درج نظر
مطالعه: 1 دقیقه
استایل بهاره

استایل بهاره

استایل بهاره با رنگ‌بندی‌های متنوع، مدل‌های زیبایی را در استایل‌های خیابانی به وجود آورده است.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

استایل بهاره یا ست لباس برای فصل بهار در سال 1403 بسیار متنوع است و اگر به استایل‌های خیابانی ایران و جهان نگاهی بیندازید متوجه تنوع مدل و رنگ‌بندی‌ها خواهید شد.

استایل بهاره

مدل‌های استایل بهاره

استایل خیابانی در فصل بهار معمولا با رنگ‌های صورتی، زرد، آبی، سبز و سفید است. فصل بهار و تابستان و شروع گرما باعث می‌شود انتخاب رنگ‌بندی به سمت رنگ‌های روشن برود و جنس پارچه‌ها هم نازک و لطیف‌تر می‌شود. رنگ‌های مکمل در بلوز و شلوار با کیف و کفش، جذابیت زیادی را در استایل بهاره به همراه دارد اما نباید از این موضوع هم گذشت که استایل‌های فصل بهار می‌تواند در کنار یک رنگ بخصوص ست شود. پارچه‌های گل‌گلی یا گلدار هم یکی از ترندهای بهار 1403 است. در ادامه با آسمونی باشید و تصاویر استایل بهاره را ببینید.

تصاویر استایل بهاره

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «استایل بهاره» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره استایل بهاره فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.