2 نظر
مطالعه: 2 دقیقه
باغ گل‌های کرج

باغ گل‌های کرج

باغ گل‌های کرج یا باغ لاله‌های کرج یکی از زیباترین باغ‌های ایران است که از اواسط فروردین ماه می‌توان لاله‌های رنگارنگ را در این باغ مشاهده کرد. باغ لاله‌ها در ماه اردیبهشت برای بازدید مدارس و مجموعه‌های فرهنگی باز است.

باغ گل‌های کرج یا باغ لاله‌های کرج یکی از باغ‌های زیبای کرج است که در کنار پارک چمران واقع شده است. در این باغ، گل‌های متنوعی از جمله لاله‌های رنگارنگ، میخک و ارغوان وجود دارد که روزانه افراد زیادی از شهرهای مختلف ایران برای دیدن این باغ به پارک چمران می‌روند و لحظات خوشی را سپری می‌کنند. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی باغ گل‌های کرج و جشنواره لاله های کرج بپردازیم و تصاویر اختصاصی آسمونی را هم ببینید.

باغ گل‌های کرج

بهترین زمان بازدید از باغ گل‌ها

بهترین زمان بازدید از باغ گل‌ها در فصل بهار، از اواسط فروردین تا اوایل اردیبهشت ماه هر سال است زیرا در این زمان، گل‌ها به طور کامل باز شده‌اند و زیبایی باغ را می‌توان بهتر مشاهده کرد.

باغ لاله‌های کرج

جشنواره لاله‌های کرج ۱۴۰۳

معمولا در آذرماه هر سال هزاران پیاز لاله در باغ گل‌های کرج کاشته می‌شود تا بازدیدکنندگان با شروع فصل بهار بتوانند جذابیت باغ را نظاره‌گر باشند. جشنواره لاله‌های کرج برای فروردین ۱۴۰۳ باز هم همانند سال‌های قبل با شکوه بیشتری آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران زیادی از شهرهای مختلف ایران شده بود و این باغ ۲۰ فروردین ماه افتتاح شد و تا آخر فروردین ادامه داشت.

باغ لاله‌ها در ماه اردیبهشت ۱۴۰۳ برای بازدید مدارس، مجموعه‌های فرهنگی و .. همچنان باز است.

دیزاین باغ لاله کرج

معرفی باغ گلهای کرج

باغ گلهای کرج یکی از جاذبه‌‌های پارک شهید چمران کرج است که باغی بسیار زیبا و رنگارنگ است. این باغ در سال ۱۳۸۴ توسط سازمان پارک‌‌ها و فضای سبز شهرداری شهر کرج افتتاح گردید. مساحت باغ گلها ۳۰ هزار متر مربع می‌باشد. معمولا هر ساله در ماه آذر، ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار پیاز لاله در ۴۰ واریته متنوع و رنگارنگ در باغ کاشته می‌شود تا برای ماه فروردین آماده بازدید باشد.

فرش گل باغ لاله های کرج

در باغ گلها جدای گل لاله‌ها، گیاهانی چون میخک، یاس هندی، ارغوان، پیچ اناری و انواع دیگری از گلها وجود دارد. در این فضا همچنین بزرگ‌‌ترین فرش گل ایران هم با استفاده از هزاران گل لاله گل آرایی می‌شود که یکی از بخش‌های جذاب جشنواره لاله‌های کرج است.

زیبایی باغ لاله‌های کرج

امکانات تفریحی باغ گلهای کرج

  • محوطه پرچین تو در تو
  • آمفی تئاتر روباز
  • قفس پرندگان
  • آلاچیق
  • آبشار
  • رستوران و کافی‌ شاپ
ورود به باغ لاله‌های کرج

آدرس باغ گلهای کرج

آدرس کرج- خلج آباد- میدان امام حسین- پارک شهید چمران- باغ گلها
تلفن 02632201976
لوکیشن
نمایش نقشه در گوگل مپ ، نشان ، بلد
ساعت بازدید ۱۱ صبح تا ۲۲

تصاویر باغ گلهای کرج

باغ لاله کرج اردیبهشت ۱۴۰۲
هوای ابری آبشار باغ گلهای کرج
تونل باغ گل ها در شب
باغ لاله‌های کرج در شب
نورافشانی باغ گل کرج
زیبایی باغ گل‌های کرج
باغ لاله در کرج
باغ رنگارنگ گلهای کرج
باغ گل پارک چمران کرج
آبشار باغ گلهای کرج
گلهای رنگارنگ باغ گلهای کرج
مسیر پیاده روی باغ گلهای کرج
دریاچه قوها در باغ گلهای کرج

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «باغ گل‌های کرج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره باغ گل‌های کرج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.