زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی اللهیار صیادمنش

بیوگرافی اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش بازیکن فوتبال ایران است که تا سال 2024 میلادی با فنرباغچه ترکیه قرارداد دارد.

اللهیار صیادمنش یکی از بازیکن های فوتبال اهل ایران است. وی سابقه بازی در باشگاه های استقلال و سایپا را دارد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی الهیار صیادمنش را ببینید.

درباره اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش
اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش 8 تیر 1380 در آمل، مازندران به دنیا آمد. وی در پست مهاجم بازی می کند. پدرش کشتی‌ گیر است. قد اللهیار صیادمنش 1متر و 78 می باشد. وی جدای فوتبال در ورزش های دیگری چون کشتی، شنا، والیبال و دوومیدانی تجربه بازی دارد.

دنیای فوتبال

اللهیار صیادمنش سال 1389 بازی فوتبال را در شهر زادگاه خود در آکادمی فوتبال آمل آغاز کرد و توانست همراه با این تیم نائب قهرمان و آقای گل مسابقات زیر 10 سال کشور شود. وی پس از دو سال به تیم پدیده ساری رفت. درخشش وی در بازی هایش باعث شد که به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شود. پس از مدتی به باشگاه سایپا پیوست. اللهیار صیادمنش در سال 1397 با عقد قراردادی 5 ساله به تیم استقلال پیوست.

اللهیار صیادمنش در تیم استقلال
اللهیار صیادمنش در تیم استقلال

اللهیار صیادمنش در بازی معوقه هفته ششم (فصل 97–98) در برابر تیم نفت مسجدسلیمان موفق شد نخستین گل لیگ برتری‌ اش را در ثانیه شصت و دوم بزند که این گل وی تبدیل به سومین گل زودهنگام استقلال در تاریخ لیگ برتر شد. وی با حضور در دربی 89 نیز توانست رکورد جوان‌ ترین بازیکن تاریخ دربی‌ ها را به خود اختصاص دهد.

اللهیار صیادمنش در تیم فنر باغچه ترکیه
اللهیار صیادمنش در تیم فنر باغچه ترکیه

صیادمنش برای نخستین بار در 11 مهر 1397 توسط زلاتکو کرانچار به اردوی تمرینی تیم ملی امید ایران دعوت شد. او نخستین گل ملی ‌اش را در 16 خرداد 1398 در دیداری دوستانه برابر تیم ملی سوریه در دوران مربیگری مارک ویلموتس به ثمر رساند. وی سال 1398 به تیم فنرباغچه ترکیه فروخته شد. صیادمنش سال 1400 به عنوان بازیکن قرضی برای تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی کرد.

تیم منتخب جوانان آسیا

اللهیار صیادمنش در تیم زوریا لوهانسک اوکراین
اللهیار صیادمنش در تیم زوریا لوهانسک اوکراین

14 دی ماه 1400 سایت فدراسیون بین‌ المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) تیم منتخب برترین بازیکنان جوان زیر 20 سال قاره آسیا در سال 2021 را معرفی کرد که اللهیار صیادمنش از ایران در این تیم حضور دارد.

 اللهیار صیادمنش در تیم ملی
 اللهیار صیادمنش در تیم ملی

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی اللهیار صیادمنش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی اللهیار صیادمنش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.