زمان مطالعه: 1 دقیقه
براق شدن موی سر

براق شدن موی سر

برای براق شدن موی سر راه‌های زیادی وجود دارد که ما در این پست به این روش‌ها می پردازیم. براق شدن موی سر تاثیر زیادی روی زیبایی خانم‌ها دارد.

موهای زیبا و براق به طور حتم برای همه خانم‌ها بسیار مهم است. موی سالم روی چهره تاثیر بسزایی دارد. در ادامه با بخش پوست و مو آسمونی همراه باشید تا چند روش موثر برای براق کردن مو را به شما آموزش دهیم.

براق شدن موی سر با برنج

روش های موثر برای براق شدن موی سر
براق شدن موی سر با برنج

اگر از رژیم غذایی خاصی برای خوش اندامی و یا لاغری خود استفاده می‌کنید، هیچگاه برنج و تخم مرغ را به طور ناگهانی از بشقاب غذای خود حذف نکنید. سیلیکون واقع در برنج، می‌تواند از نازک شدن موها پیشگیری کند و به بهبود گردش خون کمک کند و باعث براق شدن مو گردد. بیوتین واقع در تخم مرغ هم می تواند باعث درخشندگی موها شود.

براق شدن موی سر با سرکه سیب

براق-شدن-مو
براق شدن مو با سرکه سیب

گاهی در شامپوی خود از سرکه سیب استفاده کنید. یا این روش را بکار ببرید. کمی سرکه سیب را با آب مخلوط کنید. ابتدا موهای خود را با شامپو معمولی بشویید. سپس محلول آب و سرکه را روی پوست سر خود بمالید. چند دقیقه بگذارید تا بماند و سپس با آب ولرم بشویید.

براق شدن موی سر با ماسک تخم مرغ

روش های موثر برای براق شدن موی سر
براق شدن موی سر با تخم‌مرغ

گاهی هم برای براق شدن موی سر خود از ماسک تخم مرغ استفاده کنید. دو عدد تخم مرغ را هم بزنید تا کف کند. نصف فنجان ماست و دو قاشق سوپ خوری روغن بادام را اضافه کنید. این مخلوط را به تمام موهای خود بزنید و ماساژ دهید. سر خود را با یک کلاه حمام بپوشانید و حدود بیست دقیقه صبر کنید و بعد آبکشی کنید و با شامپو معمولی خود موهایتان را بشویید. (با آب ولرم رو به سرد بشویید.)

براق شدن موی سر با ماسک عسل

براق-شدن-مو
براق-شدن-مو

از ماسک عسل هم می‌توانید برای براق شدن موی سر استفاده کنید. دو لیوان آب گرم را با دو قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید. پس از آن که موهایتان را با شامپو شستید، مخلوط را روی موهای خود اسپری کنید. آن را به آرامی به پوست سر و موهایتان بمالید و با حرکات دایره ای ماساژ دهید و بعد از حدود 15 دقیقه با آب ولرم بشویید. (بطور حتم عسل طبیعی بسیار در براق شدن مو تاثیر دارد)

نکات دیگر برای براق شدن موی سر

  • یادتان باشد که جدای بعضی از کارهای موثر برای درخشانی مو، موهای خود را بیش از حد در معرض آفتاب قرار ندهید.
  • استرس هم باعث می‌شود که موها، درخشانی و سلامت خود را از دست بدهند.
  • ماساژ مو و گردش خون در براق شدن مو تاثیر بسزایی دارد.
  • آب زیاد بنوشید.
نظر خود را درباره «براق شدن موی سر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره براق شدن موی سر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.