زمان مطالعه: 5 دقیقه
با برش لیزر فلزات هر طرحی رو می خوای تولید کن!

با برش لیزر فلزات هر طرحی رو می خوای تولید کن!

خدمات برش لیزری فلزات یکی از پرکاربردترین روش های برشکاری آهن، استیل و ... می باشد که در صنایع مختلف از جمله قطعه سازی، آسانسور، خودروسازی و ... کاربرد دارد.

شاید تصور اینکه تنها با یک طرح، بتونید محصول صنعتی یا دکوری رو از جنس فلز تولید کنید سخت باشه. اما ما در اینجا به شما میگیم که چطوری با برش لیزر فلزات این کار رو انجام بدین!

خدمات برش لیزری فلزات یکی از پرکاربردترین روش های برشکاری آهن، استیل و ... می باشد که در صنایع مختلف از جمله قطعه سازی، آسانسور، قطعات صنعتی، خودروسازی، لوازم دکوری و ... کاربرد دارد.

دقت برش لیزری در دستگاه های برش لیزر تا 0.01 میلی می باشد و قابلیت برش آهن با لیزر تا 10 میلی متر ضخامت و برش استیل با لیزر تا 5 میلی متر ضخامت وجود دارد.

مجموعه ماهان لیزر با ارائه خدمات برش لیزر آهن و برش لیزر استیل با مقرون صرفه ترین قیمت برش لیزری این امکان را برای همه عزیزان فرآهم آورده تا در کنار قیمت مناسب برش لیزر، در کمترین زمان ممکن طرح های درخواستی را به محصول مورد نظر تبدیل کنید.

 

با چگونگی برش لیزر فلزات بیشتر آشنا شوید!

اساس برش لیر فلزات استفاده از فناوری لیزر جهت تبدیل الکتریسته به نور لیزر بسیار قوی می باشد تا بتوان فلزاتی همچون آهن، استیل، گالوانیزه، آلومینیوم، برنج، مس و ... را برش داد. جهت کنترل آتش در محل برش معمولا از گاز اکسیژن یا نیتروژن بسته به فلز مورد نظر استفاده می شود.

در روش برش فلزات با لیزر محل برش بسیار تمییز بوده و هیچ گونه پلیسه یا کثیفی در محل برش مشاهده نمی شود.

مراحل سفارش برش لیزر فلزات

با برش لیزر فلزات هر طرحی رو می خوای تولید کن!
با برش لیزر فلزات هر طرحی رو می خوای تولید کن!
    • قبل از هر چیزی جهت اطلاع از قیمت برش لیزر، شما باید طرح برش را آماده کنید. در صورتی که طرحی ندارین می توانید قطعه یا ابعاد کاری که می خواهید را برش بدهید از طریق راه های ارتباطی در وبسایت ماهان لیزر mahanlaser.com ارسال کنید تا طراحان ما در اسرع وقت علاوه بر طراحی، استعلام قیمت برش لیزری برای شما ارسال می شود تا با تایید طرح مراحل برش آغاز شود.

 

    • ارسال ورق آهن، استیل از طرف شما و یا تامین متریال با ما

 

فرقی نمی کند چه شما ورق آهن یا ورق استیل رو بفرستین و یا اینکه ماهان لیزر متریال مورد نظر شمارو تامین کند. شما در این مرحله نیز می توانید با استعلام

قیمت تصمیم بگیرید.

لازم به توضیح است با توجه به اینکه ماهان لیزر تامین کننده ورق های آهن و استیل با ضخامت های مختلف می باشد، قیمت های پیشنهادی ماهان لیزر بسیار پایین بوده

و می توان گفت مناسب ترین قیمت به مشتریان پیشنهاد می شود.

  • تایید طرح برای برش و انجام برش در کمترین زمان ممکن

یکی از مسایل مهم در برشکاری لیزر، تحویل به موقع می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های ماهان لیزر تامین به موقع و سریع برش لیزری می باشد.

ما با به کارگیری پرسنل مجرب همه مراحل طبق برنامه بندی انجام می دهیم تا تحویل کار به موقع صورت گیرد.

  • ارسال کارهای برش خورده

مشتریان از سراسر کشور می باشند و در نتیجه ارسال بار نیز با هماهنگی صورت گرفته به هر نقطه ای از ایران که مشتریان اعلام می کنند صورت می گیرد.

نحوه محاسبه قیمت برش لیزر فلزات چگونه است؟

به طور کلی نحوه محاسبه قیمت برش لیزر بر اساس فرمول زیر تعیین می شود:

قیمت برش لیزر = طول برش بر اساس میلی متر * ضخامت ورق آهن یا ورق استیل به میلی متر * قیمت برش (ریال)

به طور مثال ممکن است شما طرحی دارید که می خواهید بر روی ورق 3 میل آهن برش لیزر انجام دهید. مثلا طرح شما دارای 40.000 میلی متر طول برش می باشد.

حال برای محاسبه قیمت، شما باید طول برش را در ضخامت ضرب کرده و در نهایت ضرب در فی اعلام شده برش لیزر کنید.

البته عوامل دیگری همچون سوراخکاری، جزییات نقشه و ... در قیمت دهی تاثیر گذار می باشند به همین خاطر توصیه ماهان لیزر ارسال طرح یا ابعاد مورد نظر به وب سایت ماهان لیزر می باشد تا کارشناسان با توجه به المان های تاثیر گذار قیمت نهایی رو به شما اعلام نمایند.

هدف ماهان لیزر ارائه قیمت های مناسب در کنار کیفیت برش لیزر و همچنین سرعت تحویل کار می باشد.

چه متریال فلزی را می توانید با برش لیزر فلزات برش بزنید؟

دستگاه فایبر لیزر قابلیت برش لیزر انواع فلزات را دارد. اما نکته ای که در اینجا وجود برش لیزر آهن و برش لیزر استیل و برش لیزر گالوانیزه بسیار متداول است. همچنین از آنجا که برش لیزر آلومینیوم، برش لیزر برنج، برش لیزر مس و برش لیز سایر فلزات می تواند به دستگاه فایبر لیزر آسیب بزند ( دلیل این امر خاصیت این فلزات و انعکاس حاصل از نور لیزر می باشد) لذا مجموعه ماهان لیزر خدمات برش لیزر آهن و خدمات برش لیزر استیل و خدمات برش لیزر گالوانیزه را انجام می دهد.

پیشنهاد ما برای برش ورق های آلومینیوم، ورق برنج و ورق مس روش های دیگر برش از  جمله برش واترجت، برش وایر کات و ... می باشد.

کاربرد برش لیزر فلزات

می توان به طور کلی برش لیزر فلزات را به دو دسته اصلی تقسیم کرد: برش لیزر فلزات برای ساخت قطعات صنعتی، برش لیزر فلزات برای سخت درب پارکینگ و قطعات دکوری

کاربرد برش لیزر فلزات در صنعت بسیار گسترده می باشد و می توان به جرات گفت که این کاربرد ها بی نهایت بوده و با طرح های گستره می توان هر چیزی که طراحی شده را به تولید رساند.

از جمله صنایعی که بیشترین استفاده را از برشکاری لیزر انجام می دهند می توان به موارد زیر اشاره کرد: صنایع خودروسازی، صنایع آسانسور، صنایع ساخت ماشین آلات صنعتی، ساخت دستگاه ها، لوازم خانگی، ساخت تجهیزات کارخانه ها و ...

کاربرد برش لیزر فلزات در ساخت درب پارکینگ و قطعات دکوری

یکی از این کاربردها، برش لیزر ورق آهن برای ساخت درب پارکینگ می باشد. با توجه به تنوع طرح ها ( پیشنهاد بیش از 2.000 طرح درب لیزری توسط ماهان لیزر ) انتخاب مشتریان با توجه به سلایق گوناگون راحت تر شده و شما مشتریان عزیز می توانید هر طرحی که مدنظر دارید توسط ماهان لیزر تحویل بگیرید.

با-برش-لیزر-فلزات-هر-طرحی-رو-می-خوای-تولید-کن
با-برش-لیزر-فلزات-هر-طرحی-رو-می-خوای-تولید-کن

از جمله کاربرد های دیگر برش لیزر فلزات، برش لیزر قطعات دکوری برای ساخت مبلمان، المان های دکوری، پنل لیزری و ... می باشد.

المان شهری، مبلمان شهری موجود در پارک و محیط های شهری نیز توسط برش لیزر فلزات تولید می گردند.

ماهان لیزر با پیشنهاد طیف گسترده ای از طرح ها، همه سلیقه های مشتریان را مدنظر قرار داده و طرح های متنوعی را برای شما عزیزان فرآهم می آورد.

در صورت هرگونه سوال از مراحل برش لیزری، قیمت برش لیزر و هر گونه سوال در مورد خدمات برش لیزر فلزات می توانید با کارشناسان ماهان لیزر به آدرس وب سایت mahanlaser.com  در ارتباط باشید تا کارشناسان ما با راهنمایی کامل بتوانند تجربه بسیار خوبی از سفارش برش لیزری را برای شما ایجاد کنند.

نظر خود را درباره «با برش لیزر فلزات هر طرحی رو می خوای تولید کن!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره با برش لیزر فلزات هر طرحی رو می خوای تولید کن! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.