زمان مطالعه: 1 دقیقه
اکانتهای ظرفیتی Xbox

اکانتهای ظرفیتی Xbox

یکی از راه های کم هزینه تر برای تجربه بازی های کنسولهای Xbox، خرید بازی ها به صورت ظرفیتی می باشد.

به گزارش آسمونی، با افزایش قیمت بازی های نسل نهم، نسبت که کنسول های نسل قبل و همچنین هزینه بر بودن این بازی ها، می بایست راهکاری برای تجربه این بازی ها به روش کم هزینه تر را جایگزین کرد تا بتوان از بازی های روز دنیا لذت برد.

بهترین راهی که با آن می توان بازی های روز را با قیمتی به مراتب کمتر، تجربه کرد، خرید بازی ها به روش ظرفیتی می باشد. این راه توسط شرکت مایکروسافت بر روی کنسول ها قرار داده شده است تا بتوان به روش کاملا قانونی، بازی را به صورت اشتراکی خریداری کرد و از تجربه آنها لذت برد.

اکانت های ظرفیتی Xbox

ظرفیت هوم 

این ظرفیت همانند ظرفیت دوم کنسول پلی استیشن می ماند. در این روش فرد می توان بازی را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین تجربه کند. در این روش شخص می تواند بازی را بر روی اکانت اصلی خود بازی کند و نیازی به داشتن اینترنت به صورت دائم وجود ندارد. برای فعال سازی اکانت به عنوان ظرفیت هوم، می بایست به Setting رفته، گزینه Personalization را انتخاب کرده و روی گزینه My Home Xbox را انتخاب کنید و Make This My Home Xbox را انتخاب کنید.

ظرفیت آنلاین

این ظرفیت همانند ظرفیت سوم کنسول پلی استیشن است. در این روش شخص می بایست به اکانت وارد شود و Sign in کند، سپس سوئیچ اکانت کرده و از بازی خریداری شده استفاده کند. در این روش شخص می بایست به اینترنت متصل باشد. اما تفاوت این ظرفیت در کنسول Xbox با PlayStation در آن است که در ظرفیت آنلاین کنسول مایکروسافت، شخص می تواند روی اکانت شخصی خود بازی کند.

البته توجه داشته باشید که موقعی که برای اولین بار اکانت را به کنسول خود اضافه می کنید گزینه No Barries را انتخاب کنید.

نظر خود را درباره «اکانتهای ظرفیتی Xbox» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اکانتهای ظرفیتی Xbox فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.