زمان مطالعه: 1 دقیقه
اثر ماه بر ذهن انسان و حیوان

اثر ماه بر ذهن انسان و حیوان

  تمام اشیا شامل ستارگان، سیاره ها و اجسام ماهواره ای ، در کنار اثرات محسوس خود ، یک سری فرکانسهای نامحسوس...
در این مطلب می خوانید : [بستن]

 

تمام اشیا شامل ستارگان، سیاره ها و اجسام ماهواره ای ، در کنار اثرات محسوس خود ، یک سری فرکانسهای نامحسوس از خود ساطع می کنند. این خصوصیات فیزیکی و فرکانسهای نامحسوس در درجات مختلفی ما را در سطوح فیزیکی و نیز سطوح عمیق تر و نامحسوس وجودمان را تحت تاثیر قرار می دهند.

و اما در مورد کره ماه : بر اساس نتایج یک پژوهش آمریکایی که در سال 1995 در دانشگاه نوول اورلئان انجام گرفت، 81 درصد دست اندرکاران سلامت روان بر این باورند که گردش ماه روی رفتار انسانها تاثیر میگذارد.

در روزهلال ماه ، زمانی که ماه در کم نورترین حالت خود و در واقع سمت تیره ماه رو به کره زمین قرار دارد. تاریکی بطور غالب سبب ساطع شدن فرکانسهای راجا- تاما  می شود.

راجا یعنی شور و عمل ، تاما هم به معنی جهل و نادانی است .

ماه همچنین بطور مشابهی روی ذهن حیوانات نیز تاثیر می گذارد. هرچند که با توجه به اینکه ذهن ناخود آگاه حیوانات متشکل از تاثیراتی مرتبط با تمایلات پایه و غریزی شامل گرسنگی، عمل جنسی، خواب وغیره می باشد .

زمانی که ماه کامل یا ماه هلال است، نیروی جاذبه ماه و خورشید با هم ترکیب می شوند. در واقع نیروی جاذبه ماه بر روی زمین در روزهای دیگر هم اعمال می شود، اما قدرت آن به اندازه روزهایی که ماه کامل یا ماه هلال است، نمی باشد.

گفته شده که بهتر است در موقع هلال ماه یا ماه کامل در مورد تصمیمات مهمی مانند معامله و خرید و فروش در چنین روزهایی پرهیز کرد .

آیا می دانستید حی یک نویسنده هم در موقعی که ماه کامل است توان نوشتنش بیشتر می شود؟

 

   

ماه کامل یا هلال ماه می تواند هر اثری بر جسم و ذهن انسان و حیوان بگذارد گاهی منفی و گاهی مثبت !

در هنگام شب یعنی زمانیکه عامل پاکسازی کننده قابل دسترس، یعنی عنصر آتش مطلق کیهانی ساطع شده از سوی خورشید نیز وجود ندارد، شبهای ماه هلال فرصتی طلایی برای اشباح جهت ایجاد اختلالات و آشفتگی و ناراحتی ها برای انسانها محسوب می شوند.

زوزه های حیواناتی مانند سگ و گرگ در چنین شبی بیشتر می شود .

برای کنترل و یا گرفتن اثرات مثبت ماه دیگر به تمرین بستگی دارد و همین که افراد بدانند ماه هم بر ذهن اثرگذار است پس می توان فقط به اثرات مثبت آن فکر کرد .

البته بعضی از کارشناسان معتقداند که چنین تغییراتی ممکن است به واسطه کشش گرانشی ماه بر عملکرد قلب و جریان یافتن مایعات در بدن باشد .

 

" انرژی از کائنات را هم ببینید  "

   
نظر خود را درباره «اثر ماه بر ذهن انسان و حیوان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اثر ماه بر ذهن انسان و حیوان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.