زمان مطالعه: 1 دقیقه
نحوه قطع ارتباط یک نرم افزار با اینترنت

نحوه قطع ارتباط یک نرم افزار با اینترنت

گاهی اوقات به دلایل مختلفی قصد ندارید یک برنامه در کامپیوتر و یا لپ‌تاپ‌ به اینترنت دسترسی داشته باشد.

قطع دسترسی نرم افزارها به اینترنت

گاهی اوقات به دلایل مختلفی قصد ندارین یک برنامه در کامپیوتر و یا لپ‌تاپ‌ به اینترنت دسترسی داشته باشد. در این بخش از آسمونی قصد داریم تا چگونگی قطع دسترسی برنامه به اینترنت در ویندوز را به شما آموزش دهیم.

نحوه قطع ارتباط برنامه های کامیپوتر به اینترنت

1- در قسمت جستجوی ویندوز عبارت Control Panel را تایپ کنید.
نکته: در صورتی که از ویندوز دیگری استفاده می کنید با فشردن کلید ویندوز+R پنجره run باز خواهد شد و عبارت Control Panel را وارد کنید و Enter بزنید و باقی مراحل طبق توضیحات زیر می باشد.2- در صفحه کنترل پنل گزینه Windows Defender Firewall را انتخاب کنید.3- در صفحه باز شده  در منوی چپ روی گزینه Advanced settings کلیک کنید.4- در پنجره باز شده در مرجله اول از سمت چپ روی گزینه Outbound Rules کلیک کنید. بعد از کلیک روی گزینه Outbound Rules سمت راست صفحه گزینه New Rule باز می شود که باید آن را انتخاب کنید.5- در صفحه باز شده  Program را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید.6- در صفحه Program قسمت This program path مسیر کامل برنامه را قرار دهید و روی Next کلیک کنید.7- در قسمت Action گزینه Block the connection را فعال کنید و روی Next کلیک کنید.8- تیک تمامی گزینه‌ها را بزنید و Next را انتخاب کنید.9- در مرحله آخر برای قطع ارتباط برنامه به اینترنت در قسمت Name به دلخواه نامی را وارد کرده و بر روی Finish کلیک کنید.

فعال کردن دسترسی نرم افزار به اینترنت

نکته: بعد از اینکه دسترسی برنامه قطع شد در صورتی که قصد داشتند مجدد برنامه بتواند به اینترنت دسترسی داشته باشد تا مرحله 4 تصاویر بالا پیش بروید.
1- در صفحه باز شده روی برنامه ایی که دسترسی به اینترنت آن را غیر فعال کردید کلیک راست کنید و Disable Rule را انتخاب کنید.

نظر خود را درباره «نحوه قطع ارتباط یک نرم افزار با اینترنت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نحوه قطع ارتباط یک نرم افزار با اینترنت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.