زمان مطالعه: 4 دقیقه
اپل واچ سری ۸ همراه با گوشی های جدید اپل رونمایی می شود

اپل واچ سری ۸ همراه با گوشی های جدید اپل رونمایی می شود

سری آیفون ۱۴ قرار است که در ماه سپتامبر رونمایی شده و برای عرضه آماده شود. تعدادی ارتقا مهم هم قرار است که اپل واچ سری ۸ نسبت به مدل قبلی داشته باشد.

از آن‌جایی که برخی از ویژگی‌های شگفت انگیز جدید watchOS 9، همه ما را برای عرضه ساعت هوشمند بعدی اپل، هیجان‌زده کرده است، همه طرفداران منتظر معرفی و عرضع اپل واچ سری 8 هستند. اطلاعاتی از خرید و قیمت اپل واچ سری 8 را می‌توانید در کنار مراسم رونمایی از آیفون 14 داشته باشید. سری آیفون 14 قرار است که در ماه سپتامبر رونمایی شده و برای عرضه آماده شود. تعدادی ارتقا مهم هم قرار است که اپل واچ سری 8 نسبت به مدل قبلی داشته باشد. شایعاتی در این رابطه وجود داشته است که در بیشتر به آن‌ها اشاره کرده و یک سری بررسی‌ها خواهیم داشت.

اپل واچ سری 8 قرار است که دنباله‌ای برای اپل واچ سری 7 سال گذشته باشد که در حال حاضر، بهترین ساعت هوشمندی است که می‌توانید خریداری کنید. اگر آخرین شایعات مربوط به اپل واچ سری 8 حقیقت داشته باشند، این به‌روزرسانی بسیار مهم خواهد بود. حتی می‌توانید این دستگاه را در کنار آیفون 13 پرو مکس هم خریداری کرده و از آن لذت ببرید. این ساعت هوشمند احتمالا با طراحی جدید روانه بازار شده و نوع جدیدی همراه با مقاومت بالا و پر از عملکردهای هیجان‌انگیز قیمت خواهد بود. خرید و قیمت اپل واچ سری 8 مهم‌ترین چیزی است که طرفداران این ساعت هوشمند به دنبالش هستند و در ماه‌های آینده می‌توانیم خبرهای جالب‌تری را در این زمینه دریافت کنیم.

فناوری‌های جدید

علاوه بر فناوری‌های جدیدی که دستگاه پوشیدنی جدید اپل خواهد داشت، ممکن است که فضایی هم برای ارتقا اپل واچ SE 2 نیز فراهم شود. اولین مدل از این ساعت هوشمند، در سال 2020 معرفی شده بود و اپل می‌تواند تازه‌سازی محصول مقرون به صرفه خود را هم داشته باشد. اکنون به‌طور رسمی، نسخه اول این اپل واچ به‌عنوان یک دستگاه ارزان قیمت در بازار وجود دارد که در کنار بررسی قیمت آیفون 13 می‌توانید شرایط آن را هم بررسی کنید. با معرفی watchOS 9 در مراسم WWDC امسال، رسما اغازی برای پایان اپل واچ سری 3 نیز کلید خورد و اپل نیاز دارد که یک محصول مقرون به صرفه هم در بازار داشته باشد.

آیفون 13 پرو مکس یکی از ترکیب‌های بسیار جالبی است که در کنار خرید و قیمت اپل واچ جدید می‌توانید به آن فکر کنید. هزینه‌های شما هم احتمالا پایین خواهد آمد و می‌توانید به سراغش بروید. در میان بسیاری از نکات برجسته‌ای که WWDC امسال به همراه داشته است، یک نگاه کلی به watchOS 9 هم انجام شد. این سیستم عامل سرنخ‌های مهمی را به ما می‌دهد که از ساعت هوشمند پرچم‌دار بعدی اپل می‌توانیم انتظار داشته باشیم. این ساعت مملو از ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام جدید بوده و افرادی که به ورزش در فضای باز و دو علاقه دارند، بهتر می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

آیفون 13 پرومکس
آیفون 13 پرومکس

شایعات پیرامون اپل واچ 8

شایعات نشان می‌دهند که اپل واچ سری 8 در سه مدل روانه بازار خواهد شد. قرار است که همچنان مدل‌های 41 و 45 میلی متری را داشته باشیم. اندازه قاب ساعت بهتر شده است و راس یانگ تحلیل‌گر صفحه نمایش هم می‌گوید که سری 8 می‌تواند در سه مدل روانه بازار شده است. این شایعات توسط چند لیکر معروف دیگر هم تائید شده است. مارک گورمن، کارشناس رسمی اپل از بلومبرگ، در یکی از بخش‌های خبری خود، عنوان کرده بود که اپل واچ سری 8 شامل یک نسخه مقاوم همراه با قابلیت‌های جدید مربوط به فضای باز نیز خواهد بود و با شایعات قبلی هم همخوانی دارد.

با توجه به یکی از هیجان‌انگیزترین قابلیت‌های جدید watchOS 9، ورزشکاران می‌توانند سریعا بین حالت‌های مختلف دویدن، دوچرخه سواری و شنا در اپل واچ خودشان سوییچ کنند. با خرید و قیمت اپل واچ می‌توانید به چنین امکاناتی دست پیدا کنید. ما فکر می‌کنیم که احتمال معقولی وجود دارد که هر کدام از این قابلیت‌های جدید در پاییز امسال تماشا کنیم. همراه با آن می‌توانید به بررسی قیمت آیفون 13 در نسخه‌های مختلف توجه کرده و مخصوصا به سراغ آیفون 13 پرو مکس بروید. این گوشی قابلیت‌های جذاب و نابی برای شما به همراه داشته و امکان تحلیل بهتر داده‌های ثبت شده را نیز خواهید داشت.

قابلیت‌های جدید watchOS 9

با توجه به اینکه قابلیت‌های جدید سلامتی و تناسب اندام در watchOS 9 وجود دارد، گزارش‌های متعددی هم وجود دارد که گویا یک نسخه جدید از اپل واچ 8 هم در دست توسعه قرار دارد. شایعات پیرامون این موضوع سنگین بوده است و امکان رخ دادن آن وجود دارد. اپل احتمالا یک حرکت تجاری ریز هم خواهد داشت تا بتواند نسخه‌ای تجاری‌تری برای مقابله با قابلیت‌های جی پی اس و فضای اختصاصی ساعت‌های گارمین هم تلاشی داشته باشد. اپل در رویداد WWDC 2022 از یک مک لوک ایر هم رونمایی کرد که در نگاه اول، شاید ارتباطی به اپل واچ سری 8 ننداشته باشد. اما سرنخ‌هایی وجود دارد. چرا که مک بوک ایر به طراحی مسطح مجهز شده است و اپل واچ 8 هم به آن لینک می‌شود.

قابلیت های جدید watchOS 9
قابلیت های جدید watchOS 9

در توییتر هم عنوان شده است که صفحه نمایشس تخت جدید اپل واچ، وزن بالای آن را مرتفع خواهد کرد. صفحه نمایش صاف اپل واچ برای اولین بار در اپل واچ سری 7 مطرح شده بود و در نهایت نتوانست که محقق شود. بسیاری بر این باور بودند که این قابلیت هنوز واهی است و اپل برنامه‌ای برای ان ندارد. در صورتی که این‌طور نیست. صفحه نمایش صاف‌تر نسل فعلی آیفون 13 پرو مکس در کنار مدل‌های دیگر، این حس را در ما ایجاد می‌کند که ممکن است نسخه‌های جدید اپل شامل این قابلیت باشند. بنابراین باید منتظر مانده و ببینیم که شرایط چگونه جلو خواهد رفت.

خرید از سایت بازرگانی سیب

فراموش نکنید که شما هم می‌توانید برای بررسی خرید و قیمت اپل واچ به سایت بازرگانی سیب مراجعه کنید. در این سایت، امکان خرید اقساطی تمام محصولات اپل فراهم شده است و می‌توانید به سراغ آیفون 13 پرو مکس و بررسی قیمت آیفون 13 در مدل‌های دیگر هم بروید. خرید و قیمت اپل واچ را فراموش نکرده و تنها با پرداخت 40 درصد از مبلغ کل، مابقی هزینه را در قالب اقساط 3 الی 12 ماهه پرداخت کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اپل واچ سری ۸ همراه با گوشی های جدید اپل رونمایی می شود» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اپل واچ سری ۸ همراه با گوشی های جدید اپل رونمایی می شود فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.