زمان مطالعه: 1 دقیقه
آراستگی در خانه

آراستگی در خانه

آراستگی ظاهری در خانه برای هر فردی ضروری است اگر زیبایی برایتان اهمیت دارد باید به ظاهری مرتب در خانه داشته باشید.

بنام یگانه عالم

بسیاری از زوجین از بابت اراسته نبودن همسر خود در خانه گله مند هستند. بسیاری از عزیزان و زوجین فکر میکنند چون دیگر زن و شوهر هستند و چندین سال است که از زندگی مشترکشان میگذرد، دیگر نباید نسبت به وضع ظاهری خود حساس باشند و میگویند باید در خانه راحت باشند و این مسئله فرقی نمیکند (خانم یا آقا) اما راحتی با آراستگی متفاوت است.

پس بهتر است که دست از نامرتب بودن بردارید، موهایتان را ژولیده و درهم رها نکنید و لباس مرتب بپوشید. سعی کنید همیشه خوشبو باشید و به بهداشت فردی خود اهمیت بدهید. به خودتان برسید، همانطور که برای خروج ازخانه آراسته هستید.

همسرتان مطمئنا شما را همان گونه که هستید دوست دارد. به این ترتیب با آراستگی خود به او نشان می دهید که حضور او برایتان مهم است و برای خودتان و همسرتان به بهترین شکل و آراستگی کامل حضور پیدا میکنید.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «آراستگی در خانه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آراستگی در خانه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.