زمان مطالعه: 3 دقیقه
شرایط اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در سال 2022

شرایط اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در سال 2022

گرجستان کشوری اورسیایی بوده که به دلیل شرایط اقتصادی فوق‌العاده‌ای که دارد، در طی سال‌های اخیر به یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرین ایرانیان تبدیل شده است.

گرجستان کشوری اورسیایی بوده که به دلیل شرایط اقتصادی فوق‌العاده‌ای که دارد، در طی سال‌های اخیر به یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرین، خصوصا ایرانیان تبدیل شده است. دولت این کشور نیز روش‌های مختلفی را جهت اخذ اقامت ارائه کرده که خرید ملک در گرجستان یکی از رایج‌ترین آنهاست. در واقع افراد از این طریق، نه تنها می‌توانند اقامت کشور گرجستان را دریافت کنند، بلکه خرید ملک در این کشور نوعی سرمایه‌گذاری خارجی محسوب می‌شود. چنانچه قصد دارید اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه بدست آورید، این مطلب را از دست ندهید.

شرایط اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، چنانچه قصد مهاجرت به کشور گرجستان را داشته باشید، می‌توانید از روش‌های مختلفی برای دریافت اقامت این کشور اقدام نمایید که خرید ملک یکی از رایج‌ترین آن‌هاست. قوانین مهاجرتی برای اقامت گرجستان با خرید ملک بدین صورت است که اتباع خارجی می‌توانند از طریق خرید هر نوع ملک (به غیر از زمین کشاورزی) به ارزش حداقل 100 هزار دلار آمریکا، اقامت این کشور را دریافت کنند. فراموش نکنید ملک خریداری شده باید مورد تایید ارزیاب رسمی تاییدشده توسط دولت قرار گیرد تا اداره مهاجرت ملک شما را جهت اخذ اقامت بپذیرد.

شرایط اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک
شرایط اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک

مراحل دریافت اقامت با خرید ملک در گرجستان

برای خرید ملک در یک کشور خارجی، ابتدا نیاز است اطلاعات کامل و جامعی درباره انواع املاک کشور مقصد و شهرهای آن بدست آورید تا بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با شرایط و بودجه خود داشته باشید. این فرایند به کمک یک کارشناس خرید و فروش ملک و یا یک موسسه اقامتی در کشور مقصد راحت‌تر خواهد بود. برای خرید ملک در گرجستان نیز بهتر است از موسسه معتبر و حرفه‌ای در این حوزه کمک گرفته تا بتوانید ضمن بازدید از مناطق مختلف شهرهای گرجستان و شناخت انواع ملک در این کشور، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب ملک مورد نظر و انتقال وجه که به دو صورت نقدی و یا واریز به حساب فروشنده امکان‌پذیر است، نوبت به مرحله امضای سند و درخواست صدور سند ملک خواهد رسید. با آماده شدن سند، ملک خریداری شده باید توسط ارزیاب موردتایید دولت گرجستان ارزیابی شود. مدارک موردنیاز برای این کار شامل چند تصویر ازملک، سند و ترجمه پاسپورت به زبان گرجی می‌شود. چنانچه ملک خریداری شده مورد تایید ارزیاب قرار گرفت، می‌توانید درخواست خود را مبنی بر اخذ اقامت گرجستان به اداره مهاجرت ارائه کنید.

مدارک موردنیاز برای دریافت اقامت گرجستان از طریق خرید ملک

  • شخص خریدار
  • اصل پاسپورت
  • فرم تکمیل شده توسط وکیل
  • ترجمه پاسپورت به زبان گرجی
  • گواهی عدم سوء ‌پیشینه از کشور مبدا
  • عکس
  • سند ملک
  • مدارک ارزیابی ملک
مزایای اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک
مزایای اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک

مزایای اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک

خرید ملک در گرجستان را می‌توان یکی از رایج‌ترین و البته مطمئن‌ترین روش‌ها برای دریافت اقامت این کشور معرفی کرد که نه تنها کمترین هزینه را برایتان به همراه خواهد داشت، بلکه دردسر چندانی ندارد. همچنین از آنجایی که کشور گرجستان در وضعیت اقتصادی مطلوب و روبه رشدی به سر می‌برد، احتمال افزایش ارزش ملک شما وجود دارد؛ از این رو می‌توان گفت که خرید ملک در این کشور، نوعی سرمایه‌گذاری خارجی محسوب می‌شود. نیازی نیست لزوما خودتان در خانه خریداری شده زندگی کنید، می‌توانید آن را اجاره داده و منبعی برای درآمد ماهیانه خود ایجاد کنید.

همانطور که در قسمت ابتدایی این مطلب گفته شد، گرجستان کشوری اوراسیایی می‌باشد؛ بدین معنا که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی دیگر در قاره آسیا واقع شده است اما قیمت املاک آن در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار ارزان‌تر است. از طرفی هزینه‌های زندگی در این کشور نسبتا پایین بوده و شما می‌توانید با یک درآمد نرمال، زندگی مطلوبی داشته باشید.

توصیه نهایی برای خرید ملک در گرجستان و دریافت اقامت از این طریق

در قسمت‌های قبلی درمورد اینکه برای خرید ملک در گرجستان نیاز به همراهی کارشناسان یک موسسه معتبر و حرفه‌ای خواهید داشت، صحبت کردیم. در واقع شما باید قبل از اقدام برای خرید ملک در گرجستان و مهاجرت به این کشور، شرکت معتبری را در این حوزه بیابید که بتواند به خوبی شما را در این مسیر همراهی کرده و ضمن بررسی شرایط و بودجه شما، بهترین املاک را ارائه کند. شرکت سیسنوگروپ، ضمن راه‌اندازی واحد بین‌الملل جهت ارائه خدمات شرکت به مردمان کشورهای عربی زبان، انگلیسی زبان، روسی زبان و فارسی زبان، می‌تواند در زمینه خرید املاک در کشور گرجستان، مهاجرت و ثبت شرکت در این کشور و همچنین طراحی اجرای معماری داخلی ساختمان، شما عزیزان را همراهی کنید.

منبع : سیسنوگروپ

نظر خود را درباره «شرایط اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در سال 2022» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شرایط اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک در سال 2022 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.