زمان مطالعه: 4 دقیقه
سایت آلا همرفیق دانش آموزان

سایت آلا همرفیق دانش آموزان

سایت آلا با آموزش های با کیفیت و بی نقص خود این روزها به همرفیق قابل اعتمادی برای دانش آموزان تبدیل شده است.

چندسالی است که واژه عدالت آموزشی از گوشه و کناره ها میشنویم، خوب است بدانید که اجرای عدالت آموزشی یکی از ارکان تحقق عدالت اجتماعی است اما اینکه برقراری عدالت آموزشی چه هزینه ها و زیر ساخت هایی لازم دارم بحث های طولانی و تخصصی ای است که توسط کارشناسان و فعالین این حوزه باید توضیح داده شود اما در سال 1392 تنی چند از دانشجویان نمونه دانشگاه صنعتی شریف با همراهی اساتید این دانشگاه تصمیم گرفتند هر چه در توان دارند برای برقراری عدالت آموزشی در کشور بگذارند و انصافا در این راه نیز به خوبی پیش رفته اند و در حال حاضر آلا به یک نام آشنا و برندی وزین در حوزه آموزش و کنکور در میان دانش آموزان تبدیل شده است.

آموزش رایگان دروس در سایت آلا

 در سایت آلا در ابتدای فعالیت آن از تدریس دبیران نمونه مدرسه صنعتی شریف که فیلم برداری شده بود منتشر میشد اما رفته رفته مجموعه آلا با وقتی استقبال دانش آموزان و نظرات مثبتشان را از سراسر ایران در خصوص این اقدام خیرخواهانه خود دریافت کردند تیم خود را گسترش دادند و از برترین دبیران حوزه آموزش دروس متوسطه اول و متوسطه دوم دعوت کرد تا برای تدریس و تهیه فیلم های آموزشی با این مجموعه همکاری کنند هم اکنون در سایت آلا به نشانی اینترنتی Alaatv.com تمام دروس متوسطه اول و متوسطه دوم به صورت کاملا رایگان آموزش داده شده است. آلا با در تهیه استودیوهای مجهز به تخته هوشمند کیفیت ویدیوهای آموزشی خود را نیز به طور قابل ماتحظه ای افزایش داده است چراکه جذابیت های بصری یکی از عوامل تاثیر گذاری در یادگیری نیز میباشد.

سایت آلا فقط دورس متوسطه اول و دوم را آموزش میدهد؟

وقتی صحبت از سایت آلا به عنوان جامع ترین منبع آموزشی در کشور میشود دیگر نمیتوان انتظار داشت که خدمات آموزشی آلا محدود به دو دوره متوسطه اول و متوسطه دوم باشد. آلایی ها نگاه ویژه ای به داوطلبان و دانش آموزان کنکوری نیز داشته اند و محصولات آموزشی اختصاصی برای این گروه از کاربران خود را با عنوان همایش های کنکوری در سایت آلا عرضه میکنند که در ادامه به توضیح مختصر محصولات آموزشی سایت آلا خواهیم پرداخت.

کلاس کنکور راه ابریشم آلا
کلاس کنکور راه ابریشم آلا

کلاس کنکور راه ابریشم آلا

در غوغای کنکور در ایران که هر موسسه کنکوری با ایجاد یک جو روانی هر چند سال با هدف مال اندوزی نامی عجیب و شیوه ی تدریسی غریب، دانش آموزان و خانواده هایشان را تحت تاثیر قرار میدهد آلا همانند یک منجی برای کنکوری ها پا به این میدان بزرگ و ناجوانمردانه گذاشت و دست به شاهکاری بی مانند زد. کلاس کنکور راه ابریشم سایت آلا یک دوره جامع و کامل برای صفر تا صد کنکور است که ویژگی هایی واقعی و تاثیر گذاری همچون:

  • آموزش جامع و مفهومی تمام دروس از پایه دهم تا پایه دوازدهم
  • تهیه بیش از 100 ساعت ویدیو آموزشی با کیفیت و فوق پیشرفته برای دروس اختصاصی
  • حل بیش از 3000 تست کنکور به همراه تدریس نکات
  • جزوات کامل هر دبیر برای هر درس با طراحی های زیبا و کاربردی
  • برنامه مطالعاتی کنکور قابل اجرا و منعطف با بودجه بندی آزمون های آزمایشی
  • مشاوره تحصیلی و انگیزشی برای موفقیت هر چه بیشتر در کنکور
  • دوره های جمع بندی چندگانه در طول دوران آمادگی برای کنکور
  • شرکت در آزمون های آزمایشی معتبر سه آ (آزمون آنلاین آلا)
  • توصیه شده توسط نفرات برتر کنکور سراسری 1400
  • استفاده و دسترسی همیشگی و نامحدود به آموزش های راه ابریشم

باعث شده در دو سال اخیر بهترین کلاس و منبع آموزشی کنکور از طرف دانش آموزان و نفرات برتر کنکورهای سراسری برگزار شده انتخاب شود.

هزینه کلاس کنکور راه ابریشم سایت آلا چقدر است؟

درست است که آلا برای برقراری عدالت آموزشی فعالیت میکند اما به گفته مدیر عامل این مجموعه جناب آقای سهراب ابوذرخانی فرد که یکی از دانشجویان نمونه دانشگاه صنعتی شریف نیز بوده است هزینه تولید محتوای آموزشی رایگان، نگهداری سایت آلا و پرسنل مجموعه آلا که در حال حاضر بیش از 150 نفر هستند در ماه بیش از 3 میلیارد برای این مجموعه هزینه دارد که تا کنون بخشی از هزینه های آلا توسط دانش آموزان در قالب کمک های مالی به سایت الا تامین میشده است و درآمد حاصل از فروش محصولات آموزشی برای تامین هزینه های نگهداری و تولید محتوای رایگان سایت آلا میشود و همینطور آلا از این راه خدمات آموزشی خود را توسعه میدهد به طوری که در سال گذشته شاهد راه اندازی پلتفرم آزمون آنلاین آلا یا همان سه آ بودیم.

آزمون آنلاین آلاء
آزمون آنلاین آلاء

آزمون آنلاین آلاء

آزمون های آنلاین آلا که با نام سه آ شناخته میشود در حال حاضر فعال است و تا کنون در آن 4 مرحله کنکور آزمایشی برای داوطلبان کنکوری و دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت کاملا رایگان برگزار شده است همینطور شاید گفتن این نکته بد نباشد که در خصوص آزمون های سه آ بدانید که سطح سوالات این کنکورهای آزمایشی مشابه آزمون سراسری بوده و پس از اتمام امتحان، کارنامه اختصاصی برای هر کاربر تولید شد که در آن رتبه و تراز منطقه ای و کشوری محاسبه شده بود همچنین پاسخنامه جامع ویدیویی برای آزمون های آزمایشی خود سایت آلاء در نظر گرفته است که در آن تمام تست های کنکور آزمایشی سه آ توسط دبیران حل میشوند و تمام نکات کنکوری سوالات شرح داده میشود.

چگونه از سایت آلا استفاده کنیم؟

کافی است در مرورگر اینترنت خود در کامپیترهای شخصی چه در گوشی های موبایل خود نام سایت آلا را سرچ کنید و وارد آن شوید همچنین میتوانید عضو سایت آلا شوید تا از انتشار ویدیوها و دوره های جدید مجموعه الا با خبر شوید. همچنین میتوانید از منابع معتبر دانلود اپلیکیشن، اپلیکشین موبایلی آلا را دانلود و نصب کنید و با خیال راحت به تمام محتواهای سایت آلا دسترسی پیدا کنید.

نظر خود را درباره «سایت آلا همرفیق دانش آموزان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سایت آلا همرفیق دانش آموزان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.