زمان مطالعه: 4 دقیقه
دوره‌ی آموزشی تحلیل و شبیه سازی به کمک نرم افزار فلوئنت Fluent

دوره‌ی آموزشی تحلیل و شبیه سازی به کمک نرم افزار فلوئنت Fluent

انسیس فلوئنت یک برنامه مدل سازی است که به خاطر قابلیت ‌ها و دقت شبیه سازی فیزیک پیشرفته‌اش در جهان شناخته شده است.

نرم افزار فلوئنت (ANSYS Fluent) زمان بیشتری برای نوآوری و بهینه سازی عملکرد محصول در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار به طور گسترده و در طیف وسیعی از برنامه ها تأیید شده است و با اطمینان می گوییم که می توانید به آن اعتماد کنید.

فلوئنت یک نرم افزار است که برای برای مدل سازی جریان سیال و انتقال حرارت طراحی شده است. انسیس فلوئنت در سال 2006 به مبلغ 299 میلیون دلار خریداری شد. این نرم افزار تا به اینجا با هدف رفع نیازهای صنعت دستخوش تغییرات و بهبودهای مختلفی شده است. با آموزش فلوئنت می‌توانید مدل‌های فیزیک پیشرفته ایجاد کنید و انواع پدیده‌های سیالات را در فضای بصری تجزیه و تحلیل نمایید.

 با کمک این نرم افزار CFD می توانید انواع فرآیندهای سیال را شبیه سازی کنید. همچنین، دارای قابلیت‌های مدل‌سازی فیزیکی گسترده‌ای است که برای جریان سیال، انتقال حرارت و واکنش‌ها در صنعت مورد نیاز است.

انسیس فلوئنت در طیف گسترده ای از بخش های صنعت از جمله هوافضا، خودرو، تجهیزات پزشکی و ماشین آلات استفاده می شود. لازم به ذکر است که فلوئنت از محاسبات حل کننده روی پردازنده های گرافیکی (NVIDIA) پشتیبانی می کند. این امر به مهندسان کمک می کند تا بسیاری از متغیرهای طراحی و بهینه سازی عملکرد محصول را در کمترین زمان ممکن بررسی کنند.

انسیس فلوئنت نرم افزار انتخابی بسیاری از شرکت ها و دانشگاه ها در سراسر جهان است که توسط مهندسان و کارشناسان مشهور از سراسر جهان توسعه یافته است. این نرم افزار با دقت بسیار طراحی شده است و هنگام استفاده از آن می توانید به حل خود اطمینان داشته باشید؛ چرا که محصولات با کیفیت عالی را در سریع ترین زمان و با کم ترین ریسک ممکن به بازار عرضه می کند. نرم افزار فلوئنت یک بسته CFD بسیار پیچیده است که نیازهای هر فرد را در صنایع مختلف برآورده می کند. با مطالعه این مقاله به درک سطحی از نرم افزار انسیس فلوئنت خواهید رسید و می توانید تا حدودی با آن آشنا شوید. بدیهی است که برای مطالعات بیشتر و تخصصی تر در ابتدا باید دوره های آموزش فلوئنت از سطح مقدماتی تا پیشرفته شرکت نمایید تا به دانش تخصصی این حوزه برسید.

ویژگی های انسیس فلوئنت

دوره‌ی آموزشی تحلیل و شبیه سازی به کمک نرم افزار فلوئنت Fluent
دوره‌ی آموزشی تحلیل و شبیه سازی به کمک نرم افزار فلوئنت Fluent

• جریان چند فازی

فلوئنت قدرتمندترین ابزار محاسباتی دینامیک سیالات است و شامل قابلیت‌های مدل‌سازی فیزیکی معتبر برای ارائه نتایج سریع و دقیق در وسیع‌ترین طیف برنامه‌های CFD می باشد. شما می توانید از از انسیس فلوئنت برای شبیه‌سازی دقیق جریان‌های چند فازی برای گاز-مایع، مایع-مایع، گاز-جامد، جریان ذرات و حتی روش عنصر گسسته (DEM) استفاده کنید.

• مدل های احتراق و تابش

شما می توانید با استفاده از مدل های احتراق دقیق، اطلاعاتی را در مورد کارایی دستگاه و جریان ها به دست آورید. پیش‌بینی‌های دقیق احتراق برای ترکیب دقیق مواد و برهم‌کنش‌های بین آن‌ها حیاتی هستند. انسیس فلوئنت مدل های دقیق و معتبر واکنش ها را در انواع مختلف ارائه می دهد.

• مدل سازی آشفتگی جریان

مدل های آشفتگی در مهندسی و صنعت وجود دارد که می توانید بسته به کاربرد از میان آنها انتخاب کنید. فلوئنت انواع مدل‌های آشفتگی را ارائه می دهد، از جمله مدل استاندارد صنعتی. این مدل یک مفهوم نوآورانه است که از ضرایب قابل تنظیم در جریان مختلف استفاده می کند. این مبحث در نوع خود بسیار پیچیده است و در دوره های آموزش فلوئنت پیشرفته با انواع این مدل سازی ها آشنا خواهید شد.

• گردش کار ساده و کارآمد

جریان کاری و پیکربندی دستگاه خود را ساده کنید تا پردازش قبل و بعد از آن با سرعت بیشتری انجام شود. انسیس فلوئنت دارای سیستم پردازش مبتنی بر وظیفه است که می‌توان با سفارشی کردن آن‌ها، به فرایند سرعت بیشتری بخشید. گردش کار برنامه ها به منظور کمک به کاربران برای کاهش تعداد کلیک ها و پنجره هایی که با آن ها کار می کنند، ساده سازی شده اند. گردش کار ساده برای CFD شامل مدل سازی چند فازی، باتری ها، بهینه سازی شکل، آیرودینامیک و سایر گردش های کاری می باشد.

مزایای استفاده از انسیس فلوئنت

انسیس فلوئنت به تصمیم گیری بهتر و سریع تر کمک می کند و زمان بیشتری را برای نوآوری و بهبود نتایج محصول در اختیار شما قرار می دهد. با نرم افزاری که به طور کامل در طیف گسترده ای از برنامه های مختلف آزمایش شده است، می توانید به مدل سازی نهایی خود اطمینان داشته باشید. به علاوه، با بهترین نرم افزار انسیس فلوئنت می توانید مدل های فیزیک پیشرفته را توسعه دهید و انواع پدیده های سیالات را با فلوئنت تجزیه و تحلیل کنید.

بهترین دوره آموزش نرم افزار فلوئنت
بهترین دوره آموزش نرم افزار فلوئنت

به کمک بهترین دوره های آموزش انسیس فلوئنت، ابزارهای شبیه سازی سیال در بازار را در یک فضای کاری کارآمد کاوش خواهید کرد.

آموزش انسیس فلوئنت به دانش‌آموزان و متخصصان کمک می‌کند تا نظریه های شبیه‌سازی مهندسی را درک کنند. این امر خود به ارزیابی و تجزیه و تحلیل نتایج نهایی کمک زیادی می‌کند. آگاهی از مقادیر ورودی و هم چنین تجزیه و تحلیل نتایج، عملکرد این نرم افزار را افزایش می دهد. به طور کلی، از طریق دانلود انسیس فلوئنت و با حضور در دوره های آموزشی این نرم افزار می توانید قابلیت‌های مختلف فلوئنت را تجزیه و تحلیل کنید و بهره وری بیشتری داشته باشید. مجموعه فلوئنت دینامیک سیالات محاسباتی با نام تجاری Fluentcfd به عنوان بهترین مرجع آموزشی انسیس و فلوئنت در کشور با ارائه دوره های آموزشی نرم افزار فلوئنت از مبتدی تا حرفه ای، به شما کمک می کند تا با این نرم افزار و نحوه کار آن بصورت تخصصی آشنا شوید.

 

نظر خود را درباره «دوره‌ی آموزشی تحلیل و شبیه سازی به کمک نرم افزار فلوئنت Fluent» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دوره‌ی آموزشی تحلیل و شبیه سازی به کمک نرم افزار فلوئنت Fluent فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.