زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی آنا کتکارت

بیوگرافی آنا کتکارت

آنا کتکارت بازیگر کانادایی سریال اکس او کیتی است که پس از بازی در این سریال شهرت جهانی پیدا کرد و معروف شد.
نام و نام خانوادگی آنا کتکارت
تاریخ تولد 16 ژوئن 2003
محل تولد ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا
محل زندگی ونکوور
ملیت کانادایی
حرفه بازیگر و مدل

 

آنا کتکارت (Anna Cathcart) بازیگر نقش کیتی سانگ کاوی در سریال اکس او کیتی (XO, Kitty) است. آنا کتکارت بازیگر کانادایی می‌باشد که از سن کم توانست در فیلم و سریال‌های زیادی بازی کند و معروف شود. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی آنا کتکارت را ببینید.

آنا کتکارت

درباره آنا کتکارت

آنا کتکارت 16 ژوئن 2003 در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا به دنیا آمد. آنا یک خواهر دارد که پنج سال از وی بزرگتر است. کتکارت اصالتا چینی و ایرلندی است. آنا کتکارت از سال 2023 در دانشگاه بریتیش کلمبیا در رشته جامعه‌شناسی و نویسندگی خلاق تحصیل می‌کند.

فتوشات آنا کتکارت

زندگی هنری آنا کتکارت

آنا کتکارت از هشت سالگی وارد کار تبلیغات شد. وی از 12 سالگی هم وارد دنیای بازیگری شد. آنا از سال 2016 در سریال اد اسکواد (Odd Squad) بازی کرد و جایزه‌ای را هم برد. اما سال 2018 در فیلم تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم (To All the Boys I've Loved Before) در نقش کیتی سانگ کاوی بازی کرد و معروف شد.

آنا کتکارت در سریال اکس او کیتی

آنا کتکارت در فیلم و سریال‌های دیگری بازی کرد تا اینکه سال 2023 در سریال اکس او کیتی (XO Kitty) که همان کیتی سانگ کاوی در فیلم تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم می‌باشد، بازی کرد و شهرت جهانی پیدا کرد. این سریال از طریق نتفلیکس منتشر شد و رتبه خوبی را هم به دست آورد.

آنا کتکارت در اینستاگرام

راه ارتباطی آنا کتکارت

پیج اینستاگرام annacathcart

 

تصاویر آنا کتکارت

سلفی آنا کتکارت و جیا کیم در سریال اکس او کیتی
استایل آنا کتکارت
سلفی آنا کتکارت
نوجوانی آنا کتکارت
کودکی آنا کتکارت

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی آنا کتکارت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی آنا کتکارت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.