زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی اشلی گراهام

بیوگرافی اشلی گراهام

اشلی گراهام جذاب‌ترین زن سال 2023 از سوی مجله مکسیم است. اشلی بخاطر جنبش مثبت‌اندیشی بدن مابین جوانان بسیار محبوب می‌باشد. او در فستیوال کن 2023 حضور داشت.
نام و نام خانوادگی اشلی گراهام
تاریخ تولد 30 اکتبر 1987
محل تولد نبراسکای، آمریکا
ملیت آمریکایی
حرفه مدل و مجری
وضعیت تاهل متاهل
نام همسر جاستین اروین

 

اشلی گراهام (Ashley Graham) مدل پلاس سایز و مجری تلویزیونی آمریکایی است. اشلی گراهام آوریل 2023 در مجله مکسیم عنوان زیباترین و جذاب ترین زن جهان را از آن خود کرده است.

اشلی گراهام در فستیوال کن 2023

اشلی گراهام در فستیوال کن 2023 با لباس خاصی حضور داشت. او در هفتادوششمین دوره از جشنواره کن بر روی فرش قرمز کن سوژه رسانه‌ها شد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی اشلی گراهام را ببینید.

اشلی گراهام

درباره اشلی گراهام

اشلی گراهام 30 اکتبر 1987 در نبراسکای آمریکا متولد شد. اشلی گراهام دل سایز بزرگ و یکی از مدل‌های تاثیرگذار نسل جوان است. اشلی گراهام در زمینه جنبش مثبت‌اندیشی بدن فعالیت می‌کند. اشلی گراهام سال 2010 با جاستین اروین تهیه کننده و بازیگر هالیوودی ازدواج کرد. این زوج سه فرزند دارند.

اشلی گراهام مدل پلاس سایز

اشلی گراهام در دنیای مد

اشلی گراهام از سن 12 سالگی وقتی در یک فروشگاه مشغول خرید بود، توسط یک مرد کشف شد و وارد دنیای مد شد. پس از مدتی هم خانواده‌اش اشلی را به یک مدرسه مدلینگ فرستادند تا حرفه‌ای تر کار مدل را دنبال کند.

اشلی گراهام به‌مرور بسیار در کار مدلینگ خود موفق شد. او معتقد است که زیبایی یک زن باید طبیعی باشد و نباید از وجود عیوب بدن خود خجالت بکشند و آن را پنهان کرده یا روتوش کنند.

اشلی گراهام در فشن شو

اشلی گراهام طی این سال‌ها مورد توجه بسیاری از مجلات معتبر مد قرار گرفت و تصویر او بارها روی جلد مجله‌ها به چاپ رسید. اشلی گراهام همچنین درباره زیبایی و اعتماد به نفس زنان کتابی را هم منتشر کرد. وی در چند برنامه‌ی Miss Universe به عنوان یکی از مجری‌ها حضور داشت. اشلی گراهام به عنوان یکی از پردرآمدترین سوپر مدل‌های دنیا در کنار دیگر مدل‌های معروف جهان مانند جی‌جی حدید و بلا حدید قرار دارد.

اشلی گراهام آوریل 2023 بر روی مجله مکسیم قرار گرفت و جذاب‌ترین زن سال 2023 شد. اشلی قبلا هم به چنین موفقیتی دست یافته بود و به گفته‌ی خودش حالا که سه فرزند هم دارد، این عنوان برایش بسیار بزرگ و ارزشمند است.

اشلی گراهام در اینستاگرام

راه ارتباطی اشلی گراهام

پیج اینستاگرام ashleygraham

 

چهره اشلی گراهام

مشخصات ظاهری اشلی گراهام

رنگ مو قهوه‌ای
رنگ چشم قهوه‌ای
قد 177 سانتمتر
وزن حدود 90

تصاویر اشلی گراهام

فتوشات اشلی گراهام
اشلی گراهام و همسرش جاستین اروین
بارداری اشلی گراهام
اشلی گراهام بدون میکاپ
استایل اشلی گراهام 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی اشلی گراهام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی اشلی گراهام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.