زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازار گل محلاتی

بازار گل محلاتی

بازار گل محلاتی یکی از زیباترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها در میان مراکز خرید تهران محسوب می‌شود.

بازار گل محلاتی یکی از زیباترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها در میان مراکز خرید تهران محسوب می‌شود که معمولا همواره با ازدحام جمعیت علاقه‌مند به گل و گیاه روبه‌رو است. این مکان به‌عنوان دومین بازار بزرگ گل‌ و گیاه در پایتخت معرفی می‌شود و غرفه‌داران، انوع گل‌های زینتی و گاه کمیاب را با مناسب‌‌ترین قیمت به فروش می‌رسانند. با آسمونی همراه باشید.

معرفی بازار گل محلاتی

بازار گل محلاتی
بازار گل محلاتی

بازار گل محلاتی دومین بازار بزرگ گل‌ و گیاه در تهران است که فارغ از یک مرکز خرید شلوغ و محبوب، به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر نیز معرفی می‌شود. این بازار از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بازار گل‌های پایتخت به شمار می‌رود که با تنوع کم‌نظیری از انواع گل‌های زینتی و گیاهان آپارتمانی بزرگ و کوچک، نیاز همه افراد را از فروشندگان و مردم عادی برطرف می‌سازد.

فروش گل و گیاه در بازار گل محلاتی معمولا به‌طور عمده صورت می‌گیرد؛ اما تک‌فروشی و خدمات مربوط به گیاهان به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم نیز در دسترس مشتریان قرار دارد. درخت، درختچه، انواع بذر، گل‌های شاخه بریده، انواع کاکتوس و ساکولنت‌های ساده و تزیینی و رنگی، ابزار و ادوات گل‌آرایی، لوازم باغبانی، انواع گلدان، خاک و کود، از جمله محصولاتی است که در بازار گل محلاتی عرضه می‌شود.

محیط بازار گل محلاتی

محیط بازار گل محلاتی
محیط بازار گل محلاتی

محیط بازار گل محلاتی، ۱۰ سالن و حدود ۶۰۰ غرفه را شامل می‌شود که هریک از این قسمت‌ها به فروش اقلام ویژه‌ای اختصاص دارند. دو درب ورودی برای این بازار طراحی کرده‌اند که درب اصلی را «پایاگل» گویند و درب فرعی نیز پشت بازار قرار گرفته است. بخش راهروهای مسقف بازار به فروش گل‌های طبیعی شاخه بریده اختصاص دارد و همه نوع گل از دسته‌ گل‌های فصلی تا گل‌هایی کمی متفاوت‌تر و گاه عجیب چون رز سبز و رز هفت رنگ در این بخش پیدا می‌شود.

در قسمت رو باز و گلخانه‌ای بازار محلاتی نیز انواع گونه‌های گیاهی مختلف به چشم می‌خورد. نهال درختان، درختچه‌ها، انواع کاکتوس، گیاهان و درختچه‌های متناسب با هر فصل، گل‌ و گیاه تزیینی باغچه، بذر گیاهی و... از جمله محصولات بخش گلخانه‌ای این بازار به شمار می‌رود.

آدرس و تلفن بازار گل محلاتی

آدرس
حدفاصل اتوبان شهید محلاتی و بلوار آهنگ، واقع در منطقه ۱۴ شهرداری تهران
شماره تماس 02133693629
ساعت کاری هر روز از 4:30 صبح الی 1 ظهر
لوکیشن  نمایش نقشه در گوگل مپ ، نشان ، بلد

 

مسیر دسترسی به بازار گل محلاتی تهران

برای رفتن به بازارگل محلاتی تهران می‌توان از اتومبیل شخصی و وسایل نقلیه‌ عمومی (مترو و اتوبوس) و تاکسی استفاده کرد:

  • مترو 
    اگر قصد دارید با مترو به این بازار گل بروید باید در ایستگاه نبرد پیاده شوید. این ایستگاه یکی از ایستگاه‌های خط چهار مترو تهران است. محل دقیق ایستگاه نبرد تهران در خیابان پیروزی نزدیک چهارراه کوکاکولا است که بعد از پیاده شدن باید سوار تاکسی شوید و بازار گل محلاتی بروید.
  • تاکسی
    اگر قصد دارید با تاکسی به این بازار بروید، می‌توانید از 3 خط ویژه تاکسی استفاده کنید. خط اول در ابتدای بزرگراه شهید محلاتی در محل چهارراه مصطفی خمینی است. خط دوم در ابتدای بزرگراه شهید محلاتی در میدان امام‌ خمینی است. خط سوم در ابتدای بزرگراه شهید محلاتی در میدان هفت‌ تیر است. اگر به تهران سفر کردید و مسیرهای شهری را زیاد بلد نیستید و نمی‌خواهید پشت ترافیک بمانید، می‌توانید با خطوط ویژه تاکسی به این بازار گل بروید.
  • اتوبوس
    برای رفتن به این بازار گل همچنین می‌توانید از اتوبوس‎‌هایی استفاده کنید که ابتدای اتوبان محلاتی قرار دارند.

تصاویر بازار گل محلاتی

کاکتوس در بازار گل محلاتی
کاکتوس در بازار گل محلاتی
گیاهان خاص در بازار گل محلاتی
گیاهان خاص در بازار گل محلاتی
گل های خاص در بازار گل محلاتی
گل های خاص در بازار گل محلاتی
گلدان در بازار گل محلاتی
گلدان در بازار گل محلاتی
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بازار گل محلاتی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بازار گل محلاتی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.