زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی برنامه های رایگان آموزش برنامه نویسی

معرفی برنامه های رایگان آموزش برنامه نویسی

در این بخش از آسمونی به معرفی برنامه های رایگان جهت آموزش زبان برنامه نویسی در خدمت شما هستیم.

آموزش برنامه نویسی

یادگیری یک زبان برنامه نویسی در دنیای کنونی بسیار اهمیت دارد با توجه به گسترش استفاده از تکنولوژی و فناوری در کسب و کار ، شغل برنامه نویسی به یک مهارت لازم برای شخص تبدیل شده است حقیقت مهم در مورد برنامه نویسی این می باشد که شما در صورت نداشتن تمرین دچار مشکل خواهید شد ما در این بخش از آسمونی به معرفی برنامه های رایگان آموزش برنامه نویسی در خدمت شما هستیم.

معرفی برنامه های آموزش برنامه نویسی

1- برنامه SoloLearn
یکی از قویترین برنامه ها که می تواند تعداد زیادی زبان برنامه نویسی را پشتیبانی کند زبان هایی که SoloLearn میتواند پشتیبانی کند شامل پایتون، روبی ، سویفت ، سی، سی ++، جاوا و جاوا اسکریپت می باشد بیشتر بخش های این برنامه رایگان می باشد از دیگر قابلیت های این برنامه می توانید به مهارت های خود در بازی های دو نفره که در این برنامه وجود دارد اضافه کنید همچنین امکان سوال پرسیدن از نفرات دیگر که در این برنامه هستند را دارید.

2- برنامه Mimo 
به دلیل داشتن یک محیط گرافیکی از فهرست برترین زبان های برنامه نویسی یکی از برنامه های مورد پسند کاربران می باشد یکی از نکات مثبت این برنامه آموزش دوره‌های برنامه نویسی به زبان جاوا اسکریپت، زبان Ruby، زبان Swift، زبان C، زبان C+ + و دیگر زبان‌های مهم و معروف می باشد.

3- برنامه Code academy Go
این برنامه کاملا رایگان می باشد و آزمون و چالش هایی را از سایت کد آکادمی برداشته و در سایت خود به اشتراک می گذارد.

4- برنامه Programming Hub
یکی از بزرگترین مجموعه ها با بیش از 1800 برنامه بیش از 17 زبان برنامه نویسی که از قبل آماده شده و جهت تمرین وجود دارد این برنامه یک پلتفرم آفلاین HTML ،CSS و JavaScript در خود جای داده است که بدون نیاز به اینترنت می توانید استفاده کنید یکی از مزیت های این برنامه بروزرسانی این مجموعه است که باعث اضافه شدن محتوای جدید و تمرینات جدید و بروز در آن می باشد.

5- برنامه Programming Hero
این برنامه فقط در گوشی اندروید کار می کند یکی از نکات جالب این برنامه آموزش کد نویسی بر پایه طنز و فان می باشد در این برنامه امکان این وجود دارد که بازی که مورد علاقه شماست را چگونه و به چه روشی کد نویسی کرد و در آخر اینکه امکان چت کردن با کاربران در این برنامه جهت پرسش و پاسخ نیز وجود دارد.

6- برنامه codehub
بهترین برنامه برای کسانی که علاقه به یادگیری html&css دارند برنامه codehub می باشد این برنامه دارای 50 دوره آموزشی با محتویات html5 و css3 می باشد دریگر امکانات این برنامه پرسش و پاسخ به صورت آنلاین می باشد این برنامه به صورت آفلاین هم کار می کند.

نظر خود را درباره «معرفی برنامه های رایگان آموزش برنامه نویسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی برنامه های رایگان آموزش برنامه نویسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.