زمان مطالعه: 1 دقیقه
بازار گل مشهد

بازار گل مشهد

بازار گل مشهد یکی از جاهای دیدنی شهر مقدس مشهد است. این بازار معروف ترین و بزرگ ترین بازار گل شرق ایران می باشد.

بازار گل مشهد در کنار سایر جاذبه های شهر مشهد، بازدیدکنندگان خوش ذوق خود را دارد. اگر شما هم به شهر مشهد سفر کردید یا حتی ساکن آنجا هستید حتما به بزرگترین بازار گل شرق کشور سر بزنید. در ادامه مطلب آسمونی به معرفی بازار گل مشهد می پردازیم.

بازار گل مشهد کجاست؟

بازار گل مشهد، بازاری متفاوت، واقع در خیابان خیام شمالی 40، در مجتمع فتح آباد است. به همین خاطر گاهی آن را، بازار گل فتح آباد می نامند. این خیابان تقریباً در مرکز شهر و شمال مشهد قرار دارد.

امکانات بازار گل مشهد چیست؟

فروش انواعی از لوازم شادی برای جشن ها در بازار گل مشهد
فروش انواعی از لوازم شادی برای جشن ها در بازار گل مشهد

در بازار گل مشهد نه تنها گل های طبیعی، بلکه گل های مصنوعی مختلفی هم به فروش می رسد، همچنین تنوعی از وسایل دکوری، لوازم شادی برای انواع جشن ها، ظروف خام و رنگ شده سفالی و امثال آنها را می توانید در این بازار گل پیدا کنید.

همچنین این بازار، مرکز عمده فروشی انواعی از گل ها، گیاهان، گلدان ها، کود، خاک، سموم شیمیایی، مواد تقویتی گیاه، درختان میوه و انواع لوازم باغبانی است. البته در کنار این فروشگاه ها، مغازه های تک فروشی هم وجود دارند. اکثر افراد برای خرید گیاهان و لوازم باغبانی به این بازار معروف مراجعه می کنند.

این بازار دارای پارکینگ اختصاصی می باشد به همین دلیل افراد ترجیح می دهند به اینجا مراجعه کنند. سرویس بهداشتی، نمازخانه، بوفه و سوپرمارکت، همچنین سرویس حمل و نقل بار برای مشتریان در این بازار وجود دارد.

قیمت ها در بازار گل مشهد چگونه است؟

بازار گل مشهد در ایام قبل از نوروز
بازار گل مشهد در ایام قبل از نوروز

قطعاً قیمت همه کالاهای باغبانی و گیاهان در این بازار نسبت به سطح شهر به صرفه تر است. زیرا تعداد زیادی از فروشگاه ها در کنار هم به رقابت می پردازند و با پایین بردن قیمت های خود می توانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.

آدرس بازار گل مشهد کجاست؟

خراسان رضوی – مشهد – انتهای بلوار خیام شمالی – خیابان خیام 40 – مجتمع تجاری فتح آباد

روزها و ساعات کاری بازار گل مشهد

از شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 صبح الی 21 و روزهای جمعه ساعت 7 صبح الی 14 بازار گل مشهد باز می باشد.

نظر خود را درباره «بازار گل مشهد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بازار گل مشهد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.