زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایش افرادی که در اینستاگرام ما را آنفالو کردند

نمایش افرادی که در اینستاگرام ما را آنفالو کردند

در این بخش با موضوع نمایش افرادی که در اینستاگرام ما را آنفالو کردند در خدمت شما هستیم.

از کجا بفهمیم چه کسانی ما را در اینستاگرام آنفالو کرده اند؟

شاید برای شما هم اهمیت داشته باشد که بدانید چه افرادی در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام آنفالو کرده اند.فهمیدن این موضوع و پیدا کردن در میان لیست فالوور‌ها خیلی راه حل مناسب و آسانی نیست به همین دلیل در این بخش از آسمونی قصد داریم با اپلیکیشن‌هایی که می توانیم با استفاده از آن متوجه شویم که چه کسانی ما را آنفالو کرده‌اند آشنا شویم.

معرفی بهترین اپلیکیشن های آنفالویاب اینستاگرام

1- برنامه Followmeter
برنامه Followmeterجهت استفاده از این برنامه باید حساب کاربری اینستاگرام در زمان ورود به برنامه وارد کنید. سپس بصورت خودکار آمار و گزارشی از حساب شما از جمله تعداد فالوورها و آنفالوها را نمایش می دهد.از مزیت های این برنامه امکان نصب هم روی سیستم عامل اندروید و هم آی او اس می باشد.

2- برنامه Reports+
برنامه Reports+در این برنامه این امکان را دارید همزمان چند حساب اینستاگرام را وارد برنامه کنید و ببینید چه کسانی شما را آنفالو می کنند پیدا کردن آنفالو کننده ها در این برنامه رایگان می باشد.از مزیت های این برنامه امکان نصب هم روی سیستم عامل اندروید و هم آی او اس می باشد.

نظر خود را درباره «نمایش افرادی که در اینستاگرام ما را آنفالو کردند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نمایش افرادی که در اینستاگرام ما را آنفالو کردند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.