زمان مطالعه: 3 دقیقه
افشاگری جنجالی یک متخصص تغذیه در فضای مجازی

افشاگری جنجالی یک متخصص تغذیه در فضای مجازی

یک متخصص صنایع غذایی با انتشار یک بیانه از فرآیند های مضر و خطرناک تولید برخی مواد غذایی پرده برداری کرده است.

به گزارش آسمونی و بر اساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی یک فرد به نام بابک موسوی دانشجوی دکترای صنایع غذایی از دانشکاه تربیت مدرس تهران با انتشار یک بیانیه در فضای مجازی از فرآیند های تولید برخی از مواد غذایی صنعتی در کشور پرده برداری کرده و به مردم توصیه می کند از مصرف آن ها به شدت خودداری کنند.

وی در ابتدای این متن به معرفی خود و سوگند یاد کردن از بازگویی حقیقت می پردازد:

بنده سید بابک موسوی دکترای صنایع غذایی دانشکاه تربیت مدرس تهران در پیشگاه حضرت حق سوگند یاد میکنم که مطالب زیر همگی صحت داشته و تنها برای سلامت مردم عزیز کشورمان نگاشته شده است.

در ادامه وی به همه توصیه می کند که از خوردن غذاهای های کنسروی خودداری کنند:

فاجعه در صنایع غذایی
همه حواسشون به سایپا و ایران خودروست, اما نمیدونن که صنایع غذایی چه بلایی داره سر مردم میاره. بنده دانشجوی دکترای صنایع غذایی و عضو نظام غذا و دارو و دامپزشکی هستم.لذا تجربیاتی که از فعالیت در این زمینه ها دارم که لازم دونستم به هموطنای عزیزم اعلام کنم.
تغذیه ی کنسرو شده به هیچ عنوان مصرف نکنید. هرگز ناگت و فلافل‌های کارخانه‌ای را استفاده نکنید، که همِگی از ضایعاتِ مرغ تهیه میشوند. از انواعِ پنیرهای خامه‌ای  به شدت پرهیز کنید. مجدد تاکید می کنم به هیچ عنوان مصرف نکنید.

او در ادامه به مواد غیرمجازی که در فرآیند تولید برخی مواد غذایی به کار می رود اشاره می کند و ادامه می دهد:

اینجانب طی فعالیت در چندین کارخانه ی موادغذایی با برند معتبر به عنوان مسئول فنی و مدیریت خط تولید اعلام می کنم، سطح رعایت بهداشت در تهیه و تولید تغذیه ی مصرفی ملت، فوق العاده ضعیف و در حد صفر می باشد.
استفاده از اسید نیتریک به عنوان نگهدارنده تاحد یک پی پی ام در هزار کیلو ماده غذایی مجاز هست، ولی متأسفانه با بیل میریختن تو شیر و با اون دوغ تهیه میکردن! (کارخانه فوق العاده معتبر)
استفاده غیرمجاز و غیر خوراکی + استخوان و امعا و احشاء مرغ + پوست مرغ + استفاده از لاشه ی گاو مبتلا به بروسلوز که البته طی فرایندهایی که انجام میشه غیربیماری زا شده ولی بسیار کریه المنظر و شامل تاول های خیلی بزرگ در سطح لاشه هست (که سرشار از هورمون و مواد آنتی بیوتیک هست) در تولید سوسیس وکالباس

در ادامه او با اشاره به تجربیات شخصی خود در کارخانه های مختلف از عدم رعایت بهداشت در برخی کارخانه ها گلایه می کند و می گوید:

اینجانب طی فعالیت در چندین کارخانه ی موادغذایی با برند معتبر به عنوان مسئول فنی و مدیریت خط تولید اعلام می کنم، سطح رعایت بهداشت در تهیه و تولید تغذیه ی مصرفی ملت، فوق العاده ضعیف و در حد صفر می باشد.استفاده از اسید نیتریک به عنوان نگهدارنده تاحد یک پی پی ام در هزار کیلو ماده غذایی مجاز هست، ولی متأسفانه با بیل میریختن تو شیر و با اون دوغ تهیه میکردن! (کارخانه فوق العاده معتبر)استفاده غیرمجاز و غیر خوراکی + استخوان و امعا و احشاء مرغ + پوست مرغ + استفاده از لاشه ی گاو مبتلا به بروسلوز که البته طی فرایندهایی که انجام میشه غیربیماری زا شده ولی بسیار کریه المنظر و شامل تاول های خیلی بزرگ در سطح لاشه هست (که سرشار از هورمون و مواد آنتی بیوتیک هست) در تولید سوسیس وکالباس

 

و در نهایت از اضافه کردن مواد غیر مجازی نظیر وایتکس به ترکیب شیر های برخی کارخانجات لبنی پرده برداری می کند:

و در نهایت و با عرض تأسف استفاده از وایتکس در شیر بعضی از گاوداری های صنعتی جهت پایین آوردن بار میکروبی شیر. از اونجایی که این نگهدارنده ها از جذب کلسیم و آهن و ویتامین B در بدن جلوگیری می کند، باعث آلزایمر,حواس پرتی و ریزش مو درسن  35 سالگی می شود.نکته ی قابل توجه اینه که مسئولین فنی و مدیران تولید مشغول در کارخانجات غذایی در صورت اعتراض به وضع بهداشت در تولید منجر به اخراج یا بلوکه شدن حقوق چندماهه شده و هیچ حمایتی از آنها نشده، لذا مجبور به سکوت هستند.شایان ذکر هست عامل اصلی شیوع سرطان کبد مصرف بی رویه ی محصولات کنسرو شده می باشد.

با تقدیم احترام
تا میتونید، همه جا اطلاع رسانی کنید .
در صورت بروز هرگونه سوال با شماره زیر تماس بگیرید
09357222842
دکتر سید بابک موسوی
عزیزان این مطالب راآنقدر نشردهیدتابدست یک مسئول دلسوزی برسد.

همراهان عزیز آسمونی؛

این متن هم اکنون در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن می باشد، لذا درستی آن نیز  توسط پورتال جامع آسمونی تایید یا تکذیب نمی‌شود و صرفا جهت در دسترس بودن حواشی شبکه های اجتماعی و بازخورد مخاطبین گرامی درج شده است.

 



 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «افشاگری جنجالی یک متخصص تغذیه در فضای مجازی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره افشاگری جنجالی یک متخصص تغذیه در فضای مجازی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.