زمان مطالعه: 1 دقیقه
معاشرت و آشنایی قبل از ازدواج

معاشرت و آشنایی قبل از ازدواج

معاشرت و آشنایی قبل از ازدواج یکی از واجبات است و طرفین باید به شناخت نسبی از یکدیگر برسند تا تصمیم نهایی بگیرند.

بنام یگانه عالم

معاشرت و آشنایی برای ازدواج لازم است اما این موضوع بستگی به هدف هر دو طرف و میزان تشابهات طرفین و خانواده ها از نظر (رفتاری، فکری، فرهنگی، عقیدتی) دارد.

بیشتر توصیه میشود تا یک زمان حداقل 3 تا 6 ماه تعیین گردد تا دو طرف و خانواده ها باهم آشنا شوند، از طرفی خیلی باید دقت کنید که زمان بیشتر از این ممکن است باعث وابستگی دو طرف شود که دیگر منطق از دست میرود و جای خود را به احساس میدهد و موجب تصمیم گیری نامناسب میشود.

بنابراین علاوه بر معاشرت و زمان اشنایی خانوادگی و اجتماعی بهتر است در این زمان به یک روانشناس برای شناخت بیشتر جنبه های مختلف یکدیگر مراجعه کنید، زیرا در دوران اشنایی بیشتر طرفین سعی میکنند تا جنبه های مثبت و حال خوب خود را نشان دهند و ممکن است چهره واقعی آن ها، در طول زمان مشخص شود.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «معاشرت و آشنایی قبل از ازدواج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معاشرت و آشنایی قبل از ازدواج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.