زمان مطالعه: 1 دقیقه
برنامه فیزیکال 100

برنامه فیزیکال 100

برنامه فیزیکال 100 برنامه‌ای کره‌ای است که قوی‌ترین‌های هر رشته‌ای گرد هم آمده‌اند تا جایزه‌ای بزرگ را ببرند.

برنامه فیزیکال 100 (Physical: 100) برنامه‌ای تلویزیونی محصول کره جنوبی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و آنرا با سریال بازی مرکب مقایسه کرده‌اند. این برنامه‌ی ژانر ورزشی و واقع‌گرایانه، ژانویه 2023 از نتفلیکس منتشر شد. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی برنامه فیزیکال: 100 بپردازیم.

ژانر

ورزشی/واقع‌گرایانه

زبان اصلی

کره‌ای

سال تولید

2022

سال انتشار

24 ژانویه 2023

تعداد قسمت‌ها

9 قسمت

عنوان اصلی

Physical: 100

 

پوستر برنامه فیزیکال 100

معرفی برنامه فیزیکال 100

برنامه فیزیکال 100 به تهیه‌کنندگی جانگ هو جی 24 ژانویه 2023 از نتفلیکس منتشر شد. قسمت اول فیزیکال 100، این چنین شروع می‌شود که چه کسی بهترین بدن را دارد؟ صد بدن با قابلیت‌های مختلف در این برنامه مسابقه خواهند داد و فقط سرسخت‌ترین فرد می‌تواند برنده شود. فرد برنده 300,000,000 وون دریافت خواهد کرد.

شرکت‌کنندگان برنامه فیزیکال 100

شرکت‌کنندگان برنامه فیزیکال 100

شرکت‌کنندگان برنامه فیزیکال 100، صد زن و مرد هستند. این افراد از ورزشکاران مطرح مسابقات المپیک گرفته تا تک‌تیراندازها، نیروی گارد ویژه، نگهبان زندان، یوتیوبر، رقصنده، مربی پرورش اندام و ... را تشکیل می‌دهند. شرکت‌کنندگان در پنج مرحله مسابقه می‌دهند که سخت‌کوشی و قدرت بدنی در هر مرحله بسیار تاثیرگذار است.

Physical: 100

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «برنامه فیزیکال 100» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره برنامه فیزیکال 100 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.