنهایت تنها مبلغ کمی از کل هزینه را جهت خسارت و جبران به سفارش‌دهنده باز می‌گردانند؛ درواقع با مراجعه به چنین شرکت‌ها و مجموعه‌هایی شما مبلغ پروژه را پرداخت کرده و در انتها کاری ناقص را تحویل می‌گیرید که مجبورید بار دیگر با صرف هزینه آن را به مجموعه دیگر جهت تکمیل ارسال کنید.

متلبی تعهدا در قراردادهای خود انجام 100% سفارش را تضمین کرده  و حق هر گونه افزایش هزینه حین کار را مجریان خود سلب نموده است.

8. زمان‌بندی دقیق انجام پروژه

یکی دیگر از مواردی که هنگام انجام پروژه متلب اهمیت دارد، مبحث زمان‌بندی دقیق تحویل پروژه است. برخی از سایت‌ها و یا شرکت‌های انجام‌دهنده پروژه متلب هنگام عقد قرارداد زمان مشخصی را برای تحویل پروژه مشخص نمی‌کنند که این موضوع نشان‌دهنده عدم حرفه‌ای بودن آن است. یک مجموعه بااعتبار در زمان عقد قرارداد علاوه‌بر هزینه، تاریخ دقیق تحویل پروژه را نیز قید کرده و طبق همان زمان‌بندی سفارشات را تحویل می‌دهد.

بنابراین با توجه به نکاتی که ذکر شد، اگر برای انجام پروژه‌های خود به مجموعه‌ای مراجعه کردید که هنگام عقد قرارداد، زمان تحویل پروژه را به شکل دقیق مشخص نکرد، بهتر است تا پروژه خود را به آن‌ها تحویل ندهید؛ مخصوصا اگر قصد دارید تا طی کمترین زمان ممکن یک کار باکیفیت را تحویل بگیرید.

9. تعرفه مناسب انجام پروژه

یکی از مهم‌ترین موضوعات جهت برون سپاری پروژه‌های متلب مربوط به هزینه آن‌ها می‌شود. بسیاری از متقاضیان به دنبال آن هستند که مجموعه‌هایی با کمترین میزان هزینه را انتخاب کرده و پول زیادی خرج نکنند. انجام پروژه‌ها با قیمت مناسب بسیار خوب است؛ اما تا زمانی که این قیمت پایین منجر به کاهش کیفیت نشود. برخی مجموعه‌ها با تعرفه‌های بسیار پایین خود، کیفیت پایینی را نیز ارائه می‌دهند که نمی‌تواند برای سفارش‌دهنده مورد قبول باشد. توجه به خدمات و تعهدات مجموعه حائز اهمیت است.

مجموعه‌های معتبر همیشه سعی دارند تا همواره پروژه‌ها را با بهترین کیفیت و در عین حال مناسب‌ترین قیمت ارائه دهند تا کارفرمایان به همکاری خود با آن‌ها ادامه بدهند.این را نیز در نظر داشته باشید که صرف هزینه زیاد, کیفیت پروژه متلب تضمین نمی شود, در متلبی به دلیل رقابت بین مجریان مربوطه همواره کمترین هزینه با توجه به زمان و کیفیت مورد نظر, همواره به کارفرما اعلام می شود.

 

چرا متلبی را برای برون سپاری پروژه متلب خود انتخاب کنیم؟

همان‌طور که ذکر کردیم متلبی یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شرکت‌های انجام‌دهنده پروژه متلب در رشته‌های مختلف است که توانسته به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. متلبی بخش اعظمی از موفقیت خود را مدیون متقاضیان ارزشمند خود می‌داند که در طول بیش از یک دهه فعالیت این مجموعه پیوسته از آن حمایت کرده‌اند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این سایت که آن را از دیگر مجموعه‌ها متمایز می‌کند اشاره خواهیم کرد:

  1. وسواس در انجام دقیق خواسته متقاضی

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد متلبی، وسواس شدید آن‌ها در برآورده کردن خواسته‌های متقاضیان به دقیق‌ترین شکل ممکن است. کارفرما پس از بررسی پروژه خود و رضایت صددرصدی می‌تواند هزینه کامل را پرداخت نماید. این تضمین نشان‌دهنده اهمیت بالای متلبی به متقاضیان خود است.

  1. ارائه تخفیفهایی عالی

متلبی جهت انجام پروژه متلب، هزینه بسیار مناسبی را برای سفارش‌دهندگان در نظر می‌گیرد. در کنار هزینه بسیار خوب، این مجموعه به‌واسطه کوپن‌های وفاداری تخفیف‌های ویژه‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد. کمتر مجموعه‌ای در کشور وجود دارد که علاوه‌بر دریافت هزینه نه‌چندان بالا، تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را نیز در اختیار متقاضیانش قرار می‌دهد.

  1. تهیه گزارش کار به شکل آموزش محور

شعار متلبی همیشه آموزش محور بودن خدمات آن است. در مجموعه متلبی به درخواست متقاضی، آموزش کلیه روند انجام پروژه متلب در قالب ویدئو و فایل ورد به کارفرما ارائه می‌شود. این اقدام نشان می‌دهد که متلبی تا چه میزان به کارفرمایان خود اهمیت می‌دهد. درواقع متلبی تلاش دارد در کنار جلب رضایت سفارش‌دهنده از لحاظ کیفیت، او را با آموزش‌های جذاب خود راهنمایی کرده و در امر انجام پروژه متلب به او یاری برساند.

متلبی

  1. برخورداری از متخصصان حرفهای در تمامی رشتهها

اهمیتی ندارد که پروژه متلب شما در چه رشته‌ای باشد. متلبی جهت انجام پروژه‌های متلب به بهترین شکل ممکن از کمک متخصصانی برجسته در هر رشته کمک می‌گیرد تا رضایت متقاضیان را کاملا برانگیزد. توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت‌ها از افرادی آشنا به متلب در مجموعه خود استفاده می‌کنند؛ اما مشکلی که وجود دارد آن است که امکان دارد این افراد در رشته مورد نظر فرد متقاضی هیچ تخصصی نداشته باشند و نتوانند پروژه مد نظر را به شکل رضایت‌بخشی به اتمام برسانند.

درواقع دقیقا به همین دلیل است که متلبی متخصصانی از تمامی رشته‌ها را برای انجام پروژه‌های مختلف استخدام کرده است. در متلبی سفارشاتی مانند انجام پروژه برق با متلب و انجام پروژه مهندسی مکانیک و.... از تمامی شاخه های تخصصی قابل پذیرش است.

از دیگر ویژگی‌های مجموعه متلبی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • معتبرترین سایت انجام پروژه‌های نرم افزاری
  • تضمین انجام پروژه اکسل به همراه آموزش آن
  • انجام کلیه مراحل سفارش به صورت کاملا غیرحضوری و آنلاین
  • پرداخت آنلاین با کلیه کارت‌های عضو شتاب با درگاه‌های مستقیم بانکی
  • انجام پروژه متلب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به همراه خودآموز
  • قیمت مناسب به دلیل رقابتی بودن سفارشات بین مجریان سایت
  • کیفیت عالی انجام پروژه متلب با داشتن مجریان حرفه‌ای و مجرب
  • دارای قرارداد محکم و متناسب با قواعد روز معاملات و حفظ حقوق کارفرما
  • پشتیبانی تمامی سفارشات به مدت 7الی10 روز
  • متلبی دارای مجوز قانونی فعالیت از مراجع مربوطه است
  1. فروشگاه متلبی

فروشگاه متلبی بزرگترین مارکت پروژه های آماده متلب در کشور است, در این فروشگاه شبیه سازی مقالات و آموزش متلب با قیمتی بسیار ارزان و مناسب در دسترس همگان قرار گرفته است. توجه ویژه به دسترسی سریع به پروژه های آماده متلب و ارائه پشتیبانی و همراهی کارشناسان متلبی در اجرای صحیح فایل های نرم افزاری و احتمام ویژه در آموزش محور بودن آنها, باعث شده تا دسترسی آسان و سریع, با قیمتی مناسب فراهم شود. شما میتوانید از مشاوره و راهنمایی قبل از خرید کارشناسان متلبی بهره ببرید و سپس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

جمعبندی

همان‌طور که می‌دانیم برای یادگیری تخصصی و کار با متلب، نیاز به تلاش و صرف زمان زیاد است, لذا اغلب اوقات کاربران به دنبال جایی مطمئن برای انجام سفارش خود هستند تا در کوتاه‌ترین زمان, سفارش خود را با بهترین کیفیت انجام دهند. برون سپاری به صورت آنلاین دارای مزیت‌های زیادی از جمله صرفه جویی در وقت است. اما یکی از دغدغه‌های کارفرمایان در برون سپاری سفارششان، مبحث تضمین هزینه هست. متلبی بستری را فراهم کرده‌ است تا بتوانید با خیال راحت برون سپاری کنید و پس از دریافت سفارشتان, آن را بررسی کنید و سپس هزینه را آزادسازی نمایید.

شما انتظار دارید در ازای درستی، صحت کار و کیفیت مورد درخواست، هزینه را به کارشناس مربوطه پرداخت نمایید. از این رو، متلبی شرایطی را فراهم کرده است تا در مکانی امن و دارای مجوزهای قانونی, بتوانید هزینه را گروگذاری نمایید و پس از تحویل و بررسی صحت سفارشتان, هزینه را پرداخت نمایید. رویکرد کار متلبی آموزش محور بوده و شما می‌توانید درخواست تهیه آموزش پروژه مدنظرتان را نیز داشته باشید. مشاوره و همراهی مستمر آنها از زمان آغاز فرایند انجام پروژه شروع می‌شود و حتی پس از تحویل آن نیز با پشتیبانی عالی در خدمت شما خواهند بود. متلبی به عنوان یک سایت تخصصی و با سابقه طولانی فعالیت در زمینه انجام پروژه های متلب توانسته به تمام نیازها و دغدغه های کاربران بپردازد و آنها را رفع کند. دلیل اصلی انتخاب و استقبال گسترده مخاطبین آن نیز همین است.

 

نظر خود را درباره «در برون سپاری پروژه متلب به چه مواردی دقت کنیم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره در برون سپاری پروژه متلب به چه مواردی دقت کنیم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.