زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی برنامه محاسبه زمان و حجم مصرفی اینترنت ویندوز، اندرویدو آیفون

معرفی برنامه محاسبه زمان و حجم مصرفی اینترنت ویندوز، اندرویدو آیفون

معرفی نرم افزار های بررسی اینترنت جهت کنترل مصرف روزانه دیتا بسیار می تواند استفاده از اینترنت ما را مدیریت کند.

معرفی برنامه محاسبه زمان و حجم مصرفی اینترنت در اندروید

برنامه Check Data Usage
 این برنامه جهت نمایش میزان مصرف اینترنت است که دیتای شما را بررسی کرده و زمان استفاده و میزان مصرف اینترنت دیتا و وای فای را زیر نظر می‌گیرد. در این برنامه شما می توانید زمان استفاده از اینترنت را محدود کنید و یک بازه زمانی مشخص شده برای استفاده از اینترنت تعیین کنید و زمانی که مصرف اینترنت شما از حد مجاز تعیین شده در داخل برنامه تجاوز کند، به شما هشدار می‌دهد.

برنامه GlassWire
این برنامه به شما این دسترسی را می‌دهد تا میزان مصرف اینترنت را بر اساس هر برنامه مشاهده کنید و تاریخچه گذشته را هم ارائه می‌دهد تا متوجه شووید چه اپلیکیشنی در چه زمانی و به چه مدتی اینترنت مصرف کرده است. همچنین در این برنامه می‌توانید محدودیت میزان استفاده از اینترنت خود را مشخص کنید و زمانی که به آن حد رسید، یک اعلان دریافت کنید.

برنامه محاسبه زمان و حجم مصرفی دیتا در آیفون

برنامه Data Manager
این برنامه به شما اجازه می دهد تا بر استفاده از اینترنت نظارت داشته باشید و با استفاده از برنامه Data Manager می توانید در خود برنامه تست سرعت اینترنت ، میزان استفاده از اینترنت و زمان متصل شدن به اینترنت را  بررسی کنید.

برنامه Bytes
این برنامه همه‌ی دیتاهای استفاده شده را محاسبه کرده و به شما نمایش می‌دهد. و در این برنامه می توانید نمودار مصرف اینترنت در بازه زمانی های مختلف و همچنین حجم آپلود و دانلود و زمان متصل بودن به اینترنت را مشاهده کنید.

نرم افزار محاسبه زمان و حجم مصرفی اینترنت در ویندوز

برنامه tbbMeter
نرم افزار برای مانیتور مصرف اینترنت کاربر با استفاده از این برنامه می‌تواند میزان داده‌ای که توسط کامپیوتر ارسال یا دریافت می‌شود را مشاهده کنید. و اینترنتی که به آن متصل می باشد را مدیریت کند در این برنامه کاربر امکان محاسبه و بررسی حجم استفاده شده از اینترنت، سرعت دانلود و آپلود و همچنین زمان متصل بودن به اینترنت را دارد.

برنامه NetWorx
این برنامه به شما تاریخچه استفاده از شبکه، نمودار فعالیت‌هایتان، زمان استفاده از اینترنت و همچنین سایر ابزار‌های تست شبکه را ارائه می‌کند. شما می‌توانید از آن نه تنها برای نظارت بر اینترنت‌ و ترافیک بیش از حد استفاده کنید.

نظر خود را درباره «معرفی برنامه محاسبه زمان و حجم مصرفی اینترنت ویندوز، اندرویدو آیفون» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی برنامه محاسبه زمان و حجم مصرفی اینترنت ویندوز، اندرویدو آیفون فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.