زمان مطالعه: 5 دقیقه
آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با آموزشگاه ملل

آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با آموزشگاه ملل

برنامه آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته که توسط آموزشگاه زبان ملل (melalinstitute.com) برگزار می شود، تمام زبان آموزان‌ را به شاهراه موفقیت می رساند‌. اف

برنامه آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته که توسط آموزشگاه زبان ملل (melalinstitute.com) برگزار می شود، تمام زبان آموزان‌ را به شاهراه موفقیت می رساند‌. افرادی که دوره های آموزشی این موسسه را می گذرانند برای موفقیت در آزمون های آیلتس و تافل هیچ مشکلی نخواهند داشت.

همچنین می توانند در صورت مهاجرت برای تحصیل، کار یا زندگی به راحتی نیازهای خود را برطرف نمایند و کارهای خود را انجام دهند. در این مقاله بیشتر با این موسسه و یادگیری زبان انگلیسی آشنا خواهید شد.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی توسط آموزشگاه زبان ملل

شایان ذکر است که در آموزشگاه زبان ملل دوره های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته برگزار خواهد شد که می توان با شرکت در آن ها به موفقیت دست یافت. اما اگر فرصتی برای شرکت حضوری در کلاس ها ندارید، یا از نظر پرداخت هزینه نیز مشکل دارید، نگران نباشید. این موسسه آموزش های رایگان زبان انگلیسی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. همچنین این فرصت را دارید که‌ کلاس های آنلاین شرکت کرده و با کیفیت بسیار بالا به یادگیری زبان انگلیسی در منزل بپردازید.

راهکارهای مهم برای بالابردن سرعت یادگیری زبان انگلیسی

شاید خیلی از شما به دنبال راهکارهایی باشید که بتوانید با سرعت بیشتری آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته را به نتیجه برسانید. البته که ما در قالب این مقاله راهکارهای مهمی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. قبل از هر اقدامی برای یادگیری زبان انگلیسی باید برای خود هدف و انگیزه مهمی پیدا کنید که در مسیر به آن فکر کرده و ثابت قدم مسیر را ادامه دهید.

این را باید در نظر داشته باشید که برای رسیدن به موفقیت باید روزانه حداقل چهار الی پنج ساعت زبان انگلیسی را مطالعه کرده و مهارت شنیداری و سایر مهارت ها را در خود تقویت نمایید. گوش دادن‌ به موسیقی راهی بسیار لذت بخش به شمار می رود. برای مطالعه خود حتما برنامه ریزی درستی داشته باشید و همیشه بعد از مطالعه و سایر فعالیت های زبانی، خلاصه نویسی کردن و کارهای خود رل تفسیذ نمایید.

تمرینات خود را با صدای بلند انجام دهید تا جایی که صدای خودتان را بشنوید. همیشه صحبت کردن‌ با دوستان و افراد انگلیسی زبان را در برنامه خود بگنجانید. گوش دادن به اخبار به طور چشمگیری دامنه لغات شما را افزایش خواهد داد. همیشه یک دفترچه یادداشت با خود داشته باشید و نکات مهم و آموخته ها را یادداشت نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته چقدر طول می کشد؟

این سوال برای هر زبان آموزی امکان دارد پیش بیاید که چه مدت طول می کشد به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنیم؟ در جواب باید گفت که آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته تحت تاثیر فاکتورهای زیادی قرار می گیرد. دانش اولیه زبان آموزان نکته و عامل بسیار مهم در این فرایند است. سن یادگیری، توانایی و تلاش و پشتکار و همچنین داشتن انگیزه و علاقه عوامل مهم در مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی است.

این فاکتورها مدت زمان‌ یادگیری زبان انگلیسی را نشان می دهند. اما در کل برای گذراندن تمام دوره های استاندارد آموزشی باید حدود ۱۲۲۰ ساعت به آموزش این زبان و تمرین و تکرار پرداخت. البته این موفقیت در گروی این است که روزانه برای مطالعه خود حداقل دو ساعت زمان بگذارید. با این وجود شاید در مدت زمان یک‌ سال و نیم تا دو سال به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. در ادامه درباره سطوح زبانی توضیحات بیشتری خواهیم داد.

سطوح مختلف برای آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

سطوحی که قرار است در این قسمت توضیح دهیم کاملا با استانداردهای جهانی تطابق دارد. از ابتدای سطح مبتدی یا صفر تا سطح A1، باید حدود ۷۰ ساعت تمرین و آموزش را ادامه‌ داد. اما از شروع سطح A1 تا سطح A2 باید برای آموزش حدود ۱۵۰ ساعت وقت گذاشت.

گفتنی است که سطح A2 تا سطح B1 را می توان با ۳۰۰ ساعت تمرین و تکرار به یر انجام رساند. در مورد سطح B1 تا سطح B2، حدود ۲۰۰ ساعت آموزش کافی می باشد. با همین میزان ساعت می توان از سطح B2 به سطح C1 رسید. و در نهایت برای رسیدن به سطح پایانی یعنی سطح C2 باید حدود ۳۰۰ ساعت وقت گذاشت.

با احتساب این مدت زمان های گفته شده، هر زبان آموز به حدود ۱۲۲۰ ساعت آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته نیلز دارد. برای رسیدن به هدف خود حتما باید روزانه حداقل دو ساعت وقت بگذارید و تمرین زیاد را در دستور کار خود قرار دهید.

آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با سطوح مختلف زبانی

در آموزشگاه زبان ملل سطوح مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته برگزار خواهد شد که در ادامه همه‌ را توضیح خواهیم داد. با شرکت در این دوره ها با تکنیک های عالی و کاربردی به یادگیری این زبان می پردازید و از تجارب و علم اساتید برجسته بهره می برید.

سطح مبتدی در آموزشگاه زبان ملل

افرادی که تمایل دارند از ابتدا وارد مسیر یادگیری زبان انگلیسی شوند، باید از این سطح کار خود را آغاز نمایند. در این سطح چهار ترم وجود دارد و زبان آموزان کلیه مبانی اساسی زبان‌ را فرا می گیرند. گرامر پایه ای، واژگان و کلمات پر کاربرد و جمله سازی صحیح از برنامه های مهم در این سطح است. کلاس ها به صورت خصوصی، آنلاین و گروهی برگزار خواهد شد و سه روز در هفته در نظر گرفته شده اند‌.

دوره مقدماتی آموزش زبان انگلیسی

دومین سطح از آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته، دوره مقدماتی می باشد. این سژح نیز چهار ترم دارد. زبان آموزانی که دوره مبتدی را گذرانده اند وارد این دوره شده و روند یادگیری را ادامه می دهند. مبانی مهم زبانی را یاد گرفته و بر دامنه لغت آن ها افزوده خواهد شد. جمله سازی ها با ریتم بهتر انجام می گیرد و دانش زبانی آن ها پیشرفت چشمگیری پیدا می کند. این دوره ها نیز به صورت حضوری و آنلاین در کلاس‌ های خصوصی و گروهی برگزار خواهد شد.

آموزش زبان انگلیسی در دوره پیشرفته

زبان آموزانی که در این سطح قرار می گیرند، به میزان متوسطی از دانش زبانی برخوردار هستند. با گذراندن چهار ترم در این دوره دانش زبانی آن ها پیشرفت زیادی خواهد داشت.

شرکت در سطح متوسطه

این سطح دروازه رسیدن به سطوح بالاتر است و زبان آموزان پیشرفت خوبی می کنند. آن ها در چهار ترم این دوره را می گذرانند.

سطح فوق متوسطه در آموزشگاه زبان ملل

هنگامی که زبان آموزان عزیز به سطح فوق متوسطه برسند دانش زبانی بسیار خوبی دارند. با گذراندن این دوره ها، زبان آموزان به سطح بسیار بالایی در زبان انگلیسی می رسند. در واقع آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته در صورتی به نتیجه می رسد که مدام تمرین داشته باشند.

سطح پیشرفته در آموزشگاه زبان ملل

این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه زبان ملل بسیار اصولی و با بهترین و‌ به روز ترین متد ها انجام خواهد شد. زبان آموزان با رسیدن به این سطح مطمئنا دانش زبانی بسیار بالایی دارند و به مرحله ای رسیده اند که می توانند هدف خود را مشاهده نمایند.

سخن پایانی

برای آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته نباید انتظار داشت که بدون تمرین و تکرار مداوم به نتیجه درست رسید. این موفقیت در گروی تلاش و پشتکار و استفاده از متد ها و تکنیک های آموزشی درست است. آموزشگاه زبان دوره هایی را برگزار خواهد کرد که موفقیت زبان آموزان را در پی خواهد داشت.

نظر خود را درباره «آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با آموزشگاه ملل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با آموزشگاه ملل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.