بنام یگانه عالم

بسیاری از والدین در چگونگی برخورد با کودک بددهن سوالات بسیاری میپرسند؟

  1. اولین قدم پیگیری و ریشه یابی بیان الفاظ نامناسب است وقتی ریشه یابی شد راحت تر میتواند این مسئله را حل کنید.
  2. قدم دوم الگوی مناسب بودن برای کودک است یعنی خودتان ازاین الفاظ استفاده نکنید تا کودک انها را تکرار نکند در صورتیکه شما از این الفاظ استفاده کنید و به کودک بگویید تو نگو‌ قطعا حرف شما کارساز نخواهد بود پس الگوی مناسبی برای فرزندمان باشیم.
  3. اگر کودکتان برای جلب توجه ازاین الفاظ و کلمات نامناسب استفاده میکند نباید به ان توجه کنید چون بارگذاری روی عملکرد کودک میشود و او به مقصود خود میرسد.
  4. اگر کودک الفاظ را اموخته برای کنترل آن باید قوانینی وضع شود تا بداند نمیتواند بی دلیل و هر جایی از این الفاظ استفاده کند. بطور مثال بسته به سن کودک برایش تنبیه در نظر بگیرید بلافاصله بعد از بیان حرف ناشایست محروم کردن او از چیزی که دوست دارد (بستنی).

سارافلاحی

نظر خود را درباره «برخورد مناسب با بدزبانی کودک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره برخورد مناسب با بدزبانی کودک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.