زمان مطالعه: 1 دقیقه
بختک یا همان فلجی در خواب

بختک یا همان فلجی در خواب

گاهی اوقات احساس می کنید که یک صحنه ترسناک یاموجودی ترسناک دیده اید و، تلاش می کنیدتا حرکت کنید اماتلاش شما بی فایده است.

گاهی اوقات احساس می کنید که یک صحنه ترسناک یاموجودی ترسناک دیده اید و، تلاش می کنیدتا حرکت کنید اماتلاش شما بی فایده است حتی تلاش میکنید فریاد بزنید اما انگار صدا از حنجره شما بیرون نمی آید.ممکن است فکر کنید همانندفیلم ترسناک است .اما این تجربه واقعی است؛ شما  "فلج خواب" را تجربه می کنید. با آسمونی همراه باشید.

در فلج خواب فرد کاملا هوشیار می باشد.ممکن است احساس کنیدکه اکسیژن کم است ونمی توانید به راحتی نفس بکشیدعرق می کنیدوحس خفه شدن داریدواین حالت موجب ترس ووحشت می شود.در گذشته به این مسئله بختک می گفتند واین حالت فلج خواب نامیده میشود.برای جلوگیری ازاین مسئله باید چند نکته ساده را رعایت کنید.

  1. قبل ازخواب از تلفن همراه استفاده نکنید.درواقع اتاق خواب جای خواب واستراحت است وورو تلفن همراه ممنوع است.
  2. اتاق خواب باید تمیز وخلوت وتاریک وارام باشد.
  3. هنگام خواب به تماشای تلویزیون نپردازید.
  4. از قهوه وچای وکاکائو وهر ماده غذایی محرک در ساعات پایانی روز استفاده نکنید.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بختک یا همان فلجی در خواب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بختک یا همان فلجی در خواب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.