زمان مطالعه: 2 دقیقه
اقامت در یکی از مرتفع ترین هتل های شیراز

اقامت در یکی از مرتفع ترین هتل های شیراز

اگر قصد سفر به شیراز را دارید، اقامت و انتخاب هتل یکی از مهم ترین مواردی است که باید قبل از سفر برای آن برنامه ریزی کنید.

شهر شیراز از آن شهرهایی است که اگر به آن سفر کنید، هم گشتی در دل تاریخ این سرزمین زده­ اید، هم سری به بزرگان ادبیات و شعر ایران زده ­اید و هم از آب و هوای خوب آن، لذت برده اید. این شهر آنقدر جاذبه ­های گردشگری و تاریخی و طبیعی فراوان دارد که امکان ندارد از اقامت در آن سیر شوید. ما در این مقاله می­خواهیم یکی از معروف­ ترین هتل­ های شهر شیراز که از مرتفع ­ترین هتل ­های این شهر نیز به حساب می­آید، به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید به شیراز سفر کنید، اقامت در این هتل را نیز مد نظر داشته باشید. در انتهای به شما می­گوییم که چطور می­توانید هر یک از هتل­ های شیراز را با بهترین قیمت رزرو کنید.

هتل چمران شیراز

یکی از مرتفع­ترین هتل­های این شهر، هتل چمران شیراز می­باشد. این هتل 5 ستاره که در بلوار چمران شیراز ساخته شده و در سال 1389 افتتاح شده است، در 30 طبقه مجموعا 250 اتاق و سوئیت دارد. این هتل کلا سه نوع اتاق دارد : اتاق یک تخته، اتاق دو تخته و سوئیت دو نفره. البته که این هتل چندین رستوران و کافی شاپ نیز دارد که مسافرانش را از خروج از هتل برای صرف غذا و نوشیدنی، بی­نیاز می­کند. از امکانات تفریحی این هتل می­توان به سالن بدنسازی، استخر و سونا و جکوزی و همچنین ماساژ و اسپا اشاره کرد. این هتل با باغ قصرالدشت نیز فاصله زیادی ندارد.

دسترسی هتل

اگر دوست داشتید به یکی از بهترین رستوران­های شیراز بروید و غذای فوق­العاده­ای را نوش جان کنید، می­توانید حدود یک ربع زمان صرف کنید و خود را به رستوران هفت خوان برسانید. از این هتل تا حافظیه و سعدیه، حدود 20 دقیقه راه است. اگر دوست داشتید سری به باغ­های معروف شیرازی بزنید، می­بایست حدود ده دقیقه زمان طی کنید و خود را به باغ ارم و یا باغ عفیف آباد برسانید. اگر قصد خرید داشتید، با صرف یک ربع زمان، می­توانید خود را به بازار وکیل برسانید. هر زمان قصد داشتید سری به جاذبه­های تاریخی خارج از شیراز بزنید، می­بایست حدود 1 ساعت زمان را طی کنید تا به نقش رستم و یا تخت جمشید برسید. البته که فاصله مجموعه پاسارگاد تا این هتل بیشتر است و می­بایست حدود یک ساعت و نیم زمان صرف کنید تا از هتل به پاسارگاد برسید.

رزرو هتل در شیراز

هر زمان تصمیم داشتید تا با رزرو هتل در شهر شیراز، به این شهر سفری کنید و چند روزی را به گشت و گذار در شیراز بگذرانید، کافیست سری به سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. در قسمت هتل، می­بایست نام شهر شیراز را وارد نموده و همچنین تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن را نیز تعیین نمایید. اسنپ تریپ لیستی از هتل­های این شهر را به شما ارائه می­دهد و می­توانید بر اساس شرایط خود، هتل مورد نظر را انتخاب کرده، رزرو نمایید و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنید.

نظر خود را درباره «اقامت در یکی از مرتفع ترین هتل های شیراز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اقامت در یکی از مرتفع ترین هتل های شیراز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.