زمان مطالعه: 5 دقیقه
افزایش فالوور در یک دقیقه!

افزایش فالوور در یک دقیقه!

تمام سرمایه های پیج های تجاری در فضای آنلاین مخاطبان آنها هستند؛ چرا که میزان فروش و تعامل پیج بستگی به تعداد دنبال کنندگان آن کسب و کار دارد.

آیاشما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که شروع فعالیت حرفه ای خود در اینستاگرام را با دلایلی بسیار ساده مثل مشکلات جذب مخاطب اولیه به تعویق می اندازید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا ترفندهای افزایش فالوور در یک دقیقه را باهم بررسی کنیم و عملی بودن آنها را نیز بسنجیم.

چرا داشتن فالوور بالا اهمیت زیادی دارد؟

تمام سرمایه های پیج های تجاری در فضای آنلاین مخاطبان آنها هستند؛ چرا که میزان فروش و تعامل پیج بستگی به تعداد دنبال کنندگان آن کسب و کار دارد.

اولین رقابت پیج های کاری بر سر جذب مخاطبان هدفمند است. این دسته از مخاطبان به نسبت گروه های دیگر، فعالیت گسترده تری در بستر اینستاگرام دارند و شما با دانستن موضوعات پرطرفدار به راحتی می توانید بازدید و تعامل بالایی از طرف مخاطبان هدفمند خود دریافت کنید.

از طرف دیگر، بسیاری از کاربران در برخورد اول با یک پیج تجاری، به عدد فالوورهای آن توجه می کنند؛ چرا که در نظر کاربران، پیج های معتبر و شناخته شده، دنبال کنندگان بیشتری دارند. این عدد در بیوی پیج شما حس امنیت خاطر را به مخاطب القا کرده و او را به دنبال کردن مطالب پیج ترغیب می کند.

با یک بررسی ساده می توانید به اهمیت و تاثیر بالای فالوور بر روی  روند پیج و حتی جذب مخاطبان جدید پی ببرید. بنابراین، بسیاری از اکانت ها برای بالا بردن عدد فالوور های خود از ترفندهای گوناگونی استفاده می کنند.برخی از این ترفندها در درازمدت می توانند فالوورهای شما را افزایش دهند؛ اما یکی از این تکنیک ها در کوتاهترین زمان ممکن می تواند تحول بزرگی در پیج شما ایجاد کند که در ادامه، تمامی این ترفندها را بیان خواهیم کرد.

تکنیک های طلایی افزایش فالوور اینستاگرام

آیا شما هم با پیج هایی روبرو شده اید که رشد ناگهانی آنها در اینستاگرام، شما را شگفت زده کرده است؟ امروزه فعالیت موفق در اینستاگرام منوط به دانستن راز و رمزهای الگوریتم اینستاگرام و نحوه استفاده از بخش های مختلف اکانت است.

شما به راحتی با ترفندهایی که برای  هر قسمت اعم از لایو اینستا تا جذب فالوور در کوتاه ترین زمان ممکن بیان می شود، می توانید به سرعت گوی سبقت را از رقیبان خود ربوده و برندتان را در سطح اینستاگرام بدون هیچ محدودیت جغرافیایی و زمانی گسترش دهید.

برخی از این ترفندها عبارتند از:

1- مانند حرفه ای ها باشید

اکانت هایی که علاوه بر تولید محتوای جذاب و یونیک، بیو و ظاهری حرفه ای دارند، کاربران بیشتری را به خود جذب می کنند.

یک اکانت حرفه ای، ویترین کاملی دارد؛ چرا که مدیریت آن، تاثیر برخورد اول در تصمیم کاربر را می داند.

بیوی شما در اینستاگرام نقش ویترین فروشگاه فیزیکی را در دنیای مجازی بازی می کند.

یک بیوی کامل، ابتدا عکس پروفایل گیرا با تم های رنگی خاص دارد. پیج های تجاری بهتر است از لوگوی برند خود برای این قسمت استفاده کنند. پیج های اینفلوئنسر نیز با توجه به حوزه فعالیتی خود می توانند عکسی زیبا و گیرا برای این قسمت انتخاب نمایند.

در قسمت بیو، شما باید اطلاعات جامع و در عین حال مختصری را در مورد برند خود درج کرده باشید. لینک وب سایت، شماره تماس معتبر، نام موسس برند و توضیحی کوتاه درباره نحوه فعالیت و حوزه فعالیتی برند می تواند خیال کاربر را از لحاظ معتبر بودن برند راحت کند.

اگر پیج شما خصوصی است، توجه زیادی به یونیک و جذاب بودن عکس پروفایل پیج خود داشته باشید؛ چرا که اولین برخورد کاربر با محتوای تصویری شما، در قسمت عکسپروفایل اتفاق می افتد.

پیج های عمومی در پایین قسمت بیو، بخشی با نام هایلایت دارند که بهتر است برای  هر هایلایت، کاوری جداگانه طراحی کنید و به این قسمت، نظم ببخشید.

افزایش فالوور اینستاگرام
افزایش فالوور اینستاگرام

2- اعتبار بخرید

یکی از سریع ترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام که در برخی از تبلیغات با شعار افزایش فالوور در یک دقیقه به آن اشاره می شود، خرید فالوور اینستاگرام است.

شما به راحتی می توانید از طریق وب سایت های معتبری مثل فالوجت اقدام به خرید فالوور خارجی و ایرانی کنید.

عدد فالوور یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که کاربران به آن توجه می کنند؛ اما برخی از افراد هستند که برای اطمینان خاطر نگاهی گذرا به فالوورهای پیج برند موردنظر خود نیز می اندازند. 

اگر شما از کسب و کارهایی هستید که در داخل ایران فعالیت می کنید و مشتریان شما اغلب از هموطنان شما هستند، بهترین روش  افزایش  فالوور، خرید فالوور ایرانی است.

کسب و کارهایی که قصد گسترش برند خود در بیرون از مرزهای ایران را دارند، برای  جلب توجه کاربران ملیت مورد نظرشان بهتر است از خرید فالوور خارجی از طریق وب سایت های معتبری مثل فالوجت اقدام کنند. 

خرید فالوور خارجی امری بسیار حیاتی برای برندهای بین المللی محسوب می شود؛ چرا که این برندها با خرید فالوور می توانند در بین برندهای داخلی کشور مقصد بیزینسی خود مطرح شده و اعتماد کاربران آن کشور را به خود بیشتر نمایند.

3- تولید محتوای مستمر و با کیفیت تنها سلاح شما در اینستاگرام است

پیج هایی می توانند در این اقیانوس محتوا موفق عمل کنند که به سرعت موضوعات ترند و جذاب برای  جامعه هدف پیج خود را شناسایی کرده و با ایده های جدید و خاص اقدام به تولید محتوا در این فقضا کنند.

تولید محتوای مستمر شما را در ذهن کاربر ثبت کرده و پیج برند را به قلاب موفقیت اینستاگرام وصل می کند.

برای  پیدا کردن موضوعات جذاب می توانید از آنالیز پیج رقبای  خود که در حوزه فعالیتی شما هستند و جامعه هدف یکسانی با شما دارند، استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که اگر محتوای شما کپی برداری از محتوای سایر پیج ها باشد، مخاطب به هیچ عنوان وقت خود را صرف دیدن محتوای تکراری نخواهد کرد، پس موتور خلاقیت گروه خود را روشن کنید تا بتوانید با ایده های ناب به چشم مخاطب بیایید.

همکاری با پیج اینفلوئنسرها برای جذب فالوور
همکاری با پیج اینفلوئنسرها برای جذب فالوور

4- با اینفلوئنسرها و پیج های همکار تعامل داشته باشید

اینفلوئنسرهای موفق در حیطه کاری خود را شناسایی کنید و در هر مرحله با توجه به تعداد مخاطبانی که دارید، با یکی از اینفلوئنسرهای مطرح تبلیغات انجام دهید. این کار سبب می شود تا تعداد بیشتری از کاربران ایرانی با برند شما آشنا شده و در صورتی که متن تبلیغات شما حس نیاز به محصول یا خدمات را در کاربر بیدار کند، سیلی از مخاطبان به سمت پیج سوق پیدا خواهند کرد.

نکته:قبل از هر تبلیغات می توانید با خرید فالوور طبق ملیت کشوری که در آن فعالیت می کنید، تعداد مخاطبان خود را برای  جلب اعتماد کاربران بالا ببرید. برای  طبیعی تر بودن این روند برای  چندین محتوای آخر خود نیز لایک و کامنت خریداری کنید تا تعامل پیج توازن خوبی با تعداد فالوور داشته باشد.

سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم تا مطمئن ترین شیوه افزایش  فالوور در یک دقیقه یعنی خرید فالوور خارجی و ایرانی از وب سایت های معتبری مثل فالوجت را به شما عزیزان معرفی کرده و چندین ترفند کاربردی که مکمل این خرید هستند را نیز مطرح کنیم.منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

نظر خود را درباره «افزایش فالوور در یک دقیقه!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره افزایش فالوور در یک دقیقه! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.