زمان مطالعه: 1 دقیقه
آموزش داشتن دو اکانت واتساپ در یک گوشی

آموزش داشتن دو اکانت واتساپ در یک گوشی

در این بخش از آسمونی به بررسی و امکان داشتن دو اکانت در واتساپ در خدمت شما هستیم.

افزودن اکانت واتساپ

برنامه واتساپ یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان ها در جهان با 2 میلیارد کاربر است، اما یکی از نقص هایی که دارد عدم امکان استفاده از دو اکانت واتساپ روی یک گوشی است در این بخش از آسمونی با آموزش داشتن دو اکانت واتساپ در یک گوشی در خدمت شما هستیم.

آموزش داشتن دو اکانت واتساپ

برخی از گوشی های هوشمند اندروید قابلیتی به نام «Dual Messenger» دارند که در این روش شما می توانید در یک گوشی دو تا از نسخه واتساپ داشته باشید در جدول زیر لیست گوشی هایی که این امکان را دارند:

برند گوشی

تنظیم دو نسخه واتساپ

سامسونگ

Dual Messenger

شیائومی

Dual Apps

هواوی

App Twin

آنر

App Twin

1- برنامه واتساپ را اجرا کنید بخش Settings  موبایل بروید.
2- روی گزینه «Dual Apps» برنید در مدل Honor و هواوی به جای این نام، App Twin و در مدل Oppo، نام Clone App نوشته شده است.
3- جلوی هر برنامه کلید فعالسازی وجود دارد جلوی برنامه به طور مثال واتساپ فعال سازی انجام می دهیم تا یک نسخه جدید در گوشی فعال شود.

در کنار برنامه اصلی امکان نصب برنامه WhatsApp Business روی گوشی همراه هم می باشد تا امکان استفاده از دو اکانت در یک گوشی فراهم شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آموزش داشتن دو اکانت واتساپ در یک گوشی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش داشتن دو اکانت واتساپ در یک گوشی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.