زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی الناز رکابی

بیوگرافی الناز رکابی

الناز رکابی در مسابقات بین‌المللی سنگ‌نوردی کره جنوبی بدون حجاب حاضر شد و تصاویر او در شبکه‌های اجتماعی ترند شد.
نام و نام خانوادگی الناز رکابی
تاریخ تولد  29 مرداد 1368
سن 33 سال
محل تولد زنجان-ایران
محل زندگی تهران
ملیت ایرانی
حرفه ورزشکار سنگ‌نوردی
وضعیت تاهل مجرد

 

الناز رکابی (Elnaz Rekabi) یکی از ورزشکاران زن رشته سنگ‌نوردی است. وی اواخر مهرماه 1401 پس از اعتراضات کره جنوبی حاضر شد که تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی بسیار دیده شد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی الناز رکابی را ببینید.

الناز رکابی

درباره الناز رکابی

الناز رکابی متولد 29 مرداد 1368 است. وی متولد زنجان می‌باشد. وی فارغ‌التحصیل رشته فیزیولوژی تغذیه و همینطور زمین‌شناسی می‌باشد. الناز رکابی قهرمان کشور و برنده مدال طلای ماده بولدرینگ کاپ آسیا در سال 2017 است.

زندگی ورزشی الناز رکابی

الناز رکابی از دوران کودکی وقتی برادرش وارد رشته سنگ‌نوردی شده بود، علاقمند شد. او مدتی قبل از رشته سنگ‌نوردی، در رشته ورزشی دوومیدانی هم فعالیت داشته است. وی بیش از 80 مدال در مسابقات داخلی و خارجی به دست آورده است.

الناز رکابی بدون حجاب اجباری در مسابقه بین‌المللی سنگ‌نوردی

الناز رکابی در مسابقات سنگ‌نوردی 2022

الناز رکابی در ماه مهر 1401 که از طرف ایران در مسابقات سنگ‌نوردی آسیایی در کره جنوبی شرکت کرده بود و به دور نهایی راه یافته بود بدون حجاب در این مسابقه حاضر شد و چهارم شد. الناز رکابی بامداد روز چهارشنبه 27 مهر وارد تهران شد که با استقبال خانواده و هوادارانش در فرودگاه امام خمینی قرار گرفت.

تصاویر الناز رکابی

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی الناز رکابی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی الناز رکابی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.