زمان مطالعه: 1 دقیقه
بررسی کردن تلفن همراه همسرتان؛ حریم خصوصی!

بررسی کردن تلفن همراه همسرتان؛ حریم خصوصی!

از بررسی کردن تلفن همراه همسرتان چه چیزی به دست می اورید وچه چیزهایی را ازدست می دهید؟

از بررسی کردن تلفن همراه همسرتان چه چیزی به دست می اورید وچه چیزهایی را ازدست می دهید؟ بعضی از زوجهای عزیز متاسفانه حریم خصوصی یکدیگر را رعایت نمیکنند ویا اصلا نمیدانند حریم خصوصی چیست؟

یک نکته بسیار مهمی که وجود دارد وباید بدانید اینست که اگر زوجین فکرمی کنند چون با هم ازدواج کردند دیگر همه مسائل باید مشترک باشد باید متذکر شوم که در زندگی مشترک معنی حریم خصوصی ازبین نمی رود گاهی هریک از زوجین فضای خلوتی را برای خود می خواهندکه باید به آن فضا احترام گذاشت.

چک کردن گوشی مسئله ای است که بسیاری از زوجین درمورد آن صحبت می کنند باید بدانید چک کردن گوشی همسر فقط باعث ازبین رفتن حرمتهاو حس ناامنی وعدم اطمینان را القا می کند وحتی بی احترامی به حریم خصوصی یکدیگر است ممکن است در تلفن همسر شما یک پیام کاملا خصوصی و محرمانه باشد. که این پیام ممکن است درارتباط با شغل اوباشد بطور مثال او یک مدد کار است وباید مسائل مراجعینش کاملا محرمانه باقی بماند.اگر بخواهید گوشی همسرتان را چک کنید لازم است هر دو نفر با هم در این مورد تصمیم بگیرید. چک کردن گوشی همسر بدون رضایت او نمونه بارز تجاوز به حریم خصوصی اوست.

نظر خود را درباره «بررسی کردن تلفن همراه همسرتان؛ حریم خصوصی!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بررسی کردن تلفن همراه همسرتان؛ حریم خصوصی! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.