زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی به سوزی

بیوگرافی به سوزی

به سوزی اولین زن کره ای است که موفق به دریافت جایزه خواننده تازه‌کار، جایزه بازیگر درام تازه‌کار و جایزه بازیگر سینما تازه‌کار شده است.

به سوزی خواننده، بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. وی سال 2021 در فیلم «سرزمین عجایب» در کنار پارک بوگوم بازی کرده است. در ادامه با چهره های موسیقی آسمونی همراه باشید تا بیوگرافی و همچنین از جدیدترین کارهای بائه سوزی مطلع شوید.

بیوگرافی

بیوگرافی بائه سوزی
بیوگرافی بائه سوزی

بائه سوجی(Bae Suzy) با نام هنری بائه سوزی 10 اکتبر 1994 در گوانگجو، کره جنوبی به دنیا آمد. سوزی خواننده، بازیگر و مدل است.

او دارای یک خواهر بزرگتر به نام بائه سو‌بین، و یک برادر کوچکتر به نام بائه سانگ‌مون می‌باشد. او در سال 2013، در دبیرستان سئول در رشته هنرهای نمایشی به تحصیل می‌پرداخت. قبل از شروع به کار، او مدل یک مرکز خرید آنلاین بود.

بائه سوزی اولین زن کره ای است که موفق به دریافت جایزه خواننده تازه‌کار، جایزه بازیگر درام تازه‌کار و جایزه بازیگر سینما تازه‌کار شده است.

دنیای خوانندگی

بائه-سوزی
بائه-سوزی

سوزی سال 2009 وقتی 15 ساله بود در مسابقه استعدادیابی Mnet Superstar K بعنوان خواننده شرکت کرد اما در مرحله نهایی حذف و کنار گذاشته شد.

استعداد او اما مورد توجه کمپانی وی وای پی قرار گرفت و بعنوان کارآموزی او را استخدام کرد و سوزی یکسال بعد در 16 سالگی رسما بعنوان خواننده شروع بکار کرد.

بائه سوزی سال 2010 به همراه سه دختر دیگه کمپانی ، گروه میس آی (Miss A) را تشکیل دادند و در سال اول با آهنگ Bad Girl Good Girl برنده جایزه آهنگ سال آسیا شدند.

سوزی از اواخر سال 2010 وقتی هنوز 16 ساله بود مجری برنامه Show! Music Core در شبکه MBC کره شد.

او سپس اجرای مراسم های مختلفی از جمله جشنواره موسیقی سئول و جشنواره دیسک طلایی را برعهده گرفت و توانست جایزه ستاره سال 2011 را از آن خود کند.

بازیگری

بیوگرافی بائه سوزی
بیوگرافی بائه سوزی

در سال 2011 وقتی 17 ساله بود با سریال رویای بلند بازیگری را شروع کرد و توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول و بهترین زوج را با کیم سو هیون بدست آورد.

سوزی سال 2012 با فیلم معماری 101 اولین تجربه سینمایی خود را بدست آورد که یکی از ده فیلم تماشایی کره در سه ماهه اول سال 2012 شد.

در همان سال، سوزی پیشنهاد نقش دوم زن در سریال «بزرگ» در کنار گونگ یو و لی مین جونگ را پذیرفت.

در سال 2013، او در سریال تاریخی «کتاب خانواده گو» در کنار لی سونگی بازی کرد.

بائه-سوزی
بائه-سوزی

در ماه مه سال 2014، سوزی در فیلم «صدای یک گل» به عنوان جین چه سان، اولین خواننده زن پانسوری کره ای بازی کرد.

در ژانویه سال 2016، سوزی تک آهنگ دیجیتالی با عنوان «رؤیا» را با اکسو منتشر کرد.

این ترانه در صدر جدول دیجیتالی هفتگی گائون قرار گرفت و برنده جایزه «بهترین همکاری» در جشنواره ماما شد.

بیوگرافی بائه سوزی
بیوگرافی بائه سوزی

یکی از سریال های سال 2019 سوزی، سریال جذاب «بی خانمان» است. وی در کنار لی سونگ گی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

در سال 2020، سوزی به همراه نام یونسو در فیلم کوتاه «با قدرت خودت زندگی کن» که براساس رمانی که خودش نوشته شده است، ایفای نقش کرد. این فیلم بخشی از پروژه‌ی برند آرایشی لانکوم بوده‌ است.

بائه-سوزی
بائه-سوزی

در اکتبر سال 2020 سوزی به همراه نام جو هیوک، کیم سون هو و کانگ هانا در سریال «استارت آپ» به عنوان یک کارآفرین مشتاق ایفای نقش کرد. که آرزو دارد با راه اندازی یک شرکت نوپا، استیو جابز کره ای شود. همچنین این مجموعه در سراسر جهان از نتفلیکس پخش شد.

در سال 2021، سوزی در کنار پارک بوگوم و گونگ یو در فیلم «سرزمین عجایب» ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی بائه سوزی
بائه سوزی و لی مین هو

 

در 22 مارس سال 2015 اعلام شد که سوزی و لی مین هو باهم در ارتباط و در حال شناختن یکدیگر هستند و کمپانی هردو سلبریتی این خبر را تایید کردند.

در 16 نوامبر 2017 شایعاتی درباره جدا شدن این دو نفر منتشر شد که البته از سایت‌ های معتبر هم صورت نگرفته بود، که آژانس‌های این دو نفر این خبر را تکذیب کردند و گفتند این دو نفر اکنون نیز با یکدیگر هستند اما بعد از چند ماه دوباره اعلام شد که این دو نفر از یکدیگر جدا شده‌اند که این خبر از طرف هر دو کمپانی تایید شد و آن ها بعد از سه سال رابطه از هم جدا شده اند علت جدایی آن ها به دلایل شخصی عنوان شده‌ است.

بائه-سوزی
بائه سوزی و لی دونگ ووک

در 8 مارس 2018 اعلام شد که سوزی و لی دونگ ووک باهم قرار می‌گذارند که توسط کمپانی هر دو طرف تایید شد که آن‌ها به تازگی در حال شناختن یکدیگر هستند.

در 2 ژوئیه سال 2018 کمپانی لی دونگ ووک و سوزی اعلام کردند که پس از 4 ماه این دو باهم کات کرده‌اند و دیگر رابطه ندارند. ظاهرا بهم خوردن رابطه آن‌ها بخاطر مشغولیت‌های کاری هردو بوده‌ است.

آلبوم‌

بیوگرافی بائه سوزی
بیوگرافی بائه سوزی
  • بله؟ نه؟ (2017)
  • چهره‌های عشق (2018)

فیلم 2021

بائه-سوزی
بائه سوزی در سرزمین عجایب

 

فیلم 2021 بائه سوزی, سرزمین عجایب نام دارد. به سوزی به همراه پارک بوگوم و گونگ یو در فیلم سرزمین عجایب ایفای نقش کرده.

این فیلم داستان دنیای مجازی «سرزمین عجایب» را نشان می‌دهد. سرزمین عجایب یک مکان شبیه‌سازی شده با استفاده از هوش مصنوعی است که افراد می‌توانند با شخصی که ممکن است دیگر او را ملاقات نکنند، دیدار کنند.

بیوگرافی بائه سوزی
بیوگرافی بائه سوزی
بائه-سوزی
بائه-سوزی
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی به سوزی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی به سوزی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.