زمان مطالعه: 1 دقیقه
انیمه، مانگا، مانهوا، وبتون و کمیک

انیمه، مانگا، مانهوا، وبتون و کمیک

انیمه، مانگا، مانهوا، وبتون و کمیک در جهان بسیار پرطرفدار است که یا به صورت روزنامه و مجله و یا کتاب و دیجیتال در دسترس قرار می گیرند.

انیمه، مانگا، مانهوا، وبتون و کمیک را شاید بارها در توضیحات فیلم و سریال های کره ای، ژاپنی و چینی شنیده باشید. هر کدام از آنها که می توان گفت به انیمیشن انگلیسی مربوط می شود، چند سالی است که در جهان معروف شده اند و باید گفت محبوبیت جهانی پیدا کرده اند. در ادامه با آسمونی باشید تا با انیمه، مانگا، مانهوا، وبتون و کمیک آشنا شوید.

انیمه (Anime)

انیمه چیست؟

انیمه نوعی انیمیشن ژاپنی است که به اختصار انیمه نام گرفته. موضوعات تخیلی و فانتزی با رنگ های روشن با کنتراست بالا از خصوصیات انیمه می باشد که در جهان محبوبیت خاصی پیدا کرده. یکی از انیمه های معروف «حمله به تایتان» نام دارد که از سال 2013 تا 2022 ادامه داشت.

مانگا (Manga)

مانگا چیست؟

مانگا همان ژاپن است که ژاپنی ها با سنین مختلف علاقه خاصی به خواندن مانگاها دارند و اغلب به صورت سیاه و سفید است. مردم ژاپن مانگاهای تاریخی و درام را بیشتر می پسندند.

مانهوا (Manga)

مانهوا چیست؟

مانهوا به کتاب های مصور و کمیک کره جنوبی گفته می شود و یا باید گفت مانهوا همان مانگاهای کره جنوبی است. مانهوا دسته چینی و کره ای دارد. مانگا (Manga) کتاب‌ های ژاپنی، مانهوا (Manhwa) کتاب‌ های مصور کره‌ ای و مانهوا (Manhua) کتاب‌ های مصور چینی می باشند.

وبتون (Webtoon)

وبتون چیست؟

وبتون به کمیک های دیجیتال کره جنوبی گفته می شود که به راحتی در دسترس قرار می گیرد و بسیار پرطرفدار است و سریال های زیادی از وبتون های مختلف ساخته شده است. از جمله سریال هایی که از روی وبتون ساخته شده می توان به سریال یک خواستگاری کاری و سریال معشوقه جینکس اشاره کرد.

کمیک (Comics)

کمیک چیست؟

کمیک پیشینه ای آمریکایی و اروپایی دارد که بیشتر بر روی کاغذهای گلاسه و یا به صورت مجله های مرغوب چاپ می شوند. کمیک ها هم در جهان بسیار پرطرفدار می باشند.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «انیمه، مانگا، مانهوا، وبتون و کمیک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره انیمه، مانگا، مانهوا، وبتون و کمیک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.