زمان مطالعه: 3 دقیقه
انیمیشن بچه رئیس

انیمیشن بچه رئیس

یک پویانمایی رایانه‌ای-سه‌بعدی آمریکایی به کارگردانی تام مک‌گراث و نویسندگی مایکل مک‌کولرز است که در تاریخ 12 مارس 2017 اکران شد.

بچه رئیس (به انگلیسی: The Boss Baby) یک انیمیشن آمریکایی، به کارگردانی تام مک‌ گراث و نویسندگی مایکل مک‌ کولرز می باشد. داستان انیمیشن بر اساس کتابی به همین نام نوشته مارلا فارزی است. نخستین نمایش سینمایی بچه رئیس در تاریخ 12 مارس 2017 و در جشنواره بین‌ المللی فیلم میامی بود و سپس توسط فاکس قرن بیستم در 31 مارس 2017 در ایالات متحده اکران شد. همچنین سریالی بر اساس این فیلم با نام "بچه رئیس: بازگشت به کار" در سال 2018 ساخته و اکران شد. سینمایی "بچه رئیس: اون بچه رو بگیر!" محصول سال 2020 است. و سری سوم آن در سال 2021 با نام "بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی" منتشر شد. در ادامه مطلب آسمونی به معرفی انیمیشن بچه رییس می پردازیم.

ژانر

پویانمایی کمدی

زبان اصلی

انگلیسی

زبان های دوبله

فارسی، فرانسوی، عربی، اسپانیایی، ...

کارگردان

تام مک‌ گراث

سال تولید

2017

 مدت زمان

97 دقیقه

تعداد فصل

3 فصل

 

داستان انیمیشن بچه رئیس

پوستر بچه رئیس
پوستر بچه رئیس

 

  • سینمایی بچه رئیس 1 / The Boss Baby 2017

داستان در مورد خانواده‌ای سه نفره است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب (که از طرف شرکت مخفی "کودک شرکت" فرستاده شده و وظیفه دارد که عشق مردم به بچه ها را افزایش دهد) به خانه‌شان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و پسر بزرگ می فهمد که بچه کوچک می تواند حرف بزند و راه برود؛ در‌حالی‌ که خانواده انگشت اتهام خود را به‌ سوی پسر بزرگترشان نشانه می‌روند و او را حسود می‌خوانند. طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کند با هم متحد شوند؛ زیرا "فرانسیس فرانسیس" می‌خواهد با استفاده از محلول مخصوصِ شیری که می تواند مانع رشد بچه ها شود و از بچه رئیس دزدیده‌ است توله سگ‌های بانمک و نامیرا تولید کرده تا عشق مردم به بچه‌ها را کم کند.

  • سریال "بچه رئیس: بازگشت به کار" 2018

بچه رئیس آرزو دارد در انتخابات رئیس هیئت مدیره شرکت انتخاب شود، پس از مراجعه به شرکت متوجه می شود که کس دیگری برای این سمت انتخاب شده، او اعتراض می کند در همین حال شخصی یکی از محصولات مهم شرکت را به سرقت می برد، بچه رئیس پیشنهاد می کند هرکس توانست این محصول را از سارق پس بگیرد باید بعنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شود ... این قسمت از "بچه رئیس؛ بازگشت به کار" شامل 13 قسمت است.

  • سینمایی بچه رئیس 2 / "بچه رئیس: اون بچه رو بگیر!" 2020

انیمیشن بچه رئیس 2 داستان جذاب و مهیجی دارد و بچه رئیس جدید با رویکردی موثر، سعی در رساندن مجدد برادران تمپلتون به هم دارد.

  • سینمایی بچه رئیس 3 / "بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی" 2021

در کارتون بچه رئیس 3 شخصیت «تدی» با کمک «تیم» ماموریت پیدا میکنند تا به مقابله با شخصی بروند که قصد دارد بچه ها را از خانواده هایشان دور کند و بین آنها فاصله بیندازد.

عوامل، دوبلورها و شخصیت های انیمیشن بچه رئیس

کارگردان

تام مک‌ گراث

تهیه کننده

رمزی ان نایتو

نویسنده

مایکل مک‌ کولرز

موسیقی

هانس زیمر*

تولیدکننده

دریم‌ورکس انیمیشن

*موسیقی این فیلم توسط هانس زیمر به همراهٔ استیو مازارو، جیکوب کولیر و دیگر هنرمندان تولید شد. موسیقی متن این فیلم توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز منتشر شد.

شخصیت های انیمیشن بچه رئیس

دوبلورها

بچه رئیس الک بالدوین
تیموتی "تیم" تمپلتون، برادر هفت ساله بچه رئیس و پسر بزرگ خانواده مایلز بکشی
مدیر اجرایی شرکت Puppy Co. (فرانسیس فرانسیس) استیو بوشمی
پدر تیم و بچه رئیس، آقای تمپلتون جیمی کیمل
مادر تیم و بچه رئیس، خانم تمپلتون لیسا کودرو
راوی، تیمِ بزرگ شده (آینده) توبی مگوایر
آشپز تلویزیون تام مک‌گراث
عکاس فیلم والت دورن 

 

جوایز انیمیشن بچه رئیس

انیمیشن بچه رئیس موفق به دریافت 4 جایزه معتبر از جمله جایزه بهترین توسعه بصری در سال 2016 از جشنواره بین المللی فیلم انیمیشنی International Animated Film Festival و جایزه بهترین فیلم و جایزه بهترین فیلم خانوادگی در سال 2018 از جشنواره جوایز راهنمای تلویزیون MovieGuide Awards و همچنین نامزد دریافت 21 جایزه دیگر از 15 جشنواره بین المللی از جمله نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم متحرک انیمیشنی در سال 2018 از جشنواره گلدن گلوب Golden Globes و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم بلند انیمیشنی در همین سال در جشنواره جوایز آکادمی اسکار Academy Awards شده است.

دیالوگ های ماندگار انیمیشن بچه رئیس

تیم تمپلون: «زمان چیز جالبیه. وقتی بچه بودم، روزها یه عمر طول می‌کشیدن؛ ولی سال‌ها خیلی زود گذشتن. تا بیای بچگیت رو بفهمی، می‌بینی دیگه بزرگ شدی!»


تیم تمپلون: «آدم فقط یه بار بچه هست. وقتی بزرگ بشه، دیگه برگشتی نیست.»


– «احساس تنهایی می‌کنی؟»
+ «من احساس تنهایی نمی‌کنم. من تنهام. این دو تا فرق دارن.»


تد به تیم تمپلتون: «تو پدر خیلی خوبی هستی. من هرگز نمی‌تونم کار تو رو انجام بدم. تو شبانه روز کار می‌کنی. حتی اگه بخوای هم نمی‌تونی استعفا بدی و حقوق هم نمی‌گیری!»


عکس های انیمیشن بچه رئیس

خانواده بچه رئیس
خانواده بچه رئیس
بچه رئیس 2017
بچه رئیس 1 (2017)
بچه رئیس 2 (2020)
بچه رئیس 2 (2020)
بچه رئیس 3 (2021)
بچه رئیس 3 (2021)
نظر خود را درباره «انیمیشن بچه رئیس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره انیمیشن بچه رئیس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.