زمان مطالعه: 1 دقیقه
آرکی تایپ هراودیمیتروزئوس در کودکی

آرکی تایپ هراودیمیتروزئوس در کودکی

هرادرسنین کودکی مشغول خاله بازی است نقش همسری را بازی می کند که همه جا را جارو می کشد.

هرادرسنین کودکی مشغول خاله بازی است نقش همسری را بازی می کند که همه جا را جارو می کشد و شام درست میکند به همراه سالاد وحتی کیک وروی میز می گذارد و انتظار آمدن مردش رامی‌کشد تا به خانه بازگردد.اما دیمیتر کوچک اینگونه رفتارمی کندمادر بودن را خیلی دوست دارد وساعتها مشغول رسیدگی به عروسکش می باشد به او غذا می دهد،لباسهای عروسکش را عوض می کند ویا اورا می خواباندوهرکاری که یک بچه نیاز دارد برای عروسکش انجام می دهد.

دیمیتر کوچک هرجایی برود عروسکش را باخود میبرد ومشغول رسیدگی به عروسکش میباشد . واما زئوس تایپها ازهمان کودکی ریاست می کنند ومدیریت دارند بچه های منطقی هستند وشم اقتصادی بالا ازهمان کودکی دارند.

نظر خود را درباره «آرکی تایپ هراودیمیتروزئوس در کودکی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آرکی تایپ هراودیمیتروزئوس در کودکی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.