زمان مطالعه: 3 دقیقه
امواج منفی را به زمین بده !

امواج منفی را به زمین بده !

  دوستان خوب، آسمونی توصیه می کند از نماز و فواید علمی آن بیشتر بدانید ! از انسان پیوسته نور و امواج و...
در این مطلب می خوانید : [بستن]

نماز
نماز

 

دوستان خوب، آسمونی توصیه می کند از نماز و فواید علمی آن بیشتر بدانید !

از انسان پیوسته نور و امواج و انرژی ساطع می‌شود، امواجی که دستگاه، پس از وضو گرفتن نشان می‌دهد بیانگر آرامش یافتن است.

 

یعنی وضو گرفتن که شستن صورت و دست‌ها و مسح فرق سر و پاها است به انسان آرامش می‌دهد.در بدن همه‌ی افراد هفت نقطه وجود دارد که مولد انرژی است و شما با وضو گرفتن با واسطه‌های بی‌نظیر و پاک مانند آب این نقاط را فعال می‌نمایید و بعد در پیشگاه خداوند با تمرکز، آیات الهی را می‌خوانید.

 

اگر در زمان وضو و در سر نماز تمرکز کافی داشته باشید و این کار را پنج بار در در روز و هر بار به طور مداوم انجام دهید، بهترین روش برای تقویت این توانایی را انجام داده‌اید تاثیر نماز بر بیماری افسردگی دانش پزشکی در چند دهه‌ی اخیر موفق به اکتشاف مهمی پیرامون خواب شده است و آن کشف بخش مهمی در طول خواب انسان به نام خواب( رم) بوده است.

 

پس از آن‌که حدود 45 دقیقه از خواب رفتن انسان گذشت، مرحله‌ی «رم» آغاز می‌شود و به مدت کوتاهی حدود 10 تا 15 دقیقه ادامه می‌یابد. در طول این مرحله از خواب به طرز اسرارآمیزی تمام عضلات اسکلتی بدن از کار افتاده و شخص کاملا بی‌حرکت می‌شود ولی نوارمغزی شخص به جای حالت خواب، حالت بیداری را نشان می‌دهد، به طوری که در این حالت مغز از فعالیت بالایی برخوردار است و حرکات سریعی در چشمان فرد دیده می‌شود و چنان‌چه فرد را در این حالت از خواب بیدار کنیم حتما خواهد گفت در حال دیدن خواب بوده.

 

در طول خواب 8 ساعته این مراحل کلا 90 دقیقه است که نزدیک صبح می‌باشد، امروزه دانش پزشکی نشان داده که در بیماری افسردگی یکی از تظاهرات مهم افزایش یافتن طول خواب «رم» نسبت به میزان طبیعی است به طوری که فرد افسرده به میزانی بیش از سایر افراد خواب می‌بیند، یعنی زمان بیشتری را در مرحله‌ی «رم» می‌گذراند.

     

نمازو عبادت
نمازو عبادت

 

بیدار شدن در زمان نماز صبح که در سوره‌ی مبارکه‌ی «اسراء» ذکر شده و در اسلام مورد تاکید فراوان قرار گرفته است، سبب کاهش قابل ملاحظه در میزان خواب «رم» در اشخاص می‌شود و چنانچه فرد خود را ملزم به بیداری صبحگاهی کند در حقیقت جلوی ورود خود را به مرحله‌ی اصلی از خواب «رم» گرفته و از این جهت بیداری صبحگاهی برای نماز، خود به تنهایی می‌تواند به عنوان واکسنی در پیشگیری از بیماری افسردگی و حتی دارویی در درمان افسردگی باشد و در این‌جا نقش نماز در پیشگیری از ازدیاد خواب و پیشگیری از افسردگی مطرح می‌شود.

 

وقت‌های نماز چه تاثیری بر روی جسم و روح انسان دارد؟ اگر یک نگاه کلی به جداول اوقات شرعی بیندازیم کاملا متوجه می‌شویم که اوقات نماز صبح در تمام طول سال با در نظر گرفتن تغییرات ناشی از حرکات وضعی و انتقالی زمین، زمان ثابتی است و اقامه کننده‌ی نماز صبح با برخاستن از خواب پس از اذان برای نماز در واقع گامی اساسی در جهت رعایت بهداشت خواب و در نتیجه سلامت بدنی و تعادل روانی برداشته است.

و دقیقا ساعاتی که اذان گفته می شود در ان ساعات کره زمین در موقعیتی قرار می گیرد که می تواند بیشترین انرژی را دریافت کند و همین طور انرژی های مضر را دفع کند. تاثیر سجده بر بدن انسان علاوه بر اجر و ثواب، صحت و یکی از لطف و کرمهای خداوند به بندگانش این است که در ادای نماز سلامتی نیز می دهد.

 

نتیجه به دست آمده که سجده در نماز بسیاری از بیماریها مثل سردرد، گرفتگیهای عضلانی، تورم گردن، خستگی، کم هوشی(آلزایمر) و بسیاری از بیماریهای جسمی و روحی را از بین می برد. واضح است که موجهای الکتریکی برای جسم انسان ضروری است، تا جایی که بدن انسان قادر است لامپی را با قدرت معینی روشن کند.

 

بدین خاطر است که وقتی قلب انسان از حرکت می ایستد با چند شوک الکتریکی با اذن و اراده خداوند قلب دوباره به کار می افتد و زندگی مجدد شروع می شود. اما هرگاه این بارهای الکتریکی در بدن زیاد شود برای بدن انسان مضر است.

 

بر انسان لازم است که این بارهای الکتریکی را ازبدنش خارج کند. انسان بارهای الکتریکی زائد را، به خصوص در عصری که بدن وی در محاصره امواج مختلف الکتریکی است، احساس میکند.قابلیتی که خاک دارد قدرت جذب بالای آن است که در هنگام سجده تمامی انرژی های مضر بدن را می گیرد.

  منبع:تبیان و آسمونی        
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «امواج منفی را به زمین بده !» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره امواج منفی را به زمین بده ! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.