زمان مطالعه: 1 دقیقه
آپولو

آپولو

یکی دیگر ازکهن الگوهای موجود آپولو تایپ ها هستند.

یکی دیگر ازکهن الگوهای موجود آپولو تایپ ها هستند. این بچه ها بهترین فرزند برای والدین خودهستند . همیشه شاگرد اول ودرسخوانند،حتی خودشان به خودشان املا می گویندودفاترشان بسیار تمیزاست وکاری به والدین خود ندارندطوری درس میخوانند که اصلا والدینشان متوجه نمی شوند که چطور درس خواند وشاگرد اول شد.با آسمونی همراه باشید.

این کهن الگو همیشه اتاقی تمیزومرتب دارد وجایی را کثیف وبهم ریخته نمیکنند وتمام وسایلشان روی نظم خواستی چیده میشود.بطوریکه اگر کسی دست به وسایلشان بزند متوجه خواهندشد. آنها معمولا سحر خیر هستند وهمه کارهایشان سروقت انجام می دهند.

اعمال ورفتاروگفتار سنجیده دارند ومعمولا راه حل محور ومنطقی هستند.این کهن الگو راه درست وغلط را به شما نشان خواهد داد اما تصمیم گیری را به عهده خودتان می گذارد .آنها اگر چیزی را بخرند هیچ گونه دلیلی برای تغییر آن کالا نمی بینند .وهمیشه ازآن استفاده می کنند. این کهن الگو بسیار تمیز لباس می پوشد همیشه خوشبو است .

نظر خود را درباره «آپولو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آپولو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.