زمان مطالعه: 1 دقیقه
اسموتی ملون

اسموتی ملون

اسموتی ملون یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار در هوای گرم تابستان است. این نوشیدنی را می‌توانید به راحتی در خانه سرو کنید و از آن لذت ببرید.

ملون و طالبی از میوه‌های اواخر فصل بهار و بخصوص فصل تابستان است و جدای طعم دلپذیر آن سرشار از ویتامین می‌باشد. در ادامه با آسمونی باشید تا طرز تهیه اسموتی ملون را آموزش ببینید.

mellon-smoothie
اسموتی ملون

 

مواد لازم برای تهیه اسموتی ملون

ملون خرد شده 2 پیمانه
هندوانه 1 قاچ
نکتار زردآلو نصف پیمانه
زردآلو خرد شده 2 عدد
یخ خرد شده نصف پیمانه

 

طرز تهیه اسموتی ملون

ملون، هندوانه و زردآلوها را مخلوط کنید و در یخچال بگذارید تا خنک شوند. سپس به مدت 20 دقیقه در فریزر گذاشته تا نیمه منجمد شود. حالا درون دستگاه غذاساز بریزید و همراه نکتار زردآلو و یخ درون غذاساز کاملا مخلوط کنید.

باید حتما به مدت 6 دقیقه بزنید تا کاملا یکدست شود و حالت پفکی پیدا کند. اسموتی‌ها از دسته نوشیدنی‌های یخی هستند که ترکیب انواع میوه‌ها و یخ به دست می‌آیند. در صورتی که دوست دارید شیرین‌تر تهیه کنید، می‌توانید از شکر استفاده کنید تا نوشیدنی شیرین‌تر شود.

نکته: می‌توانید مقدار مواد لازم را بنا به ذائقه خود کم یا زیاد کنید.

 

نظر خود را درباره «اسموتی ملون» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اسموتی ملون فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.