زمان مطالعه: 10 دقیقه
انتخاب بهترین هتل در سفر به جنوب ایران

انتخاب بهترین هتل در سفر به جنوب ایران

یکی از مهم ترین کارها قبل از سفر به جنوب ایران، انتخاب و رزرو هتل مناسب برای اقامت در طول سفر است.

شهرهای جنوبی ایران با زیبایی های خاص و آب و هوای متفاوتش، هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران ایرانی و گردشگران خارجی هستند. یکی از مهم ترین کارها قبل از سفر به جنوب ایران، انتخاب و رزرو هتل مناسب برای اقامت در طول سفر است. از آنجایی که دو شهر شیراز و کیش از جمله شهرهای پرطرفدار در جنوب ایران هستند، در این نوشته می خواهیم برای انتخاب هتل در شیراز و کیش شما را راهنمایی کنیم. بنابراین اگر به دنبال بهترین هتل در میان لیست هتل های شیراز هستید یا می خواهید خیلی سریع و راحت اقدام به رزرو هتل های کیش کنید، در این نوشته با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره بهترین هتلهای شیراز و کیش به دست بیاورید و بتوانید مناسب ترین گزینه را برای روزهای سفر خود انتخاب کنید.

معرفی بهترین هتل های شیراز

در میان لیست هتل های شیراز، چندین هتل چهار ستاره و پنج ستاره عالی با امکانات کامل وجود دارند که می توانند تمام نیازهای شما در طول سفر را تامین کنند تا روزهای سفرتان را به راحتی و با آرامش خاطر سپری کنید. هتل هما شیراز، هتل بزرگ شیراز، هتل چمران شیراز، هتل زندیه شیراز، هتل الیزه شیراز و هتل پارس شیراز از جمله بهترین هتل های این شهر بزرگ هستند. قبل از اقدام برای رزرو هتل هما شیراز یا دیگر هتلهای معروف شیراز، بهتر است ابتدا با امکانات و تجهیزات هر کدام از این هتل ها آشنا شوید و سپس برای رزرو هتل مناسب در شیراز اقدام کنید.

معرفی امکانات بهترین هتل های شیراز

هتل زندیه شیراز

در پشت ارگ کریمخان، یک هتل لوکس و بزرگ به نام هتل زندیه قرار دارد که از جمله بهترین و خاص ترین گزینه ها در لیست هتل های شیراز است. در هتل 5 ستاره زندیه، انواع امکانات رفاهی و تفریحی وجود دارد تا مهمانان هتل بتوانند اقامت بسیار خوبی در این هتل داشته باشند و دوران سفرشان را با آرامش و راحتی سپری کنند. هتل زندیه شیراز، یک ساختمان سه طبقه با 75 واحد اقامتی مجزا است. در این هتل شما می توانید از میان انواع اتاق های یک تخته، دو تخته دابل، دو تخته توئین، سوئیت بیزینس، سوئیت ماه عسل، سوئیت لوکس و سوئیت زندیه، گزینه مناسب برای اقامت خود را انتخاب کنید. سوئیت زندیه، خاص ترین سوئیت این هتل است که در آن، یک جکوزی تمام شیشه ای قرار دارد و می توانید از جکوزی سوئیت نیز استفاده کنید. در سوئیت بیزینس هتل زندیه نیز یک سیستم کامپیوتری کامل به همراه میز کار و چراغ مطالعه وجود دارد که برای انجام کارها و پروژه های خود می توانید از آنها استفاده کنید.

در هتل زندیه، شما امکاناتی را مشاهده خواهید کرد که شما را شگفت زده می کند. حمام سنتی ایرانی، استخر سرپوشیده، جکوزی، باشگاه بدنسازی، رستوران ایرانی و سنتی، کافی شاپ، فروشگاه صنایع دستی و فرش ایرانی، ویتامین سرا، سالن چندمنظوره، اتاق ماساژ، کافی نت، آژانس مسافرتی و... از جمله بخشهای جذاب هتل 5 ستاره زندیه شیراز است. وجود امکانات و تجهیزات کامل است که هتل زندیه را به یکی از بهترین و خاص ترین گزینه ها در لیست هتل های شیراز تبدیل کرده است.

هتل الیزه شیراز

اگر می خواهید روزهای سفرتان را در هتلی مجهز و مدرن بگذرانید، ما به شما هتل الیزه شیراز را پیشنهاد می کنیم. محیط این هتل بسیار خاص و لاکچری است و به محض ورود به این هتل، متوجه خواهید شد که به یک هتل متفاوت و عالی وارد شده اید. معماری زیبا و هنرمندانه این هتل، طراحی خاص و استفاده از مبلمان متمایز باعث شده است که هتل الیزه به عنوان یک بوتیک هتل عالی شناخته شود. درست است که هتل الیزه از جمله هتل های 4 ستاره ممتاز در لیست هتل های شیراز است؛ اما با امکانات خاص و کاملش می تواند نیازهای شما را در حد یک هتل 5 ستاره برطرف کند. در هتل الیزه، انواع اتاقهای دوتخته یک نفره، دو تخته دابل، دو تخته توئین، سوئیت دو تخته دابل جونیور، و سوئیت دو تخته دابل رویال وجود دارند و شما می توانید اتاق مناسب خود را انتخاب کنید. در تمام اتاق های هتل الیزه، کف لمینت شده است و احساس تمیزی و گرمی را به مهمانان منتقل می کنند. همچنین در اتاق ها، تختخواب بزرگ با تشک طبی آلمانی، میز آرایش و صندلی و مبلمان کامل وجود دارد. خلاصه اینکه با انتخاب هتل الیزه، شما اقامت راحت و لذت بخشی در سفر خواهید داشت. روزها در لابی هتل الیزه، شما بوی خوشایند قهوه را احساس خواهید کرد و می توانید از کافی شاپ لابی، خوشمزه ترین قهوه ها را تهیه کنید و نوشِ جان کنید. صبحانه هتل الیزه هم بسیار خوشمزه است و مهمانان هتل می توانند صبحانه مفصل و متنوع هتل را میل کنند. وجود سالن چند منظوره، استخر سرپوشیده، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی، از جمله بخش های هتل الیزه است. با انتخاب هتل الیزه شیراز، روزهای سفرتان را در محیطی لوکس، آرام و دنج سپری می کنید و اوقات خوبی را در این هتل خواهید داشت.

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز، یک ساختمان 30 طبقه مرتفع است که روی تپه ای مشرف به منطقه عفیف آباد شیراز ساخته شده است. همین موضوع باعث شده است که هتل 5 ستاره چمران، از آب و هوایی مطبوع و دلپذیر برخوردار باشد. در هتل چمران شیراز، 250 واحد اقامتی وجود دارد و شما می توانید از میان اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته و سوئیت های یک خوابه هتل، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. اتاق ها و سوئیت های هتل چمران، فضایی لوکس، دنج و آرام دارند و چشم انداز اتاق ها و سوئیت ها، رو به باغ و خیابان است. این هتل مجلل، دسترسی خوبی به جاذبه های دیدنی شیراز دارد و شما با 10 دقیقه رانندگی، می توانید به اکثر مکانهای جذاب شیراز برسید. در هتل چمران شیراز، انواع امکانات و خدمات برای راحتی مسافران و تامین نیازهای آنها وجود دارد. از جمله بخشهای جذاب هتل چمران می توان به استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، بخش آروماتراپی، پارکینگ، بوفه رایگان صبحانه، سالن های چندمنظوره برای پذیرایی یا برگزاری همایش، اینترنت پرسرعت، کافی شاپ، رستوران های ایرانی و فرنگی و... اشاره کرد. اگر دوست دارید روزهای سفرتان به شیراز را در هتلی مجلل بگذرانید، هتل چمران شیراز گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

هتل هما شیراز

یکی از هتلهای شیک و جذاب در شهر شیراز، هتل 5 ستاره هما است که در مرکز شیراز قرار دارد و از نظر موقعیت مکانی عالی است. این هتل بزرگ و مجلل قدمتی 50 ساله دارد و پس از آخرین بازسازی هتل، بسیار مجهزتر شده است. هتل هما در یکی از خوش آب و هواترین بخش های شهر شیراز قرار گرفته است و لذت حضورتان در این شهر را چند برابر می کند؛ به همین دلیل است که رزرو هتل هما شیراز، یک انتخاب عالی برای اقامت راحت در طول سفر است.

یکی از مزیت های هتل هما شیراز، دسترسی آسان از این هتل به جاذبه های دیدنی و گردشگری شیراز است؛ یعنی شما از هتل هما با 10 الی 15 دقیقه رانندگی می توانید به حافظیه، باغ ارم، ارگ کریم خان، بازار وکیل و نارنجستان برسید و از زمان سفر خود، بهترین استفاده را بکنید.

در هتل هما شیراز، انواع امکانات رفاهی برای شما وجود دارد. از جمله بخشهای جذاب هتل هما می توان به استخر سرپوشیده، استخر روباز، جکوزی، پارک کودکان، سالن همایش، تالار عروسی، فضای سرسبز مخصوص پیاده روی، کافی شاپ و رستورانهای زیبا با موسیقی زنده اشاره کرد. در هتل هما، شما می توانید از میان اتاق های یک نفره، دو نفره دبل، دو نفره توئین و سوئیت های یک خوابه، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. تمام اتاق ها و سوئیت های هتل هما، مجلل و مجهز هستند و تمام وسایل مورد نیاز مسافران در آنها قرار دارد. وقتی اقدام به رزرو هتل هما شیراز می کنید، در فضایی دنج و آرامش بخش اقامت خواهید داشت. منظره اتاق های این هتل رو به باغ و پارک آزادی است و تماشای این منظره سرسبز و زیبا، خستگی سفر را از تنتان بیرون می برد.

هتل پارس شیراز

یکی از لوکس ترین هتلها در میان لیست هتل های شیراز، هتل پارس شیراز است که تمام امکانات رفاهی و سرویس های لازم را در اختیار مسافران شیراز قرار می دهد. این هتل، شامل دو برج 13 طبقه است که 188 اتاق، 2 آپارتمان و 27 سوئیت دارد. هتل 4 ستاره شیراز، در خیابان کریمخان زند قرار دارد و به سایر مکانهای مهم شیراز دسترسی خوبی دارد. از جمله بخش ها و خدمات هتل پارس شیراز می توان به استخر سرپوشیده، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، رستوران ایرانی و آفریقایی، کافی شاپ، سالن های همایش، فروشگاه و... اشاره کرد. رستوران آفریقایی هتل پارس شیراز، اولین رستوران آفریقایی در ایران است که دکوراسیون بسیار جذاب و خاصی دارد و شما می توانید همراه با شنیدن موسیقی زنده، متفاوت ترین غذاها را در این رستوران میل کنید. برای تجربه اقامتی راحت و متفاوت در شیراز، ما به شما هتل پارس شیراز را پیشنهاد می کنیم.

هتل بزرگ شیراز

در کنار دروازه قرآن، یک هتل مجلل و باشکوه قرار دارد که از هر نظر عالی و ممتاز است. هتل بزرگ شیراز، یک هتل 5 ستاره با انواع امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی است که می تواند اوقات بسیار لذت بخشی را برای مهمانان هتل فراهم کند. از جمله بخش های جذاب هتل بزرگ شیراز می توان به سالن ورزشی با تجهیزات کامل، بیلیارد، فوتبال دستی، باشگاه بدنسازی، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، آتلیه عکاسی، کافی نت، سالن اجرایی، کافی شاپ و رستوران های متنوع اشاره کرد. بدون شک هتل بزرگ شیراز از بهترین گزینه ها در لیست هتل های شیراز است. در این هتل، انواع اتاق های سینگل، دو تخته دابل، دو تخته توئین و سوئیت دوتخته کانکت وجود دارد و آماده رزرو است. پرسنل این هتل بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا تمام نیازهای شما را برطرف کنند. موقعیت مکانی هتل بزرگ شیراز نیز عالی است و شما با پیاده روی و رانندگی کوتاه، می توانید به تمام جاذبه های گردشگری مهم شیراز دسترسی داشته باشید.

هتل های معرفی شده در این نوشته، جزو برترین و مناسب ترین هتل های شهر شیراز برای اقامت شما در روزهای سفر هستند و می توانند انواع امکانات رفاهی مورد نیاز را برای شما فراهم کنند. تجهیزات کامل و برخورد عالی پرسنل این هتل ها، باعث محبوبیت آنها شده است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای رزرو هتل هما شیراز، هتل زندیه، هتل الیزه و دیگر هتلهای برتر شیراز اقدام می کنند.

پس از اقامت در شیراز و دیدن زیباترین جاذبه های گردشگری این شهر، شاید دوست داشته باشید به جزیره کیش هم سری بزنید و این شهر شرجی و جذاب را از نزدیک ببینید. قبل از رزرو هتل های کیش، برای آشنایی با بهترین هتلهای این جزیره با ما همراه باشید.

بهترین هتل های کیش

در جزیره کیش، هتل های متنوعی وجود دارند که از نظر خدمات و امکانات با هم متفاوت هستند. نزدیکی هتل به مراکز خرید کیش و جاذبه های جزیره کیش، از جمله مزایای هتلهای کیش محسوب می شود.

هتل بین المللی کیش، هتل داریوش، هتل ترنج، هتل مارینا پارک، هتل شایان، هتل ویدا، هتل شایگان، هتل پانوراما و هتل میراژ از جمله بهترین هتل های کیش هستند. اگر قصد رزرو هتل در کیش را دارید و می خواهید پیش از سفرتان، بهترین هتل کیش را برای خود انتخاب کنید، ما به شما یکی از هتل های معرفی شده را پیشنهاد می کنیم.

هتل بین المللی کیش، یک هتل پنج ستاره نوساز است که در ساحل دریای خلیج فارس ساخته شده است و از نظر دسترسی به مرکز خرید مروارید، کشتی یونانی، مرکز خرید پردیس و پارک ساحلی مرجان در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. انتخاب این هتل برای رزرو هتل در کیش به شما کمک می کند تا اقامتی عالی و راحت را تجربه کنید و تمام خدمات مورد نیاز خود را خیلی راحت دریافت کنید.

هتل داریوش کیش، در شمال شرقی جزیره کیش قرار دارد و از این هتل، دسترسی راحتی به پارک دلفین ها، پارک ساحلی مرجان کیش، مرکز خرید مروارید و... خواهید داشت.

هتل ترنج، هتلی جذاب با معماری خاص است که به سبک هتلهای خاورمیانه ساخته شده است. اتاق های این هتل روی آب هستند و از کف شیشه ای هتل، شما می توانید امواج آب را مشاهده کنید. هتل پنج ستاره ترنج، هتلی مجهز با امکانات کامل در جزیره کیش است.

هتل مارینا پارک، یکی از هتل های جدید جزیره کیش است که طرفداران زیادی دارد. این هتل پنج ستاره، ساختمانی مجلل دارد و با معماری جذاب و دکوراسیون زیبا جذاب تر شده است. یکی از جذابترین بخش های هتل مارینا پارک، وجود اسکله اختصاصی در ساحل مرجانی خلیج فارس است که در این اسکله، شما می توانید تمام ورزشهای آبی و تفریحات متنوع را تجربه کنید و لذت ببرید.

هتل شایان کیش روبروی بزرگترین اسکله تفریحی جزیره کیش ساخته شده است و از این هتل، می توانید خیلی راحت به مرکز خرید زیتون، مرکز خرید پردیس و بازار پانیذ بروید.

هتل ویدا، هتلی پنج ستاره در قلب جزیره کیش است که تنها 10 دقیقه با ساحل دریای خلیج فارس فاصله دارد. در این هتل، تمام امکانات و تجهیزات لازم برای تجربه اقامت راحت و لذت بخش فراهم است و شما می توانید هتل ویدا را برای اقامت در جزیره کیش انتخاب کنید.

هتل شایگان کیش، هتلی 6 طبقه با انواع اتاق ها و سوئیت های رویال و لوکس است که راحتی شما را در سفر به جزیره کیش فراهم می کند. هتل 5 ستاره شایگان، تنها 15 دقیقه با ساحل دریای خلیج فارس، پارک دلفین ها، بازار زیتون، مرکز خرید پردیس و مرکز خرید پانیذ فاصله دارد.

هتل میراژ و هتل پانوراما، دو هتل پنج ستاره در کیش هستند که انواع امکانات و خدمات رفاهی را برای مسافران جزیره کیش فراهم کرده اند و از نظر موقعیت مکانی نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفته اند.

حالا که با بهترین هتل های کیش آشنا شدید، می توانید یکی از این هتل ها را انتخاب کنید و سپس برای رزرو هتل در کیش، اقدام کنید.

نظر خود را درباره «انتخاب بهترین هتل در سفر به جنوب ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره انتخاب بهترین هتل در سفر به جنوب ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.