زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

بیت کوین با گذشت 10 سال و گذراندن نوسانات و چالش ها همچنان بهترین و اولین گزینه برای سرمایه گذاری بلند مدت در دنیا بوده و توانسته جایگاه خود را به خوبی حفظ کند

بهترین ارز برای سرمایه گذاری این روز ها به یکی از دغدغه های مهم سرمایه گذاران تبدیل شده است. در بازار ارزهای دیجیتال، انتخاب های بسیاری برای سرمایه گذاری وجود دارد اما کدام ارز بهترین گزینه است؟ این بخش از آسمونی را مطالعه کنید تا بهترین انتخاب را برای سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال داشته باشید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

یکی دیگر از راه‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه گذاری، خرید و فروش ارز دیجیتال است. افرادی که به این کار علاقه دارند می توانند ارزهای دیجیتال را تحلیل کنند و با توجه به سرمایه ای کهدارند اقدام به خرید این ارزها کنند. تحلیل مناسب و دقیق ارزهای دیجیتال سوددهی بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. 

بیتکوین در صدر لیست ارزهای دیجیتال

با وجود گذشت قریب به 10 سال از پیدایش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در این مدت بیت کوین همچنان علی رغم نواساناتی که طی کرده است لقب پادشاه ارزهای دیجتال را به خود اختصاص داده است و اولین گزینه سرمایه گذاری شرکت های بزرگ تا به حال بوده است. بیت کوین به دلیل داشتن حمایت های صاحبان شرکت های بزرگ جهان مانند ایلان ماسک توانسته اعتماد بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و تا به الان موفق هم عمل کرده است و تمامی کسانی که به صورت بلند مدت بیت کوین خریداری کرده بودند توانستند نتیجه صبر خود را با سودهای هنگفت بگیرند.

پاداش ماینینگ بلاک‌های بیت کوین، 12.5 بیت کوین است و با این میزان، بیت کوین نرخ تورمی معادل 4 درصد در سال دارد. این نرخ در سال 2020 که پاداش بلاک نصف خواهد شد، کمتر می‌شود. با وجود تورم 4 درصدی، ارزش بیت کوین در حال افزایش است که این از میزان تقاضای بالا برای این ارز دیجیتال حکایت می‌کند. انتظار می رود محبوبیت ، تقاضا و پذیرش بیت کوین در سالهای آینده چندین برابر شود. آینده آن در حال حاضر در حال شکل گیری است که شرکت ها به فکر پذیرش بیت کوین برای پرداخت هستند. در این میان ارزهای دیجیتال جدید در حال رقابت شدید با بیت کوین هستند در این میان میتوان از اتریوم نام برد که در سال 2020 توانست رشد چشمگیر 700 درصدی داشته باشد و ارز کم ریسکی به شمار برود، دوج کوین هم یکی دیگر از ارزهایی بوده است که که عملکرد خوبی داشته و توانسته خریداران را به خود جذب کند و با دارا بودن رتبه 6 در میان ارزهای دیجیتال در فعال ترین صرافی ها در حال معامله است.

با وجود تمام رقبای بیت کوین و عملکرد خوب آنها در بازار بیت کوین همچنان به دلیل اولین بودن و حامیان بزرگ بهترین گزینه برای سرمایه گذاران است چرا که انتظار می رود محبوبیت، تقاضا و پذیرش بیت کوین در سالهای آینده چندین برابر شود. در حال حاضر خیلی از کسب و کارها ایده  پذیرش بیا کوین را عملی کرده و درگاه هایی برای پذیرش بیت کوین ایجاد کرده اند که خود نقظه امنی برای سرمایه گذاران محسوب میشود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.