زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی قبل از ازدواج

آشنایی قبل از ازدواج

بسیاری از عزیزان میپرسند چطور می توانیم یکدیگر را قبل از ازدواج بشناسیم؟ چه مدت برای شناخت کافیست؟

بنام یگانه عالم

آشنایی برای ازدواج قطعاً ضروری است اما همیشه قرار نیست بعد از دوران آشنایی به ازدواج و تشکیل زندگی مشترک ختم شود. زیرا این موضوع به دو طرف ماجرا بستگی دارد که آیا بعد از شناخت می توانند با تفاوت ها و شباهت هایی و نقایص و معایب و محسناتی که دارند یکدیگر را بپذیرند یا خیر.

بیشتر تاکید برای شناخت هر دو طرف مدت زمان شش ماه را تعیین می کنند. البته که شناخت کامل ایجاد نمی شود. اما یک شناخت نسبی برای دو طرف بوجود می آید. بیشتر از این باعث می شود آن کشش و میل و احساسات درگیر شود و عقل کمرنگ تر شود و خیلی چیزها دیده نشود.

پس در دوران آشنایی بهتر است از روانشناس کمک بگیرید و سعی کنید در دوران آشنایی، خود واقعیتان باشید، همانطور که هستید و هیچگاه سعی نکنید خودتان را به بهترین شکل نشان دهید، زیرا در زندگی مشترک شما همیشه در بهترین حالت نیستید و موانعی بوجود میاید که متفاوت خواهید بود و بعد از ازدواج ممکن است طرف مقابل شما بگوید که تو قبلا اینگونه نبودی تو عوض شدی.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی قبل از ازدواج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی قبل از ازدواج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.