زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی براک لزنر

بیوگرافی براک لزنر

براک ادوارد لزنر (Brock Lesnar) روز 21 تیر 1356 در داکوتای جنوبی آمریکا از استفانی و ریچارد لزنر متولد و در مزرعه والدینش بزرگ شد.
نام براک
نام خانوادگی لزنر
محل تولد داکوتای جنوبی آمریکا
تاریخ تولد 12 ژوئیه 1977(21 تیر 1356)
حرفه کاری کشتی کج کار و بازیگر
دین
مسیحی
تحصیلات
فارغ التحصیل آکادمی هنرهای ورزشی دانشگاه مینه سوتا
وزن 134 کیلوگرم
قد
191 سانتی متر

درباره براک لزنر

براک ادوارد لزنر (Brock Lesnar) روز 21 تیر 1356 در داکوتای جنوبی آمریکا از استفانی و ریچارد لزنر متولد و در مزرعه والدینش بزرگ شد او ورزشکار کشتی کج و بازیگر است. فارغ التحصیل آکادمی هنرهای ورزشی دانشگاه مینه سوتا می باشد .او دو برادر بزرگ تر و یک خواهر کوچکتر دارد و دارای اصلیت آلمانی و لهستانی میباشد.لزنر در 6 می 2006 با کشتی گیر سابق WWE به نام رینا گریک (ملقب به سابل) ازدواج کرد. آنها در مزرعه ای در ساسکاچوان زندگی میکنند و دو پسر به نام تورک (متولد 2009) و دوک (متولد 2010) دارند.

علاقه مندی های براک

لزنر علاقه زیادی به کشتی و فوتبال داشت و با بازی در فوتبال دبیرستان خوش درخشید و توانست جایگاه سوم را در مسابقات قهرمانی ایالتی کسب کند. وی سپس به کالج بیسمارک رفت و در آنجا بصورت حرفه ای کشتی را دنبال کرد و در جایگاه دوم قهرمانان کشتی سنگین وزن نوجوانان قرار گرفت.

شروع ورزش کشتی کج

سال 2000 در 23 سالگی براک به واسطه موفقیت های خود در دوران دانشگاه موفق به امضای قرارداد با فدراسیون جهانی کشتی (WWF) شد. او سپس 25 آگوست 2002 در رویداد SummerSlam موفق به شکست The Rock شد و لقب جوانترین قهرمان WWE را در سن 25 سالگی کسب کرد.براک تنها 126 روز بعد از اولین بازی خود به عنوان قهرمانی WWE دست پیدا کرده بود عنوان سریعترین کشتی گیر حرفه ای (بعد از ریک فلیر: 113 روز) را کسب نمود.

افتخارات براک لزنر

لزنر سال 2020 در 43 سالگی در جایگاه نخست برترین کشتی گیران و قوی ترین مرد WWE قرار گرفت و توسط مجلات به یک گلادیاتور تشبیه شد.او سپس بعد سال ها به وعده خود عمل کرد و سال 2020 از WWE به دلیل عدم توافق خارج شد و حالا یک بازیکن آزاد است.

  • کسب کمربند قهرمانی تگ تیم در WWA
  • کسب کمربند قهرمانی WWA
  • کسب عنوان King Of The Ringدر سال 2002
  • برنده Royal Rumble سال 2003
  • بهترین مبارز MMA در سال 2009
  • قهرمان سنگین وزن UFC

تصاویر براک لزنر

براک لزنر
براک لزنر
براک لزنر
کمربند قهرمانی براک لزنر
براک لزنر
مسابقات براک لزنر
نظر خود را درباره «بیوگرافی براک لزنر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی براک لزنر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.