زمان مطالعه: 1 دقیقه
ایا با همسرخود با لحن کودکانه صحبت کنیم ؟

ایا با همسرخود با لحن کودکانه صحبت کنیم ؟

بعضی از خانم های جوان دوست دارند با زبان کودکانه حرف بزنند و اتفاقا با این کار توجه طرفشان را جلب می کنند و نشاندهنده ی صمیمت است.

بنام یگانه عالم

بعضی از خانم های جوان دوست دارند با زبان کودکانه حرف بزنند و اتفاقا با این کار توجه طرفشان را جلب می کنند و نشاندهنده ی صمیمت است. اما مراقب باشید در این کار افراط نکنید.و در بعضی از لحظات اینگونه صحبت کنید .

یک مرد امروزی دراین زمانه از همسر خود انتظار دارد که توانایی برقراری یک مکالمه منطقی و عقلانی را داشته باشد. بیش از حد کودکانه رفتار کردن باعث میشود که طرف مقابل فکرکند که زندگی راجدی نمیگیرید پس افراط در کودکانه صحبت کردن نکنید چون شمافردی رشد یافته هستید. با همسر خود در مورد موضوعات جالب صحبت کنید ببینید اودرچه زمینه هایی دوست دارد به گفتگو بپردازد سعی کنید اطلاعات خود را درآن زمینه افزایش دهید و با دقت به صحبت های او گوش کنید.
درکنار یک روند جدی و منطقی گهگاهی کودکانه صحبت کنید تا لبخند به لبتان بیاید. یک مرد امروزی نسبت به مردان قدیمی از همسر خود توقعات بیشتری دارد.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «ایا با همسرخود با لحن کودکانه صحبت کنیم ؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ایا با همسرخود با لحن کودکانه صحبت کنیم ؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.