زمان مطالعه: 2 دقیقه
راهنمای بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی بانک ملت

راهنمای بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی بانک ملت

راهنمای کامل بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی به همراه خدمات، مزایا و نحوه تمدید سرویس

بانک ملت، به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه بانکداری اینترنتی، برای افزایش سطح دسترسی و خدمت رسانی به مشتریان حقوقی خود، طرح‌ها و خدمات مختلفی را از طریق کارتابل‌های اشخاص حقوقی ارائه می‌کند که در این پست به بررسی آن‌ها و نحوه تمدید خدمات خواهیم پرداخت، با آسمونی همراه باشید.

خدمات بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی بانک ملت

در صورتی که از خدمات  آنلاین و غیر حضوری اشخاص حقوقی بانک ملت‌ استفاده کنید، خواهید دید که این مجموعه، خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این خدمات به صورت دوره‌ای بوده و با پایان هر دوره باید مجددا تمدید گردد. این خدمات را می‌توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  1. تعیین نقش و سطح دسترسی: کاربر ارشد می‌تواند سطح دسترسی افراد را در کارتابل تعیین کند. به این منظور او می‌تواند نقش‌هایی نظیر حسابدار، مدیریت مالی و ... را مشخص کند و سطح دسترسی این افراد را محدود نماید. در این حالت نظام امور بهتر صورت خواهد گرفت.
  2. مدیریت حواله: با توجه به دسته بندی‌ها و سطح دسترسی اشخاص، صدور حواله‌ها به صورت منظم انجام می‌پذیرد. علاوه بر این، می‌توان حواله‌ها را به صورت گروهی دسته بندی کرد و گزارشات مربوط به آن‌ها را دریافت کرد. در این صورت می‌توان سقف مبلغ حواله را نیز مشخص کرد.
  3. مدیریت حواله پایا و ساتنا: با استفاده از این ویژگی، می‌توان حواله‌های پایا و ساتنا را به صورت مدیریت شده صادر کرد. علاوه بر این امکان استعلام گروهی کد شبا نیز وجود دارد و ثبت حواله توسط مقاماتی که به آن‌ها اجازه صدور داده شده است، وجود خواهد داشت.

برخی دیگر از خدمات بانکداری اشخاص حقوقی بانک ملت عبارت‌اند از:

سایر خدمات بانکداری اشخاص حقوقی بانک ملت
مدیریت چک مدیریت پرداخت ویژه مدیریت واریز ویژه
مدیریت خدمات بانکی مدیریت ملت کارت بانک پرداخت
بن کارت مدیریت تسهیلات قرض الحسنه نیکوکاری
صدور ضمانتنامه مدیریت خدمات مباشر مدیریت حساب

 

تمدید خدمات بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی بانک ملت

خدمات ارائه شده توسط بانک ملت برای اشخاص حقوقی، به صورت سالیانه می‌باشد و باید هر ساله تمدید گردد. به همین منظور با گذشت 11 ماه از مدت اعتبار، به محض ورود پیامی ارسال می‌گردد که کاربر را از زمان انقضای قرارداد مطلع می‌کند. در این صورت کاربر ارشد می‌بایست نسبت به تمدید سرویس اقدام کند.

در این صورت پیامی به صورت زیر برای کاربر مشخص خواهد شد:

خدمت بانکداری شما در تاریخ «» منقضی خواهدشد. جهت تمدید از طریق تخصیص خدمت "درخواست تمدید سرویس" به کاربر مربوطه اقدام فرمایید

در این صورت با فرا رسیدن زمان اتمام سرویس، پیام زیر برای مخاطب به نمایش خواهد آمد:

مشتری گرامی، تعداد 15 مدیریت سرویس شما منقضی شده است. جهت تمدید به منوی "تمدید سرویس بانکداری" مراجعه فرمایید

در این صورت، کاربر ارشد با ورود به بخش تمدید سرویس، اقدام به تایید کسر کارمزد خواهد کرد و به محض کسر کارمزد، سرویس مجددا تمدید خواهد شد. در این حالت، تمامی هزینه‌های کارمزد‌ها به کاربر ارشد نشان داده خواهد شد.

 

نظر خود را درباره «راهنمای بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی بانک ملت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی بانک ملت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.