زمان مطالعه: 3 دقیقه
اجاره روزانه آپارتمان و سوئیت مبله در تهران با اسنپ روم

اجاره روزانه آپارتمان و سوئیت مبله در تهران با اسنپ روم

تهران‌گردی یک تفریح بسیار جذاب هم برای مسافران و هم برای شهروندان تهران محسوب می‌شود. از موزه خانه گرفته تا رستوران‌ها و کافه‌های نوستالژیک تهران

تهران‌گردی یک تفریح بسیار جذاب هم برای مسافران و هم برای شهروندان تهران محسوب می‌شود، زیرا در این شهر مکان‌های بسیار زیادی است که تابه‌حال حتی خود شهروندان تهران هم آن‌ها را ندیده‌اند.

از موزه خانه گرفته تا رستوران‌ها و کافه‌های نوستالژیک تهران، همگی می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای دیدن باشند.

ازآنجایی‌که امروزه بیشتر ما فقط به مراکز خرید مدرن سر می‌زنیم و بازدید از مکان‌های قدیمی را فراموش کرده‌ایم، اما ورود به خانه‌های قدیمی ممکن است حس و حال همه ما را عوض کند و تجربه تهران قدیمی را برای ما زنده کند.

 اگر قصد دارید تا با مکان‌هایی که تابه‌حال آن‌ها را ندیده‌اید، آشنا شوید، پس با ما همراه باشید. اگر برای گشت‌وگذار به تهران سفر می‌کنید، می‌توانید با اجاره روزانه خانه در تهران با اسنپ روم، بهترین لحظات را سپری کنید!

عمارت مسعودیه

این عمارت یکی از بناهای تاریخی به‌جامانده از دوران قاجار ایران است که اغلب در گزینه‌های تهران‌گردی به چشم می‌خورد.

زیرا این عمارت علاوه بر معماری خاصی که دارد، رویدادها و اتفاقات بسیار مهمی در آن اتفاق افتاده که نه‌تنها برای گردشگران ایرانی بلکه برای گردشگران خارجی نیز بازدید از این عمارت بسیار دل‌چسب محسوب می‌شود.

اینجا شامل ۵ عمارت سفره‌خانه، ایوان خانه، حوض‌خانه، عمارت مشیرالملکی و عمارت سید جوادی است. امروزه عمارت مسعودیه تبدیل به موزه شده و از گزینه‌های بسیار مناسبی برای تهران‌گردی به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید با اجاره آپارتمان مبله در تهران از اسنپ روم ، از این عمارت تاریخی زیبا دیدن کنید.

عمارت سرای روشن

عمارت سرای روشن در خیابان ناصرخسرو و در نزدیکی کوچه مروی قرار گرفته است. این عمارت به دلیل معماری خاص و منحصربه‌فردی که دارد از سالیان گذشته تا به امروز شهرت زیادی را به دست آورده است.

امروزه این عمارت به دلیل اینکه یکی از آثار تاریخی بسیار مهم شهر تهران بوده تبدیل به موزه خانه شده و قسمتی از آن را به‌عنوان مرکز تجاری استفاده می‌کنند.

معماری این عمارت بسیار زیبا بوده و ترکیبی از معماری سنتی و مدرن است که می‌توان آثاری از تاریخ یک قرن پیش کشور ایران را در دیوارهای آن مشاهده کرد.

کافه باغ‌موزه مقدم

اما یکی دیگر از گزینه‌های تهران‌گردی کافه‌های تهران است که اغلب آن‌ها در بافت‌های سنتی و قدیمی شهر قرار گرفته‌اند.

یکی از این کافه‌ها، کافه باغ‌موزه مقدم نام دارد. خانه مقدم یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین خانه‌های باقی‌مانده از زمان قاجار است و علاوه بر اینکه معماری بسیار زیبایی دارد، موزه‌ای در آن واقع شده که آثار استاد مقدم یکی از اساتید بنام باستان‌شناسی دانشگاه تهران در آن قرار دارد.

کافه باغ‌موزه مقدم از کافه‌های تهران است که برای بسیاری از افراد حتی ساکنان تهران ناشناس است، اما ازآنجایی‌که زیبایی بسیار خیره‌کننده‌ای دارد؛ پیشنهاد ما به شما این است که با اجاره سوئیت در تهران از اسنپ روم در کنار دیگر برنامه‌های تهران‌گردی خود از این کافه نیز دیدن کنید.

موزه سینما

موزه‌ی سینما در ضلع شمالی خیابان ولیعصر واقع شده و یک گزینه بسیار جذاب و متفاوت برای تهران‌گردی محسوب می‌شود.

از آنجایی‌که این موزه در انتهای باغ فردوس قرار گرفته؛ بنابراین می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و هم از این موزه دیدن کنید و هم به باغ فردوس که یک مکان بسیار دل‌نشین و آرامش‌بخش است سری بزنید.

یکی از زیباترین بخش‌های این موزه، ستون‌ها و دیوارهای آن است که نقش‌های گل‌وگیاه روی آن گچ‌کاری شده است.

در موزه‌ی سینما هنرمندان زیادی رفت‌وآمد دارند و شما می‌توانید با تاریخچه فیلم‌سازی ایران نیز آشنا شوید. در کنار این موزه کافه قرار دارد که با دارابودن یک محیط شیک و آرام یکی از بهترین کافه‌های تهران است که در معروف‌ترین عمارت‌های قدیمی واقع شده است.

شما می‌توانید با اجاره روزانه خانه در تهران از موزه سینما و همچنین باغ فردوس بازدید کنید.

کافه رومنس

این کافه در نزدیکی میدان فردوسی قرار دارد و یک کافه نوستالژیک شناخته می‌شود. در این کافه یک سالن بزرگ و چندین اتاق قرار دارد که به علت فضای قدیمی خود جذابیت زیادی دارند.

اگر جزو افرادی هستید که به فضاهای قدیمی علاقه‌مندید می‌توانید به این کافه زیبا مراجعه کنید. همچنین هر هفته در این کافه یک فیلم سینمایی در نظر گرفته شده و برای افراد علاقه‌مندان به سینما نمایش داده می‌شود.

جمع‌بندی

امیدواریم با خواندن این مطلب با جاهای دیدنی تهران که تابه‌حال از آن‌ها دیدن نکرده‌اید، آشنا شده باشید. اما ازآنجایی‌که دغدغه اصلی بسیاری از گردشگران اجاره محل اقامت است، می‌خواهیم یک پیشنهاد جذاب برای اقامت به شما بدهیم.

پیشنهاد ما این است که شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به اجاره روزانه خانه در تهران کنید.

سایت اسنپ روم بیشتر در زمینه اجاره اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه فعالیت می‌کند؛ بنابراین نسبت به دیگر رقبای خود از قیمت‌های کمتری برخوردار است و این اقامتگاه‌ها در نقاط مختلف شهر قرار دارند که به شما این اجازه را می‌دهند در هر منطقه‌ای که دوست دارید، اقدام به اجاره آپارتمان مبله در تهران کنید.

رزرو اقامتگاه‌ها هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اسنپ روم انجام می‌شود.

اگر در حین اجاره سوئیت در تهران با مشکل مواجه شده یا سؤالی برای شما پیش آمد می‌توانید از پشتیبانی اسنپ روم که به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند، کمک بگیرید.

نظر خود را درباره «اجاره روزانه آپارتمان و سوئیت مبله در تهران با اسنپ روم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اجاره روزانه آپارتمان و سوئیت مبله در تهران با اسنپ روم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.