زمان مطالعه: 1 دقیقه
مشکلات آموزش مجازی

مشکلات آموزش مجازی

با توجه به شرایط موجود و وجود ویروس کرونا مجبور به استفاده از اموزش انلاین هستیم اما این اموزش ها علاوه بر حسن، کاستی ها و معایبی به همراه دارد.

بنام یگانه عالم

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در اموزش انلاین برای بچه های سنین پایین ایجاد میشود استرس است، چون ممکن است امادگی و آموزش لازم جهت استفاده از اپلیکیشن یا نرم افراز مورد نظر را نداشته باشند. ممکن است در بین تدریس اینترنت ضعیف یا قطع شود و از همه مهمتر اینکه اکر مطلبی را متوجه نشود شاید نتواند همان لحظه درخواست توضیح مجدد را داشته باشد و این تاخیر در توضیح ممکن است او را دچار استرس و بهم ریختگی کند. و از همه مهم تر ان شور و هیجان و تلاش برای یادگیری در بچه ها کمتر دیده میشود، اما بچه درمقاطع بالاتر با اموزش انلاین ممکن است آن جدیت و رسمی بودن کلاس را رعایت نکنند و حتی زمان اموزش ممکن است خواب باشند یا در حال استراحت و بازی.

اما زمان برگزاری امتحانات انان شیوه های مختلف تقلب را یاد گرفته اند زیرا به چند دلیل از آن استفاده میکنند. جلوگیری از سرزنش شدن و تحقیر و قضاوت و قیاس شدن بکار میبرند و زمانی که اعلام میشود امتحانات حضوریست انها دچار استرس و اضطراب میشوند و تهی بودن از یادگیری هستند. یعنی حس میکنند هیچ اندوخته ای برای ازمون حضوری ندارند و در نتیجه اعتماد بنفس انها پایین می اید. اما راه حل چیست؟
باید نظارت به شرایط یادگیری فرزند خود داشته باشید.
در یادگیری او را کمک کنید.
مشکلات درسی او را با کمک خودش و معلم و در صورت لزوم بام شاور مدرسه حل کنید.
با حل مشکلات درسی و تشویق، بیشتر مشکلات حل خواهد شد زیرا دانش اموز اعتماد بنفس برای هرگونه ازمون (حضوری ویا غیر حضوری) را خواهد یافت.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «مشکلات آموزش مجازی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مشکلات آموزش مجازی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.